Windows 7 Service Pack 1 x64 käyttöjärjestelmille. Oli valinnaisena, mutta tärkeänä päivityksenä. Kannattaako päivittää?
Windows 7 päivitys
87
3117
Vastaukset
- teh techguy
Itse aion odottaa viikon tai pari ja lueskella tietoja meneekö jotain rikki
- Tornero1
Säilyykö tietoturva jos en päivitä sitä nyt tai myöhemmin?
Tornero1 kirjoitti:
Säilyykö tietoturva jos en päivitä sitä nyt tai myöhemmin?
Jonkin aikaa voit odottaa mutta jossain välissä on pakko laittaa.
Itse laitoin puoli tuntia takaperin, ainakin kone lähti käyntiin ja selainkin näköjään toimii :D
- toimi.
Windows 7 Service Pack 1 päivityksen jälkeenkin 32 bit tuli 4 päivitystä kaikkiaan , tuo isoin päivitys vie tunnin verran aikaa kaikkineen
- professional 32 bit
versio oli seskasta
- sp1 oli jo
Kannattaako päivittää?? Höh,, no tietenkin, mutta eipä tuo win7.n sp1 sisällä kuin jo kaikki aiemmin tähän asti julkaistut päivitykset sekä jotain pientä uutta jota ei peruskäyttäjä edes huomaa käytännössä. Win8 on vasta seuraava ratkaiseva "päivitys".
- en halua ihan vielä
Olen valinnut Updaten asetuksista kohdan "lataa päivitykset, mutta anna minun päättää, asennetaanko ne", mutta nyt aukaistuani koneen sammuta-kohdan viereen on tullut oranssi päivitysikoni, joka on aikaisemmin tarkoittanut sitä, että päivitykset asennetaan automaattisesti sammutuksen yheydessä. Käykö jälleen näin vai voinko sammutuksen yhteydessä valita, asennanko päivitykset vai haluanko jättää ne asentamatta, kuten olen Updaten asetuksista valinnut? En haluaisi SP1:sta ihan vielä, vaan päivän-parin päästä.
- päivittänyt
sp1 tuli eilen illalla.asensin eikä mitään ongelmia.
Kaikkiaan meni aikaa vartin verran. Ei tarjonnut muita päivityksiä. päivittänyt kirjoitti:
sp1 tuli eilen illalla.asensin eikä mitään ongelmia.
Kaikkiaan meni aikaa vartin verran. Ei tarjonnut muita päivityksiä.64 bit home, asensin viime yönä. Kaikki toimii ok.
Aikaa on ainakin vuosi tai peräti kaksi vuotta päivittää. Mutta se on kuitenkin pakollinen.
Itse ehkä asentelen töihin sen kyllä keväällä.- AKT Siantuntija
ettei käy kuten Windows Phone 7:lle:
"Ensimmäinen päivitys hyydytti Windows Phone 7 -puhelimia"
http://www.tietoviikko.fi/msareena/msuutiset/kaikkiareenauutiset/article583385.ece- Kalakkuna
Tietokone ja puhelin kuitenkin hieman eri asioita.
- teh techguy
Kalakkuna kirjoitti:
Tietokone ja puhelin kuitenkin hieman eri asioita.
Jaa mitenkä niin, kummassakin on käyttöjärjestelmä ja älypuhelimet on pieniä tietokoneita.
- Kalakkuna
teh techguy kirjoitti:
Jaa mitenkä niin, kummassakin on käyttöjärjestelmä ja älypuhelimet on pieniä tietokoneita.
Lähinnä siinämielessä että tietokonetta tuskin saa niin jumiin että ei osaisi tai pystyisi itse saamaan käyttökuntoon, toisin kuin tuon uutisen puhelimessa.
- AKT Siantuntija
Kalakkuna kirjoitti:
Lähinnä siinämielessä että tietokonetta tuskin saa niin jumiin että ei osaisi tai pystyisi itse saamaan käyttökuntoon, toisin kuin tuon uutisen puhelimessa.
Kyllä saa, etenkin Windows-koneen. Todisteita ilmestyy tällekin palstalle päivittäin.
- arghp
AKT Siantuntija kirjoitti:
Kyllä saa, etenkin Windows-koneen. Todisteita ilmestyy tällekin palstalle päivittäin.
mulla meni kone sekas... ei toimi kuin safemodessa. system restore ei toiminut.
- omituisen pieni
Minulla päivityksen koko on vain 1,2 Mt. Mitä ihmettä???
Tosin valinnaisissa päivityksissä on myös yksi Windows 7-päivitys, mutta ei kai se kuulu SP1:een?SP1 taisi olla vielä valinnaisena, asensin viimeyönä mutta en silti muista \o/. Kokoa oli jotain ~80 Mt
Kyllä tämä ihan hyvin toimii, sisään vain.- 2 tärkeää, 1 valinn.
