piti mennä tän kuun alussa nielurisaleikkaukseen.. tulin kipeeksi, muijalta tarttui oksennustauti.. Nyt oli uusinta aika23.2.. olin(muijan tartuttamassa ripulissa) lauantai 19päivä asti tiistai iltaan 22.2 asti. soitin että en pääse ripulissa tulemaan leikkaukseen... hoitaja oli ihan asiallinen ja sanoi, ei voi mitään uusi aika tulee postissa.. sitten seuraavana päivänä soitettiin, että et tullut leikkaukseen, että ei taida olla motivaatiota tulla ollenkaan kun 2 kertaaa jo peruttu ja olet koko ajan kipeä, sanoi vielä että parantele ittees puoli vuotta...ja sanoi että voit kyllä sanoa suoraan kun et kerran halua tulla(väitti kiven kovaa että en halua tulla).. mutta laitetaan sulle lokakuulle uusi aika. että ei voida ottaa sua aikasemmin ku ei ole motivaatiota tulla ja peruminen tulee kalliiksi.. Minkä helvetin mä sille voin että tulen kipeeksi, ihan kuin se olisi mun vika..(muijahan se mut tartutti)=syyttäkää sitä äläkä mua saatana. todella huono tuuri kyllä, kun just leikkaus päivinä, ei voi muuta sanoa.. mutta nyt joutuu tulehtuneilla nielurisoilla kärvistelemään.. Taidan mennä yksityiselle ja pistää laskun tonne perässä..
Meilahden sairaalassa mulkkua porukkaa.!
8
1386
Vastaukset
- Oikeuksia puolustava
Tee viralliselle taholle kirjallinen valitus ja mahdollisesti myös huonoa käytöstä omaavien hoitajien nimi mukaan.
Ei kenenkään tartte alistua tollaiseen kohteluun. - tulla...
infokatko tuon toisen leikkausajan peruutuksessa. Viimetipassa tehty peruutus ei ohjautunut ajoissa oikealle taholle ja peruutus ei mennyt perille. Eihän siellä puhelimen päässä voida tietää onko kyse todellisesta sairaudesta vai keksitystä. Ilmeisesti ovat saaneet kuulla liikaa tekosyitä ja epäilevät sitten kaikkia. Muistelisin että vasta kolmas potilaan tekemä lykkäys aiheuttaisi uuden jonotuksen, mutta ehkäpä eri osastoilla on oma käytäntönsä. Olen useamman viikon ennen leikkauksia vältellyt aktiivisesti esimerkiksi flunssaisten lähellä oloa etten saa tartuntaa. Perheessä se on hieman vaikeaa, mutta nuo molemmat tautisi olisi pystynyt todennäköisesti välttämään huolellisemmalla hygienialla ja antamalla muijalle vapautus ruuanlaitosta ja muista kotitöistä. Ehkäpä nukkuminen sohvalla ainakin ennen toista leikkausta olisi ollut paikallaan.
- Ikävää mol.puolin
En ollenkaan epäile sairauttasi mutta viimetipan peruutukset ovat sairaaloille hankalia.
Kohtelu on saattanut olla sattumien summa koska olen itsekin nähnyt sairaaloissa ollessani miten välinpitämättömiä ihmiset saattavat olla esim peruutuksen suhteen ja sitten ihmetellään kun saattaa joutua jonon hännille uuteen jonoon.
Kaiken huippu oli sairaalaan saapunut potilas jolla olisi ollut toimenpide tulopäivänä mutta mies saapui ympäripäissään,ymmärrän näkemäni lääkärin raivon koska toimenpide oli vaativa ja suuret järjestelyt eikä korvaavaa potilasta ollut mahdollista saada siihen hätään millään konstilla.
Toki voit yksityiselle mennä mutta laskuasi ei M-lahti maksa.- jöbis
No joo itehän se kyllä maksaa pitäs,jos yksityiselle menisin..... olisihan nuo taudit voinnu tietysti välttää, olis pitäny mennä vaikka kaverille asumaan viikoksi ennen leikkausta... mutta kun ne tulee niin yllättäen.. muijallakin oli keskiviikkona se ripuli ollut vain päivän verran, en edes itte ollut silloin kotona, kun vasta illalla ja lauantainahan se sitten vasta mulle tuli... kyllähän ne viimehetken peruutukset ovat varmasti sairaaloille hankalia, mutta minkäs sille voi jos on oikeasti kipeä.. tietysti tommoset ympäripäissään tulevat tapaukset saataisiin minun mielestä poistaa vaikka kokonaan jonosta, kun ei selvästi halua leikkaukseen mennä.. Kyllähän tosta joku valitus pitää tehä, että saisi aikasemmin sen ajan..
- ärsytäävä
Ensinnäkään ripuli ei kestä noin monta päivää ja toisekseen siihen on olemassa lääkkeet.
Muijas vikahan se on, ettet osaa pestä käsiäs ja huolehtia hygieeniastasi.- järkipäähän
Taitaa olla osittain muijankin vika jos vaikkapa tekee ruokaa miehelleen pesemättä käsiään huolellisesti välillä. Siinä ne bakteerit siirtyy. Mutta jos on itse niin kädetön ettei osaa tehdä ruokaa kun muija on ripulissa tai ettei viitsi pestä käsiään ahkerasti niin...
- Alalla työskentelevä
Jos peruutat keikkauksen viime tingassa nin ketään ei välttämättä saada tilalle eli leikkaussalin pyörittelee sitten peukaloitaan tyhjän panttina vaikka joku potilas olisi voitu operoida. Tiedoksi vain että yhden leikkaussalituntiin vaaditaan noin kahdenkymmenen henkilön tunnin työpanos kun mukana on toimenpidelääkärin, nukutuslääkärin, hoitajien, lääkintävahtimestarin, salisiivoajien, välinehuoltajien, sihteerien jne. työ. Leikkaussalitunti maksaa keskimäärin tuhat euroa ja tavanomainen pienehko leikkaus vie yksi tai kaksi tuntia salisiivouksineen jne.
Kannattaa siis ensi kerralla peruuttaa leikkaukseen tulo mieluiten kahta vuorokautta ennen eikä vasta leikkauspäivän aamuna tai edeltävänä iltana niin on edes jotain mahdollisuutta saada jonosta toinen tilalle.- Anonyymi
Nyt tämä uusi Siltasairaala peruuttaa kaikki ortopediset leikkaukset neljän kuukauden ajaksi.
Hotajapula on tärkein syy.
Rahaa on kyllä johtoportaan palkkoihin, mutta ei hoitajien palkkaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218