Niin, kertokaapas mikä vika on mun romussa Aprilia RS vm.´99:ssä, kun kulki nätisti tänä keväänä jo 300km. ja viime syksynäkin käynnistyi kylmillä ilmoilla ilman ongelmia... mutta ei kun voi käynnistyä enää, edes helteellä. Sitten saa käyntiin jos heittää bensaa tulppaan, mutta muuten siitä lopulta starttaa vaan akun tyhjäksi. Kyllä, ryyppy on päällä... bensa ei ole loppu...
akusta ei tiedä kun ei käynnisty autosta otetun virrankaan kanssa ellei heitä sitä bensaa sinne tulpaan.. mäkkärillä lähti kerran... Kirottu rakkine.
Aprilia RS ei käynnisty
16
5660
Vastaukset
- Parkker
Sulla on roska kaasarissa, mulla oli sama juttu viime syksynä ja aprilia ei starttaa jos kaasari on paskanen...kannattaa laittaa polttoaineletkuun suodatin, niin ei tee sitä niin helposti tai ollenkaan...
- aprillia
kannattaisi vaihtaa tulppa voi olla ettei lyö kunnollä paineen alla kipinää tai on muuten vaa paskassa.
- aha
voi se Mennä muualtaki ku bensaletkust, vaik ilman mukaan.
- Anonyymi
aprillia kirjoitti:
kannattaisi vaihtaa tulppa voi olla ettei lyö kunnollä paineen alla kipinää tai on muuten vaa paskassa.
sen voi testata startpilotillakin ,niin minä teen tulpan reikään starttipilottia tulppa kiinni ja hörähtää ,siis sytyttää
- Repe
Ja heti ku tulee joku pikkuvika ni se on kirottu rakkine. Älä osta mitään moottorivehkeitä jos ei pysy meisseli kädessä!
- Köh.
Noniin. Meisseli pysyy kädessä alle vuoden ikäiselläkin, mutta mihinkäs sillä meisselillä törkit jos et tiedä mitä olet tekemässä... Eikö mukamas ärsytä jos ei pääse ajamaan.
- Kyllä
Köh. kirjoitti:
Noniin. Meisseli pysyy kädessä alle vuoden ikäiselläkin, mutta mihinkäs sillä meisselillä törkit jos et tiedä mitä olet tekemässä... Eikö mukamas ärsytä jos ei pääse ajamaan.
Se ei saa bensaa eli sulla on suutin tukossa!!!!!!. sama vika on kaikissa vehkeissä välillä.......ota kaasari poies ja pura, se suutin on heti siinä ku vähän kattelet, sitten vaan puhallat puhtaaks....
- jore
Kyllä kirjoitti:
Se ei saa bensaa eli sulla on suutin tukossa!!!!!!. sama vika on kaikissa vehkeissä välillä.......ota kaasari poies ja pura, se suutin on heti siinä ku vähän kattelet, sitten vaan puhallat puhtaaks....
Ootko kattonu onko starrin hiilet kunnossa?
- ddd
jore kirjoitti:
Ootko kattonu onko starrin hiilet kunnossa?
Veikkaan että männän palautusjousi on ruostunut. vaihda se niin kulkee yli 200km/h
- jep eki
yli kuumeneeko? jos vaik jäähdytys neste putki on tukossa ja sitte yli kuumenee nii sulaa sytytys tulppa.tai sitte sul on sytytys tulpan lämpö arvo liian suuri.koita jotai phpgee 9-6.
tai sitte se on jostai leikannu kii jos ei öljy virtaa...jep. - vitun räsät
Meikäläisellä aprilia rs 125 2009 vuoden pyörä, ruvennu vittuilee käynnistyksen kanssa, ei meinaa lähtee startilla käyntiin vaan pitää joka vitun kerta työntää käyntiin.. mikähän mahtaa olla vikana..? kaasarissa jotain paskaa ??
- ............
Mulla vähän saman tyyppinen homma... aprilia rs 125 02 sammu vauhdissa ekä käynnisty, tulppaan tulee kipinä ja muuten kaikki toimii... Mikäköhän ois vikana???
- apikkars
mullakiin sama vika käynisty yhe kerran mutta ei enää sen jälkeen muuta ku lupailu ku työnsin mutta ei jatkuvaa toimintaa ryyppy pääl tai poois nii ei toimi
- ei käy saatanan laho
mitkäs oireet on jos on kannentiiviste mennyt
- dcvddvdvdv
Vesijäähdytteisessä hävittää nesteitä, savuttaa paljon lämpösenäkin ja savu on valkoista ja maistuu/tuoksuu jäähdytysnesteelle. Käyntihäiriöt, huono käynnistyvyys ja paine vesijärjestelmässä.
Ilmajäähdytteinen sotkee seokset kannen vuotaessa, mikä aiheuttaa käyntihäiriöitä, tehon puutetta, käynnistysongelmia jne.
- Anonyymi
Mikäs silloin on vikana, kun starttia painamalla ei tapahdu yhtään mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923