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
SP1 taisi olla vielä valinnaisena, asensin viimeyönä mutta en silti muista \o/. Kokoa oli jotain ~80 Mt
Kyllä tämä ihan hyvin toimii, sisään vain.Sen valinnaisen Windows 7-päivityksen koko näyttäisi olevan vain 324 kt. En ymmärrä, miten mulla on näin pienet luvut ja kaikilla muilla kymmenkertaiset.
Mitään ei siis ole mennyt SP1:ssä rikki ja sen voi huoletta pistää? Jostain kuulin sellaista, että netti voi pahimmassa tapauksessa hidastua, mutta ehkä sitten ei. - 12
Siellä oli 1 päivitys (KB976902), joka piti ensin asentaa, että SP1 (KB976932) edes näkyi listassa.
2 tärkeää, 1 valinn. kirjoitti:
Sen valinnaisen Windows 7-päivityksen koko näyttäisi olevan vain 324 kt. En ymmärrä, miten mulla on näin pienet luvut ja kaikilla muilla kymmenkertaiset.
Mitään ei siis ole mennyt SP1:ssä rikki ja sen voi huoletta pistää? Jostain kuulin sellaista, että netti voi pahimmassa tapauksessa hidastua, mutta ehkä sitten ei.Ihmeellinen koko?
Tulee ihan normaaliin tapaan Windows updatesta ja silloin koko on alle 100 Mt jos kone on päivitetty tähän päivään asti normaalisti.
Ja kyllä se SP1 varmasti toimii, oli miljoonia testaajia kun jaettiin etukäteen betana ja rc:nä ja korjattiin vikoja samalla.2 tärkeää, 1 valinn. kirjoitti:
Sen valinnaisen Windows 7-päivityksen koko näyttäisi olevan vain 324 kt. En ymmärrä, miten mulla on näin pienet luvut ja kaikilla muilla kymmenkertaiset.
Mitään ei siis ole mennyt SP1:ssä rikki ja sen voi huoletta pistää? Jostain kuulin sellaista, että netti voi pahimmassa tapauksessa hidastua, mutta ehkä sitten ei.Tietoturvaohjelmistot pitää ottaa ensiksi kokonaan pois, koska saattaa mennä kone jumiin jos sellaisia on asennettuna kun asentaa service packin. Niissä on suurin riski mennä rikki.
Yhteensopivuus standardoimattomiin lisälaitteisiin voi myös hajota, kuten esim. mokkuloihin. Riski on yhtä suuri kuin tietoturvaohjelmistoilla.
Muut ohjelmistot saattaa myös mennä rikki mutta riski siihen on hyvin pieni.
Itse en jännitä kun töihin asentelen kun koneissa ei ole Microsoftin ohjelmistojen lisäksi kuin Norton minkä otan asennuksen ajaksi pois, sekä Adobe Reader, Freemind, Skype ja laskutus lähinnä Yhdessä koneessa kyllä langaton kuulokemikkicombo mikä jänskättää, että toimiiko se päivityksen jälkeen mutta muuten on ihan esiasennettuja koneita, että ei hirveästi pelota.f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Ihmeellinen koko?
Tulee ihan normaaliin tapaan Windows updatesta ja silloin koko on alle 100 Mt jos kone on päivitetty tähän päivään asti normaalisti.
Ja kyllä se SP1 varmasti toimii, oli miljoonia testaajia kun jaettiin etukäteen betana ja rc:nä ja korjattiin vikoja samalla.Kyllä se SP1 varmasti toimiikin mutta toimiiko ajurit ja tietoturvaohjelmistot sen jälkeen? Ja huonossa tapauksessa joku sovelluskin voi lakata toimimasta, etenkin jos se juttelee laitteiston jotenkin.
Katsos hommat toimii tietotekniikassa yleensä hyvin mutta ongelmat tulee siitä kun toimvuutta paskotaan rikki muutoksilla ja se on ihan normaalia tietotekniikkaa.- ihmettelen vaan...
M-Kar kirjoitti:
Tietoturvaohjelmistot pitää ottaa ensiksi kokonaan pois, koska saattaa mennä kone jumiin jos sellaisia on asennettuna kun asentaa service packin. Niissä on suurin riski mennä rikki.
Yhteensopivuus standardoimattomiin lisälaitteisiin voi myös hajota, kuten esim. mokkuloihin. Riski on yhtä suuri kuin tietoturvaohjelmistoilla.
