TE jotka ootte vielä IF tapaturma vakuutuksen maksajia ,ELEKÄÄ ENNÄÄ /vaihtakaa vaikka Tapiolaan. Mun ukko mursi jalkansa päivälleen 3 vuotta sitten nilkan luun (suurin) murtuma ja nilkan ympyrä nivelten muljahdus ,tuli kyllä lääkäri menot KORVATTUINA ja 3000.00 rahaa 2 ASTE VAAN TAPATURMAKORVAUS/ EI KIPU KORVAUKSIA / EI KUNNON KORVAUSTA TAPATURMASTA JA ei matkakorvauksiakaan ei niidenkään jotka KELAN korvaus piirin jälkeen olisi voinut korvata( EI KUULUNUT), työ menetetty (rakennusmies) joka tarttee esim. kattotöissä jalkojaan ja jalka edelleen paska. On NYT kaikki tehty ortobedien kanssa lukee lääkärin todistuksessa ukko työ kyvytön .Ei sillä ESIM: kerrostalojen katto töitä tehdä enää . ON kuntoutustuella edelleen. MINÄ jouduin tapaturmaan 01.11.2010 vasemman käden keski sormen murtuma autonoven kera ja Tapiola maksoi matkat (KUULUU) , lääkärit ja KIPU KORVAUSTA 300.00 euroa HELMIKUUSSA vuoden päästä katsovat lopullisen ja KÄSKIVÄT MENNÄ ERIKOI LÄÄKÄRIN HUOMAAN VIELÄ. ////////// Valitettavasti olimme todella väärässä vakuutus yhtiössä ,muuttakaa te muut kun viellä voitte !!!!!! SIIS TAPATURMAVAKUUTUS SUUNNILLEEN SAMA EURO MÄÄRÄ ///VUOSI MAKSU !
IF
Entinen IF :läinen
0
345
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482