Aprilia RS ei käynnisty

Vihainen Aprilia RS omistaja

Niin, kertokaapas mikä vika on mun romussa Aprilia RS vm.´99:ssä, kun kulki nätisti tänä keväänä jo 300km. ja viime syksynäkin käynnistyi kylmillä ilmoilla ilman ongelmia... mutta ei kun voi käynnistyä enää, edes helteellä. Sitten saa käyntiin jos heittää bensaa tulppaan, mutta muuten siitä lopulta starttaa vaan akun tyhjäksi. Kyllä, ryyppy on päällä... bensa ei ole loppu...
akusta ei tiedä kun ei käynnisty autosta otetun virrankaan kanssa ellei heitä sitä bensaa sinne tulpaan.. mäkkärillä lähti kerran... Kirottu rakkine.

16

6221

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parkker

Sulla on roska kaasarissa, mulla oli sama juttu viime syksynä ja aprilia ei starttaa jos kaasari on paskanen...kannattaa laittaa polttoaineletkuun suodatin, niin ei tee sitä niin helposti tai ollenkaan...

• aprillia

kannattaisi vaihtaa tulppa voi olla ettei lyö kunnollä paineen alla kipinää tai on muuten vaa paskassa.

• aha

voi se Mennä muualtaki ku bensaletkust, vaik ilman mukaan.

• Anonyymi
        aprillia kirjoitti:

kannattaisi vaihtaa tulppa voi olla ettei lyö kunnollä paineen alla kipinää tai on muuten vaa paskassa.

sen voi testata startpilotillakin ,niin minä teen tulpan reikään starttipilottia tulppa kiinni ja hörähtää ,siis sytyttää

• Repe

Ja heti ku tulee joku pikkuvika ni se on kirottu rakkine. Älä osta mitään moottorivehkeitä jos ei pysy meisseli kädessä!

• Köh.

Noniin. Meisseli pysyy kädessä alle vuoden ikäiselläkin, mutta mihinkäs sillä meisselillä törkit jos et tiedä mitä olet tekemässä... Eikö mukamas ärsytä jos ei pääse ajamaan.

• Kyllä
        Köh. kirjoitti:

Noniin. Meisseli pysyy kädessä alle vuoden ikäiselläkin, mutta mihinkäs sillä meisselillä törkit jos et tiedä mitä olet tekemässä... Eikö mukamas ärsytä jos ei pääse ajamaan.

Se ei saa bensaa eli sulla on suutin tukossa!!!!!!. sama vika on kaikissa vehkeissä välillä.......ota kaasari poies ja pura, se suutin on heti siinä ku vähän kattelet, sitten vaan puhallat puhtaaks....

• jore
        Kyllä kirjoitti:

Se ei saa bensaa eli sulla on suutin tukossa!!!!!!. sama vika on kaikissa vehkeissä välillä.......ota kaasari poies ja pura, se suutin on heti siinä ku vähän kattelet, sitten vaan puhallat puhtaaks....

Ootko kattonu onko starrin hiilet kunnossa?

• ddd
        jore kirjoitti:

Ootko kattonu onko starrin hiilet kunnossa?

Veikkaan että männän palautusjousi on ruostunut. vaihda se niin kulkee yli 200km/h

• jep eki

yli kuumeneeko? jos vaik jäähdytys neste putki on tukossa ja sitte yli kuumenee nii sulaa sytytys tulppa.tai sitte sul on sytytys tulpan lämpö arvo liian suuri.koita jotai phpgee 9-6.
      tai sitte se on jostai leikannu kii jos ei öljy virtaa...jep.

• vitun räsät

Meikäläisellä aprilia rs 125 2009 vuoden pyörä, ruvennu vittuilee käynnistyksen kanssa, ei meinaa lähtee startilla käyntiin vaan pitää joka vitun kerta työntää käyntiin.. mikähän mahtaa olla vikana..? kaasarissa jotain paskaa ??

• ............

Mulla vähän saman tyyppinen homma... aprilia rs 125 02 sammu vauhdissa ekä käynnisty, tulppaan tulee kipinä ja muuten kaikki toimii... Mikäköhän ois vikana???

• apikkars

mullakiin sama vika käynisty yhe kerran mutta ei enää sen jälkeen muuta ku lupailu ku työnsin mutta ei jatkuvaa toimintaa ryyppy pääl tai poois nii ei toimi

• ei käy saatanan laho

mitkäs oireet on jos on kannentiiviste mennyt

• dcvddvdvdv

Vesijäähdytteisessä hävittää nesteitä, savuttaa paljon lämpösenäkin ja savu on valkoista ja maistuu/tuoksuu jäähdytysnesteelle. Käyntihäiriöt, huono käynnistyvyys ja paine vesijärjestelmässä.

Ilmajäähdytteinen sotkee seokset kannen vuotaessa, mikä aiheuttaa käyntihäiriöitä, tehon puutetta, käynnistysongelmia jne.

• Anonyymi

Mikäs silloin on vikana, kun starttia painamalla ei tapahdu yhtään mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      66
      1120
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      42
      816
    3. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      782
    4. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      74
      738
    5. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      149
      736
    6. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      685
    7. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      64
      683
    8. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      78
      673
    9. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      202
      576
    10. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      116
      573
    11. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      540
    12. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      52
      539
    13. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      10
      537
    14. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      505
    15. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      90
      498
    16. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      490
    17. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      114
      455
    18. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      65
      441
    19. Perussuomalaiset eiväy uskaltaneet tulla ulos bussista Helsingissä .

Perussuomalaiset erikoisessa tilanteessa Helsingissä – Eivät uskaltaneet tulla ulos bussistaan: ”Uhka käsin kosketeltavi
      Kajaani
      159
      441
    20. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      25
      436
    Aihe