Itse en jännitä kun töihin asentelen kun koneissa ei ole Microsoftin ohjelmistojen lisäksi kuin Norton minkä otan asennuksen ajaksi pois, sekä Adobe Reader, Freemind, Skype ja laskutus lähinnä Yhdessä koneessa kyllä langaton kuulokemikkicombo mikä jänskättää, että toimiiko se päivityksen jälkeen mutta muuten on ihan esiasennettuja koneita, että ei hirveästi pelota.Kone on päivitetty aina, kuukautiset päivitykset ja muut. Updatessa näkyy tällä hetkellä siis seuraavat.
Tärkeät:
- Silverlightin päivitys 6,0 Mt. Ollut siellä pitkään, ei liity mitenkään tähän.
- X64 Windows 7 päivitys 391 kt. Alkaa KB238...
- X64 Windows 7 päivitys 856 kt. Alkaa KB248...
Valinnaiset:
- Joku Audio-päivitys, ollut myös siellä pitkään. 29,0 Mt.
- X64 Windows 7 päivitys 324 kt. Alkaa KB248...
Siinäpä ne. M-Kar kirjoitti:
Kyllä se SP1 varmasti toimiikin mutta toimiiko ajurit ja tietoturvaohjelmistot sen jälkeen? Ja huonossa tapauksessa joku sovelluskin voi lakata toimimasta, etenkin jos se juttelee laitteiston jotenkin.
Katsos hommat toimii tietotekniikassa yleensä hyvin mutta ongelmat tulee siitä kun toimvuutta paskotaan rikki muutoksilla ja se on ihan normaalia tietotekniikkaa.hiton järkeä on maalailla etukäteen piruja seinille jotka toteutuvat ehkä n. 1 / 1000000 käyttäjälle ja sen SP1:n voi helposti poistaakkin koneelta ilman käyttiksen uudelleenasennusta.
Tämä SP on lisäksi poikkeuksellisen helppo kun ei sisällä uusia ominaisuuksia Server versiota lukuunottamatta.
Jauhat taas pelkkää asiaankuulumatonta hevonpaskaa niinkuin aina.- ihmettelen vaan...
ihmettelen vaan... kirjoitti:
Kone on päivitetty aina, kuukautiset päivitykset ja muut. Updatessa näkyy tällä hetkellä siis seuraavat.
Tärkeät:
- Silverlightin päivitys 6,0 Mt. Ollut siellä pitkään, ei liity mitenkään tähän.
- X64 Windows 7 päivitys 391 kt. Alkaa KB238...
- X64 Windows 7 päivitys 856 kt. Alkaa KB248...
Valinnaiset:
- Joku Audio-päivitys, ollut myös siellä pitkään. 29,0 Mt.
- X64 Windows 7 päivitys 324 kt. Alkaa KB248...
Siinäpä ne.Tämän piti olla siis vastauksena tuonne ylös, mutta meni väärään väliin... Jos nyt joku keksisi (f.e.dzerzhinsky?), miksi päivitykseni ovat yhden megan luokkaa. Itse olen ainakin ihan neuvoton.
- 12
ihmettelen vaan... kirjoitti:
Tämän piti olla siis vastauksena tuonne ylös, mutta meni väärään väliin... Jos nyt joku keksisi (f.e.dzerzhinsky?), miksi päivitykseni ovat yhden megan luokkaa. Itse olen ainakin ihan neuvoton.
Asenna tuo KB976902, jos on asentamatta. Sulje ja avaa Windows update. Nyt pitäisi näkyä KB976932 eli SP1.
Näin minulla, koko oli n. 60 Mt.
Toki jos on joku SP1 RC tai beta, se pitää ensin poistaa. ihmettelen vaan... kirjoitti:
Tämän piti olla siis vastauksena tuonne ylös, mutta meni väärään väliin... Jos nyt joku keksisi (f.e.dzerzhinsky?), miksi päivitykseni ovat yhden megan luokkaa. Itse olen ainakin ihan neuvoton.
Suurinpyörtein tällaiselta pitäisi näyttää:
http://aijaa.com/v.php?i=009227566730.png
Muistin väärin tuon SP:n valinnaisuuden, olikin näköjään tärkeä.
Muut olivat pienehköjä, vain tuo SP on isompi.
Asenna vaan, kyllä ne onnistuu ja jos ei, niin ne voi purkaakkin.- Rami 2
12 kirjoitti:
Siellä oli 1 päivitys (KB976902), joka piti ensin asentaa, että SP1 (KB976932) edes näkyi listassa.
Äläs huoli kohta on kevätpuoli....
Joo asiaa...asenna kaikki neljä päivitystä ennen SP1 päivitystä,niin siten se onnistuu.
Aikaa vähän menee,mutta anna koneen tehdä vaan rauhassa. - ihmettelen vaan
Suurinpyörtein tällaiselta pitäisi näyttää:
http://aijaa.com/v.php?i=009227566730.png
Muistin väärin tuon SP:n valinnaisuuden, olikin näköjään tärkeä.
