Porin mallia nousuun

Nousukiitoon

10

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nousukiitoon

      Ei kiinnostanut ketään miten muualla on onnistuttu saamaan syöksykierre käännettyä nousukiidoksi.
      No siellähän yhtenä kohtana olikin positiviisuus... se taitaa olla se vaikein rasti Varkaudessa.
      Valittamalla ei asiat parane, ei Varkaudessa eikä muuallakaan....

    • Se on meidän ongelma ettei keski-savossa ole kasvukeskusta ja lähimpiin on matkaa lähes 100km. Nousukiito alkaa siitä että yhteistyössä ja yhdistämällä koko keski-savo saadaan noin 60000 asukkaan keskittymä ja sillä on sananvaltaa myös koko itä-suomessa joka täältä nykyisin puuttuu. Tilastokeskus jakaa tän alueen kahteen osaan ja silloin se näyttää pieneltä. Siinä Porin malli.

      • Halusta kiinni

        muutu vaikka keski-savo yhdistettäisiin! Ei yhdistäminen tuo kasvua, kaikki samat siellä on olemassa yhdistämisen jälkeen kuin nyttenkin.
        Pori esimerkkinä käyttäen; eihän sielläkään ole ollut mitään. Meri vieressä ja lähin kasvukeskus Tampereella, matkaa yli sata kilometriä

        Kasvukeskus tai kasvu ei tule tyhjästä, tilastokeskuksen kikkailusta tms!

        Se lähtee paikallisista vahvuuksista ja yhteistyöstä, positiivinen ote ruokkii itseään.
        Yhteistyötä voi tehdä oli Savon rajat miten tahaansa.
        Halusta ne asiat on kiinni, jos Tuurissa voi kyläkauppa tehdä 138 M€ liikevaihdon ja parin millin voiton. Niin ei sen pitäisi Varkaudessa olla sen vaikeampaa...
        No mutta eihän sitä tiedä jos vaikka Sukari tuo jonkun keitaan Varkauteen kun Pmäellä meni homma kiville... vai pitäskö sanoo Vapaavuorelle. Toki mitään pelastajaa ei kannata odottaa tai ainakin odotellessa talikon voi ottaa omaan käteen...

        Ehkä kannattas vaikka Navitas-kehityksen potista kaivaa muutama kymppi heittää Keskisen Veskulle konsulttipalkkioksi...


    • Linkit helv...

      pellejä saa kuriin tämän palstan pitäjät ollenkaan???

      • Nousukiitoon

        vai vituttaako se asiallinen tieto että toisaalla on lopettu valittaminen ja käännetty kunta nousuun?


      • swimsuit
        Nousukiitoon kirjoitti:

        vai vituttaako se asiallinen tieto että toisaalla on lopettu valittaminen ja käännetty kunta nousuun?

        että olisi asiallista tietoa? Kerro nyt ihmeessä missä on sitä asiallista tietoa esim. näistä kunta-asioista? Vinkkaa taas kerran joku sivu ja kerro lisää ettei vituttaisi näin paljon!!! Kattokaas persut, se ei maailmaa pelasta, että sanoo jonkin asian olevan huonosti, pitää osata sanoa millä sen korjaa!!!


      • Nousukiitoon
        swimsuit kirjoitti:

        että olisi asiallista tietoa? Kerro nyt ihmeessä missä on sitä asiallista tietoa esim. näistä kunta-asioista? Vinkkaa taas kerran joku sivu ja kerro lisää ettei vituttaisi näin paljon!!! Kattokaas persut, se ei maailmaa pelasta, että sanoo jonkin asian olevan huonosti, pitää osata sanoa millä sen korjaa!!!

        jos nyt vaikka lukisit tuon linkitetyn jutun niin ehkä tajuaisit että se kertoo siitä miten muualla on asiat saatu käännettyä parempaan suuntaan. Jos tälläinen ei kelpaa niin mikä?

        En sanonut mitään mikä on huonosti... vain linkitin keinoja millä muualla on onnistuttu kääntämään kelkka nousuun


      • linkikidin
        Nousukiitoon kirjoitti:

        jos nyt vaikka lukisit tuon linkitetyn jutun niin ehkä tajuaisit että se kertoo siitä miten muualla on asiat saatu käännettyä parempaan suuntaan. Jos tälläinen ei kelpaa niin mikä?

        En sanonut mitään mikä on huonosti... vain linkitin keinoja millä muualla on onnistuttu kääntämään kelkka nousuun

        ole luetun ymmärtämystä!!! Vittuil.... edellisessä viestissä ettei ihmiset ymmärä linkityksen turhuudesta ja taas joku turhap. puolustelee sitä eli ei mene ymmärrykseen vaikka kuinka selittää!!!
        En minä, mutta minä linkitin!!! Eikö teillä ole omia mielipiteitä, pitääkö ne linkittää???


      • Nousukiitoon
        linkikidin kirjoitti:

        ole luetun ymmärtämystä!!! Vittuil.... edellisessä viestissä ettei ihmiset ymmärä linkityksen turhuudesta ja taas joku turhap. puolustelee sitä eli ei mene ymmärrykseen vaikka kuinka selittää!!!
        En minä, mutta minä linkitin!!! Eikö teillä ole omia mielipiteitä, pitääkö ne linkittää???

        Ja mielipiteitä on omiakin mutta kannattaa myös seurata mitä muualla on tehty...
        Kaikea ei tarvitse itse keksiä vaikka kuinka ois omia mielipiteitä.
        Ehkäpä se ongelma just Varkaudessa onkin että ollaan niin tietävinään asiat ja mielipiteet on jämäkät eikä muita kaivata vinkkeineen. Ei linkkeineen... :D


    • Kauppala

      Polkupyörä on jo keksitty joten nyt jää aikaa keksiä jotakin ihan muuta !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe