Otin käyttööni tyttärellä olleen Vista läppärin jossa oli (on?) Skype asennettuna. Nyt kun haluasin Sypen itselleni niin ei onnistu millään. Olen poistanut kaikki entiset (Ohjelman valikot) ja sitten asentanut uuden, mutta aina tulee esille se tyttären Skype valikko!?
Mitä pitäsi tehdä että saisin oman Skypen?
Käsittämätön juttu?
5
247
Vastaukset
Älä käytä tyttäresi käyttäjätiliä, vaan tee itsellesi oma.
- uikööpå'io
kuin tehty. "Älä käytä tyttäresi käyttäjätiliä, vaan tee itsellesi oma" En kyllä mistään keksi mistä, miten pääsee tekemään sen "oman käyttäjätilin"?
uikööpå'io kirjoitti:
kuin tehty. "Älä käytä tyttäresi käyttäjätiliä, vaan tee itsellesi oma" En kyllä mistään keksi mistä, miten pääsee tekemään sen "oman käyttäjätilin"?
- uikööpå'io
Kollimaattori kirjoitti:
olla ainut mahdollisuus saada OMA Skype?
Meinaan vaan sitä että tätä konetta ei käytä kukaan muu kuin minä.
Nyt pitäisi rakentaa alusta lähtien kaikki, VAIN JA AINOASTAAN SKYPEN TAKIA! ????
EI VOI OLLA TOTTA! - muotitietoien3
uikööpå'io kirjoitti:
olla ainut mahdollisuus saada OMA Skype?
Meinaan vaan sitä että tätä konetta ei käytä kukaan muu kuin minä.
Nyt pitäisi rakentaa alusta lähtien kaikki, VAIN JA AINOASTAAN SKYPEN TAKIA! ????
EI VOI OLLA TOTTA!Windowsin käyttäjätilin luonti ei ole "alusta lähtien". Ja ainahan voi luoda uuden skypetilin mutta sekin on tavallaan sitten "alusta lähtien" joten lienee liian vaikeaa kysyjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423