Muut olivat pienehköjä, vain tuo SP on isompi.
Asenna vaan, kyllä ne onnistuu ja jos ei, niin ne voi purkaakkin.Ei näy missään KB976902 enkä ole sitä päivittänytkään. Ei näy SP1:tä. Ei ole betoja eikä RC:itä.
Täytyy varmaan päivitellä nuo olemassaolevat ensin (myöhemmin illalla) ja katsoa mitä tapahtuu. Ihmeelliseltä tämä kyllä tuntuu... - Kalakkuna
M-Kar kirjoitti:
Tietoturvaohjelmistot pitää ottaa ensiksi kokonaan pois, koska saattaa mennä kone jumiin jos sellaisia on asennettuna kun asentaa service packin. Niissä on suurin riski mennä rikki.
Itse en jännitä kun töihin asentelen kun koneissa ei ole Microsoftin ohjelmistojen lisäksi kuin Norton minkä otan asennuksen ajaksi pois, sekä Adobe Reader, Freemind, Skype ja laskutus lähinnä Yhdessä koneessa kyllä langaton kuulokemikkicombo mikä jänskättää, että toimiiko se päivityksen jälkeen mutta muuten on ihan esiasennettuja koneita, että ei hirveästi pelota.Et oo tosissas!
- 12
ihmettelen vaan kirjoitti:
Ei näy missään KB976902 enkä ole sitä päivittänytkään. Ei näy SP1:tä. Ei ole betoja eikä RC:itä.
Täytyy varmaan päivitellä nuo olemassaolevat ensin (myöhemmin illalla) ja katsoa mitä tapahtuu. Ihmeelliseltä tämä kyllä tuntuu...http://support.microsoft.com/?kbid=976902
Palauta piiloitetut päivitykset, jos niin olet tehnyt. - ihmettelen vaan
12 kirjoitti:
http://support.microsoft.com/?kbid=976902
Palauta piiloitetut päivitykset, jos niin olet tehnyt.Mitkä piilotetut? Miten ne palautetaan?
hiton järkeä on maalailla etukäteen piruja seinille jotka toteutuvat ehkä n. 1 / 1000000 käyttäjälle ja sen SP1:n voi helposti poistaakkin koneelta ilman käyttiksen uudelleenasennusta.
Tämä SP on lisäksi poikkeuksellisen helppo kun ei sisällä uusia ominaisuuksia Server versiota lukuunottamatta.
Jauhat taas pelkkää asiaankuulumatonta hevonpaskaa niinkuin aina.Tee näitä hommia joskus työksesi niin tiedät mitä se todellisuus on. Windows 7 SP1 tuo uusia ominaisuuksia valokuvien hallintaan kyllä.
Windows Vista SP2 ei tuonnut mitään uusia ominaisuuksia jos en väärin muista mutta kas kummaa, verkkojakoja ei meinannut löytyä tuosssa yhdessä casessa mihin törmäsin.
Ei se Microsoft ihan sattumalta tee niille kahden vuoden siirtymäaikaa ellei sitä tarvittaisi. Se kun maksaa Microsoftille hunajaa se niiden rinnakkaisten service packien ylläpito joten tietynasteinen vainoharhaisuus on tietotekniikassa tervettä.- 12
ihmettelen vaan kirjoitti:
Mitkä piilotetut? Miten ne palautetaan?
http://shup.com/shup!/474135/ottod.png
- KB976932
Mitään ei siis ole mennyt SP1:ssä rikki ja sen voi huoletta pistää? Jostain kuulin sellaista, että netti voi pahimmassa tapauksessa hidastua, mutta ehkä sitten ei.Puhut eri päivityksestä
X-64 jäjestelmien Windows päivitys KB2488113 on tuo.
Se ei ole tuo service pack 1 KB976932, josta täällä on puhe - Inalein
M-Kar kirjoitti:
Tee näitä hommia joskus työksesi niin tiedät mitä se todellisuus on. Windows 7 SP1 tuo uusia ominaisuuksia valokuvien hallintaan kyllä.
Windows Vista SP2 ei tuonnut mitään uusia ominaisuuksia jos en väärin muista mutta kas kummaa, verkkojakoja ei meinannut löytyä tuosssa yhdessä casessa mihin törmäsin.
Ei se Microsoft ihan sattumalta tee niille kahden vuoden siirtymäaikaa ellei sitä tarvittaisi. Se kun maksaa Microsoftille hunajaa se niiden rinnakkaisten service packien ylläpito joten tietynasteinen vainoharhaisuus on tietotekniikassa tervettä.Voi härregud!
Mikä sulle nyt taas jäi epäselväks?
