Wow account lukittu

kohteeksijoutunnut

Hei! Elikkäs accounttini varastettiin pari päiväää sitten ja sain sen takaisin. Tämän jälkeen se varastettiin uudelleen ja Blizzard sulki accounttini. Olen laittannut Blizzardille viestiä ja vastaukseski tuli:

An Account Recovery Form has been submitted for Battle.net account [email protected]. What does this mean? We received a report that this account has been compromised, and we are taking the appropriate steps to help restore your access to this account as quickly as possible. What steps did we take? The password for this Battle.net account has been reset. Please check your email account for a message regarding your new temporary password. We strongly recommend that you create a new password after you log in. In addition, we opened a Battle.net service ticket to restore your World of Warcraft character(s) and item(s). Your ticket number is 11165510. We'll send you another email when the process is complete, which under normal conditions usually takes 10 to 12 working hours (but please allow up to 2 working days). You do not need to open an in-game service ticket. Why can’t I log into the game? In some cases, including when the account was used in ways that violated our Terms of Use, you may not be able to log into some login-protected services (such as World of Warcraft) until all restrictions on the account have been removed. What do I need to do now? After you change your password, if you notice any unauthorized transactions on this account, please give us the time to address them from the service ticket prior to filing a duplicate request in-game. In addition, you can find some suggestions on improving your computer's security on our account security website, http://www.battle.net/security. After that, we hope you can rest a little easier. You've just helped us get you back into World of Warcraft and this Battle.net account as soon as possible. If you have any additional questions or concerns, our contact information can be found here: http://eu.blizzard.com/support/article/cs. Thank you, The Customer Support Team ja lähettäjä on [email protected]. Eli tarkoittaako tämä sitä,että minun pitää vain odottaa seuraavaa viestiä,että he ovat avanneet acconttini? ja postia olen lähettännyt Blizzardille kolme kertaa.

3

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohteeksijoutunnut

se vielä, että en rupea Blizzardille soittaa koska yhesti olen sen jo tehnnyt ja eikä siitä tullut mtn.

• heimosenkeimo666

oletko saanu s-postiin uudet salasanat?vaihda ne niin ne ottaa kai yhteyttä 2päivän sisään.ja osta se blizzard authencator maksaa 7e niin vältyt tälläseltä

• kohteeksijoutunnut
        heimosenkeimo666 kirjoitti:

oletko saanu s-postiin uudet salasanat?vaihda ne niin ne ottaa kai yhteyttä 2päivän sisään.ja osta se blizzard authencator maksaa 7e niin vältyt tälläseltä

en ole vielä saannut uusia salasanoja. On vain sanottu viesteissä että se pitäisi vaihtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3215
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1279
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1185
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      991
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      988
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      178
      939
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      927
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      901
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      870
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      804
    Aihe