Useissa hotelleissa Funchalissa on langaton yhteys maksullisena (yleensä aika rasvaisin hinnoin tyyliin yli 10€/h) tai ilmaiseksi toimien hotellin yleisillä alueilla ja/tai huoneissakin.
MUTTA: onko siellä ollenkaan avoimia verkkoja kahviloissa tai muilla yleisillä paikoilla? En ainakaan aiemmilta käynneiltä muista, että jengi pahemmin olisi missään istuskellut läppärien kanssa. Sillä vaan, että onko mitään mieltä ottaa läppäriä matka"seuraksi" mukaan? Aiemmin aina ollut puoliso seurana ja tällä kertaa menossa yksin...
Langaton yhteys Funchalin alueella?
nettiriippuvainen
2
313
Vastaukset
Funchalissa on langattoman verkon (rede sem fio) alueita, http://www.wifi-madeira.com/ListaDeHotSpots_LargoSe.html.
- nettiriippuvainen
Kiitos pikaisesta vastauksesta. Juuri tuollaista sivustoa koitin etsiä, muttei tärpännyt. Näkyyhän sielläkin noita olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264