Etkö sinä osaa lukea?
Sen W7 SP1:n saa pois jos se ei toimi!
Selitä nyt juntti vielä jotain jostain turhanpäiväisestä standardista...
Tottapuhuen vähän jurppii välillä noin tyhmät ihmiset kuin sinä M-Kar. Tosin hetken vaan ja sitten alkaa naurattamaan. :D Inalein kirjoitti:
Voi härregud!
Mikä sulle nyt taas jäi epäselväks?
Etkö sinä osaa lukea?
Sen W7 SP1:n saa pois jos se ei toimi!
Selitä nyt juntti vielä jotain jostain turhanpäiväisestä standardista...
Tottapuhuen vähän jurppii välillä noin tyhmät ihmiset kuin sinä M-Kar. Tosin hetken vaan ja sitten alkaa naurattamaan. :DSano se näille service packin asentaneille joilla on ruutu pimeänä kun käynnistää koneen. Tämähän kävi Vistalla joillakin.
Tai sitten se jos tietokone on ikuisessa loopissa jossa yrittää käynnistyä, kuten kävi viimeeksi kun oli tietoturvaohjelmisto koneella. Sano se näille myös, että ei mitään hätää ole.- Jorkku
Mitään ei siis ole mennyt SP1:ssä rikki ja sen voi huoletta pistää? Jostain kuulin sellaista, että netti voi pahimmassa tapauksessa hidastua, mutta ehkä sitten ei.Kyllä meidän windows 7 on niin surkea että olen jo kysellyt jos sen tilalle voisi saada takaisin xp homen.
7 on mielestäni täysi shit.
Jorma - testi vaan
Kalakkuna kirjoitti:
Et oo tosissas!
mistäs sitä tietää
- otin xp back..
Jorkku kirjoitti:
Kyllä meidän windows 7 on niin surkea että olen jo kysellyt jos sen tilalle voisi saada takaisin xp homen.
7 on mielestäni täysi shit.
Jormasamaa meiltä !!!! päivitin win7, joka oli täysin perästä ja otin takas xp:n. en kadu päätöstä hetkeäkään. teitty vähän väliin windows tarjoaa päivityksiä - itse päätän mitkä otan ja mitkä jätän väliin
Lotta otin xp back.. kirjoitti:
samaa meiltä !!!! päivitin win7, joka oli täysin perästä ja otin takas xp:n. en kadu päätöstä hetkeäkään. teitty vähän väliin windows tarjoaa päivityksiä - itse päätän mitkä otan ja mitkä jätän väliin
LottaEhkä sinun kannattaa vain jatkaa sitä rupisesen linuksesi säätämistä ja lopettaa täällä turha trollaaminen.
- ihmettelen vaan
Noniin, sama tyyppi kirjoittelee kuin eilenkin vähän ylempänä... Asensin siis nyt kaksi tärkeää X64 Windows 7-päivitystä. Toinen oli KB2484033, kokoa 856 kt ja toinen oli KB2387530, kokoa 391 kt. SP1:ta tai mitään muutakaan ei kuitenkaan edelleenkään näy, joten missä vika???
Valinnaisissa päivityksissä näkyy yksi X64 Windows 7-päivitys, nimeltään KB2488113. Mikä se on ja pitäisikö sekin asentaa, vaikka se ei olekaan valittuna?- juice38
Eikös tää SP1 päivitys sisällä sen aktivoinnin tarkastuksen eli KB971033,kohta on monella kusi housuissa kun käyttävät ware windowsseja.
- selitteistä
Siinä windowsin päivitysten oikealla puolella lukee aivan selvästi ja Suomen kielellä, mikä tuo päivitys on.
Ei tarvitse muuta kuin osata lukea niin KB2488113 tarkoitus selviää hetkessä - 69
juice38 kirjoitti:
Eikös tää SP1 päivitys sisällä sen aktivoinnin tarkastuksen eli KB971033,kohta on monella kusi housuissa kun käyttävät ware windowsseja.
Uusimmat RemoveWatit ja DazLoaderit osaavat käsitellä tuon.
- 69
69 kirjoitti:
Niin, MS pakkosyöttää jo KB971033:n.
69 kirjoitti:
Nämä troijalaiset osaa paljon muutakin!
- 69
M-Kar kirjoitti:
Nämä troijalaiset osaa paljon muutakin!
Älä puutu asiaan, kun et selvästikään ymmärrä siitä mitään.
Ne usea satatuhatta eurooppalaista edelleen odottavat loistoideasi toteutumista. 69 kirjoitti:
Älä puutu asiaan, kun et selvästikään ymmärrä siitä mitään.
Ne usea satatuhatta eurooppalaista edelleen odottavat loistoideasi toteutumista.Minkä ihmeen loistoidean?
- 69
M-Kar kirjoitti:
Minkä ihmeen loistoidean?
Itsehän pullistelit täällä joskus. Etsi viesteistäsi, jos muisti pätkii.
69 kirjoitti:
Itsehän pullistelit täällä joskus. Etsi viesteistäsi, jos muisti pätkii.
Kuvittelet omiasi. Etsi itse.
- Inalein
M-Kar kirjoitti:
Ei 69 mitään kuvittele. Itse sinä unohtelet asioita. Et muista edes edellistä kommenttiasi minkä olet kirjoittanut. :D
Kaivelehan vaan juntti viestejäsi, kyllä se sitten sinullekin avautuu. Oletpahan kaivellessasi pois sössimästä toisten asiallisia neuvoja. - 69
M-Kar kirjoitti:
Synapsien elinkaari tullut tiensä päähän? Älä päivitä ennen kuin olet ollut levossa ja hoidossa ainakin puoli vuotta ja M-Kar2.0 on ilmestynyt. Näin voit sitten hypätä 3.0.n yli, jos muut aistit eivät ole ristiriidassa. M-Kar ei ole käyttöjärjestelmä.
Inalein kirjoitti:
Ei 69 mitään kuvittele. Itse sinä unohtelet asioita. Et muista edes edellistä kommenttiasi minkä olet kirjoittanut. :D
Kaivelehan vaan juntti viestejäsi, kyllä se sitten sinullekin avautuu. Oletpahan kaivellessasi pois sössimästä toisten asiallisia neuvoja.No minähän en kenenkään vähä-älyisen mielikuvituksen tuotosten takia etsi mitään. Todistusvelvollisuus on sillä.
- teh techguy
juice38 kirjoitti:
Mitäs tuo nyt sitten haittaa? Warewinukoita käyttää ne jotka luulee niitten olevan puhtaita, ilman takaportteja ynnä muuta. Herkkäuskoisia on aina viety kuin pässiä narussa ja vaikea ymmärtää miksi joku oikeasti kuvittelee että noi aktivoinnin kiertowatit olis vaan jonkun kiltin nöösin tekeleitä "kun on niin kivaa auttaa ihmisiä", heh. Rahaa niillä tehdään ja helposti kun käyttäjiä tuntuu riittävän vaikka lampaat söis. Mitä saa satasella? Winukan muutamaksi vuodeksi tai viikon ruuat jos vähän pihistelee.
- JakkeBoy
teh techguy kirjoitti:
Mitäs tuo nyt sitten haittaa? Warewinukoita käyttää ne jotka luulee niitten olevan puhtaita, ilman takaportteja ynnä muuta. Herkkäuskoisia on aina viety kuin pässiä narussa ja vaikea ymmärtää miksi joku oikeasti kuvittelee että noi aktivoinnin kiertowatit olis vaan jonkun kiltin nöösin tekeleitä "kun on niin kivaa auttaa ihmisiä", heh. Rahaa niillä tehdään ja helposti kun käyttäjiä tuntuu riittävän vaikka lampaat söis. Mitä saa satasella? Winukan muutamaksi vuodeksi tai viikon ruuat jos vähän pihistelee.
Melko kalliit safkat sulla jos satasella et meinaa saada viikon ruokia :D
- soft_trade
teh techguy kirjoitti:
Ei haittaa kunhan saa vastineeksi ilmaisen Windowsin.
- ihmettelen vaan
Yksinkertainen kysymys: Pitääkö KB2488113 asentaa, vaikka se näkyy valinnaisena? Liittyykö se mitenkään SP1:een?
- 12
Ei liity. http://support.microsoft.com/kb/2488113
http://SCREEN.casi.im/bJyVkqr
Valinnaisia yleensä turha asennella, ellei ratkaise jtn määrättyä ongelmaa.
- mie vaan
Ei kannata, ainakaan vielä. Itselläni meni Vistalla aivan hajalle koko systeemi kun SP2 tuli.
- No hätä, mutta tiesinkin sen!
Just päivitin 64bittisen ja 32 bittinenkin on pivitettya. hyvin pelaa!
- IE9
mulla päivitti IE:n 9 ja nyt se ei aukea. Nyt käytän Cromea selaimena
- salimies
itse kokeilin win7 64 sp 1 äänet katos piti ajaa uudestaan, ei vielä ole muuta tiedossa
- varmuduen vuoksi
Sitten jos joskus lataan tuon SP1:n ja jos sen takia jotain häikkää ilmaantuu, niin kysyn jo etukäteen, että mistä sen asennuksen voi sitten poistaa?
- .....
Asentamalla Windowsin uudelleen.
- yrde.
