http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite?c=CT_Content_C&childpagename=SKA_newssite/AMLayout&cid=1194630543665&packedargs=packedargs=AMDefaultBlogPage%253AblogEntryId%3D1195332819072&pagename=SKAWrapper
Ja Seinäjokikin käy ihan hyvin...
Porin mallia nousuun
10
344
Vastaukset
- Nousukiitoon
Ei kiinnostanut ketään miten muualla on onnistuttu saamaan syöksykierre käännettyä nousukiidoksi.
No siellähän yhtenä kohtana olikin positiviisuus... se taitaa olla se vaikein rasti Varkaudessa.
Valittamalla ei asiat parane, ei Varkaudessa eikä muuallakaan.... Se on meidän ongelma ettei keski-savossa ole kasvukeskusta ja lähimpiin on matkaa lähes 100km. Nousukiito alkaa siitä että yhteistyössä ja yhdistämällä koko keski-savo saadaan noin 60000 asukkaan keskittymä ja sillä on sananvaltaa myös koko itä-suomessa joka täältä nykyisin puuttuu. Tilastokeskus jakaa tän alueen kahteen osaan ja silloin se näyttää pieneltä. Siinä Porin malli.
- Halusta kiinni
muutu vaikka keski-savo yhdistettäisiin! Ei yhdistäminen tuo kasvua, kaikki samat siellä on olemassa yhdistämisen jälkeen kuin nyttenkin.
Pori esimerkkinä käyttäen; eihän sielläkään ole ollut mitään. Meri vieressä ja lähin kasvukeskus Tampereella, matkaa yli sata kilometriä
Kasvukeskus tai kasvu ei tule tyhjästä, tilastokeskuksen kikkailusta tms!
Se lähtee paikallisista vahvuuksista ja yhteistyöstä, positiivinen ote ruokkii itseään.
Yhteistyötä voi tehdä oli Savon rajat miten tahaansa.
Halusta ne asiat on kiinni, jos Tuurissa voi kyläkauppa tehdä 138 M€ liikevaihdon ja parin millin voiton. Niin ei sen pitäisi Varkaudessa olla sen vaikeampaa...
No mutta eihän sitä tiedä jos vaikka Sukari tuo jonkun keitaan Varkauteen kun Pmäellä meni homma kiville... vai pitäskö sanoo Vapaavuorelle. Toki mitään pelastajaa ei kannata odottaa tai ainakin odotellessa talikon voi ottaa omaan käteen...
Ehkä kannattas vaikka Navitas-kehityksen potista kaivaa muutama kymppi heittää Keskisen Veskulle konsulttipalkkioksi...
- Linkit helv...
pellejä saa kuriin tämän palstan pitäjät ollenkaan???
- Nousukiitoon
vai vituttaako se asiallinen tieto että toisaalla on lopettu valittaminen ja käännetty kunta nousuun?
- swimsuit
Nousukiitoon kirjoitti:
vai vituttaako se asiallinen tieto että toisaalla on lopettu valittaminen ja käännetty kunta nousuun?
että olisi asiallista tietoa? Kerro nyt ihmeessä missä on sitä asiallista tietoa esim. näistä kunta-asioista? Vinkkaa taas kerran joku sivu ja kerro lisää ettei vituttaisi näin paljon!!! Kattokaas persut, se ei maailmaa pelasta, että sanoo jonkin asian olevan huonosti, pitää osata sanoa millä sen korjaa!!!
- Nousukiitoon
swimsuit kirjoitti:
että olisi asiallista tietoa? Kerro nyt ihmeessä missä on sitä asiallista tietoa esim. näistä kunta-asioista? Vinkkaa taas kerran joku sivu ja kerro lisää ettei vituttaisi näin paljon!!! Kattokaas persut, se ei maailmaa pelasta, että sanoo jonkin asian olevan huonosti, pitää osata sanoa millä sen korjaa!!!
jos nyt vaikka lukisit tuon linkitetyn jutun niin ehkä tajuaisit että se kertoo siitä miten muualla on asiat saatu käännettyä parempaan suuntaan. Jos tälläinen ei kelpaa niin mikä?
En sanonut mitään mikä on huonosti... vain linkitin keinoja millä muualla on onnistuttu kääntämään kelkka nousuun - linkikidin
Nousukiitoon kirjoitti:
jos nyt vaikka lukisit tuon linkitetyn jutun niin ehkä tajuaisit että se kertoo siitä miten muualla on asiat saatu käännettyä parempaan suuntaan. Jos tälläinen ei kelpaa niin mikä?
En sanonut mitään mikä on huonosti... vain linkitin keinoja millä muualla on onnistuttu kääntämään kelkka nousuunole luetun ymmärtämystä!!! Vittuil.... edellisessä viestissä ettei ihmiset ymmärä linkityksen turhuudesta ja taas joku turhap. puolustelee sitä eli ei mene ymmärrykseen vaikka kuinka selittää!!!
En minä, mutta minä linkitin!!! Eikö teillä ole omia mielipiteitä, pitääkö ne linkittää??? - Nousukiitoon
linkikidin kirjoitti:
ole luetun ymmärtämystä!!! Vittuil.... edellisessä viestissä ettei ihmiset ymmärä linkityksen turhuudesta ja taas joku turhap. puolustelee sitä eli ei mene ymmärrykseen vaikka kuinka selittää!!!
En minä, mutta minä linkitin!!! Eikö teillä ole omia mielipiteitä, pitääkö ne linkittää???Ja mielipiteitä on omiakin mutta kannattaa myös seurata mitä muualla on tehty...
Kaikea ei tarvitse itse keksiä vaikka kuinka ois omia mielipiteitä.
Ehkäpä se ongelma just Varkaudessa onkin että ollaan niin tietävinään asiat ja mielipiteet on jämäkät eikä muita kaivata vinkkeineen. Ei linkkeineen... :D
- Kauppala
Polkupyörä on jo keksitty joten nyt jää aikaa keksiä jotakin ihan muuta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683