Ihan OK
- kulkukoira
windows 7 sp1 kannattaa oottaaa pari viikkoa ennen kuin sen asentaa ettei tuu yllätyksiä varsinkin joss on vanhempia osia konees kiinni.
itse asennan noi sp paketit aina täydelt versiolt win 7 sp1 on noin 900mt intellin prossalle ei tarvitse ootella kauhull joss sattuu ett netti pätkii tosin ton kokosten pakettien ajo koneelle vaatii mieluiten nopeen kiinteä linja ei 3g tikkua - K-MAR ja nuppi tööt
Tietoturvaohjelmistot pitää formatoida ensiksi kokonaan pois, koska saattaa mennä tuuletin jumiin jos sellaisia on asennettuna kun asentaa sixpackin. Niissä on se suurin ropelli menee rikki.
Yhteensopivuus standardoimattomiin näppäimistöihin voi myös hajota, kuten esim. mokkulan näppis. Riski on yhtä suuri kuin Win 98 ohjelmistoilla.
Muut tuulettimet saattavat myös mennä rikki mutta riski siihen on hyvin pieni.
Itse en jännitä kuin 220 voltilla kun kun koneissa ei ole Microsoftin ohjelmistojen lisäksi kuin Kortong minkä otan yhdynnän ajaksi pois, sekä Fatobe Shitter r, Frogmind, SkyggeBÖ ja hassutus lähinnä Yhdessä koneessa kyllä satelliitti kuulokemikkicoyboy mikä jänskättää, että toimiiko se päivityksen jälkeen mutta muuten on ihan esinahka koneita, että ei hirveästi pelota.Kuunelkaahan kun minä päivittelen että : VOI VOI NÄÄS NÄÄS VOI VOI NÄÄS NÄÄS VOI VOI NÄÄS NÄÄS....... - aargghh
Mutta kertokaahan nyt, mistä noita Updaten päivityksiä voi poistaa (esim. SP1). En muista mitä kautta niihin poista päivitys-luetteloihin pääsee.
Ohjauspaneelista, sieltä mistä kaikki sovellukset poistetaan. Service Pack on samassa listassa kuin ohjelmat. Pitää vain valita "Näytä päivitykset".
- tietämätön...
Osaako kukaan kertoa mistä johtunee sellainen jännä onkkelma kuin asentelin eilettäin 7.3.2011 tuon KB976932... Käytössä Sonera tietoturva... eli siis F-secure... Päivitteli normisti tuon service packin mutta kun käynnistin koneen uudelleen niin työpöydän vasempaan reunaan alhaalle ilmestyi viesti jossa väitti ettei ole aito versio jne. Soittelin Fujitsun asiakaspalveluun jossa infosivat että palauta aijempi päivitys ja poista F-secure. Näin tein ja ilmoitus poistui. Kannattaako tuo service pack latailla uudeleen? F-secure ei nyt käytössä.
- typical_home_user
minulla onnistui päivitys täydellisesti, eikä tainnut mikään sovellus lakata toimimasta :)
JA EIKÖS SE OLE NIIN, ETTÄ TIETOTURVAN KANNALTA KAIKKI MICROSOFTIN PÄIVITYKSET ON ASENNETTAVAKyllä.
Kaikki tietoturvapäivitykset pitää asentaa, muita voi ihmetellä tarpeen mukaan.
Ainoa porukka jolla on ongelmia Windows 7 SP1:n kanssa on linuks käyttäjät.
W7:n SP1 toimii tosi huonosti linukseissa, linuks käyttäjien ei kannata sitä asentaa.
Ja nyt sitten uloskirjautuminen, buuttaus ja kone on ajantasalla.- Eihän tuota linuxiin
Kyllä.
Kaikki tietoturvapäivitykset pitää asentaa, muita voi ihmetellä tarpeen mukaan.
Ainoa porukka jolla on ongelmia Windows 7 SP1:n kanssa on linuks käyttäjät.
W7:n SP1 toimii tosi huonosti linukseissa, linuks käyttäjien ei kannata sitä asentaa.
Ja nyt sitten uloskirjautuminen, buuttaus ja kone on ajantasalla...asenneta, pöljä. Mitä yleensä otit puheeksi koko asian. Minä olen linux-käyttäjä ja asensin tuon silti, eikä tullut mitään ongelmia. Minulla on nimittäin kaksi käyttöjärjestelmää. Ymmärrän kyllä kummalle puolelle tuo pitää asentaa, mutta sinulla tuntuu olevan vaikeuksia!
- 17+12
Eihän tuota linuxiin kirjoitti:
..asenneta, pöljä. Mitä yleensä otit puheeksi koko asian. Minä olen linux-käyttäjä ja asensin tuon silti, eikä tullut mitään ongelmia. Minulla on nimittäin kaksi käyttöjärjestelmää. Ymmärrän kyllä kummalle puolelle tuo pitää asentaa, mutta sinulla tuntuu olevan vaikeuksia!
Täällä sama homma.
Linux ja Microsoft viettää rauhaiseloa vierekkäin. KB2488113 päivityksen ja ylim. kielipaketit jätin pois, mutta muutoin onkin kaikki tarjotut asenneltu, eikä seiskassa ole mitään varsinaista vikaa ollut.
Ajureita tosin löytyy huonommin seiskaan vanhemmalle raudalle, mutta onko tuo nyt mikään ihme homma kaupallisuuden vuoksi. - M-Pipo
17+12 kirjoitti:
Täällä sama homma.
Linux ja Microsoft viettää rauhaiseloa vierekkäin. KB2488113 päivityksen ja ylim. kielipaketit jätin pois, mutta muutoin onkin kaikki tarjotut asenneltu, eikä seiskassa ole mitään varsinaista vikaa ollut.
Ajureita tosin löytyy huonommin seiskaan vanhemmalle raudalle, mutta onko tuo nyt mikään ihme homma kaupallisuuden vuoksi.Minä jätin asentamatta vituxiin, kun sen käyttäjien ei kuulema tarvitse olla viruksista huolissaan.
- repog
Tykkään extreme seksistä.
- otaa pattiin.
Miten Windows 7 ssa pääsee katsomaan mitä päivitykset ovat?
Minulla ei missään vaiheessa tule mahdollisuutta valita päivitystä tai jättää valitsemattta - eli ilmeisesti päivitykset pitäisi tehdä toisin kuin vanhassa versiossa(?) Miten homma pitäisi tehdä?
Kaksi kertaa olen valinnut päivitykset ja sen jälkeen kone tilttaa.............. yritin järjestelmän palautusta molemmilla kerroilla ja sillä sain edes koneen jotenkin toimimaan, mutta edelleen ei toimi kunnolla.
Pitäisihän nuo turvapäivitykset laittaa, mutta kun lähes aina niiden myötä oman tietokoneen käyttö menee mahdottomaksi - ei edes saa suljettua konetta, koska kone menee totaalisesti solmuun ja tilttaa täydellisesti.Sinun pitää ensin asentaa Windows 7 koneellesi jotta voit asentaa Windows 7:aan kuuluvat päivitykset.
Mitkään Windows 7:n päivitykset eivät toimi linuksissa.
- Kesti kauan
Asensin ton päivityksen. Aikaa meni neljä tuntia, toisin kuin päivityksen kuvauksessa mainittiin 30min. Koneena on ASUS:en puolivuotta sitte ostettu läppäri. Suoritin; Core 2 Duo 1.3 GHz(ylikellotettu 1.7:n GHz:n) ja muistia 4,00 Gt. 64-bittinen käyttöjärjestelmä.
Ongelmia ei ole vielä ilmentynyt(normaalia enempää) ton päivityksen jälkeen. - Internet haisee
Itsehän laitoin SP1 ja waretettu W7 rupesi samantien vittuilemaan.
- L.nux
Asensin SP1 linuxin kautta Winukkaan ja hyvin se uppos ilman mitää herjailua.
- ...
Mulla on toisessa koneessa ware 7 ja kaikki pelaa kuten pitääkin. Asensin SP1 ja ei vittuile. Ei se ole hankala kun se osaa oikein tehdä.
- se7en
Joku tuossa Sp1 päivityksessä vähän tökkii,asensin kahteen koneeseen,kummassakin päivitys pysähtyi virheeseen, joka kuitenkin katosi kun yritin päivitystä uudelleen.Aikaa meni tunti ja toisessa puolitoista,mitään eroa en ole huomannut käyttöjärjestelmän toiminnassa päivityksen jälkeen.Ainoastaan aika kauan meni työpopöydän latauksessa aluksi, nyt jo muutaman buutin jälkeen käynnistyy normaalisti.
- dazzia vaan
daz 1.9.7 loaderilla ei ware wintoosa v****le. Tohon ei kykene ees mikkisoftan
piraatti aktivoinnin tunnistus työkalu kun toi 1.9.7 loaderi käynnistää ittensä jo buutatessa ja tappaa sen wga tarkastuksen. Jopa mikkisoftan omilla sivuilla menee aitoustarkistus läpi heittämällä ja vielä "kiittävät" kun tarkistaa "aitouden":):) - tietoilija
Toista kertaa nyt yritän asentaa service pack 1, windows seiskaan siis.
Ei onnistu.
Ekana saa kauan ladata päivitykset, sitten vähän ajan päästä asennuksesta tulee virheilmoitus "Windows Update -virhe 80246007"
Tein jotkut BITS jutut ohjeiden mukaan mutta ei auta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864