Hei,
Olen valokuvausbisnestä aloitteleva kuvaaja pk-seudulta. Olen kuvannut useita vuosia, mutta nyt siirtymässä astetta vakavammin kuvauksen pariin. Kuvaan pääasiassa ihmisiä, tapahtumia ja matkustelua sekä viimekesänä myös muutamat häät tuli hoidettua. Nyt kesälle 2011 on jo jonkun verran häitä varattuna, mutta vielä joitain Lauantaita vapaana, joten jos haluat huippukuvat häistäsi niin pistä viestiä tai soittele. Hääpotretit miljöössä ja studiossa, vihki ja hääjuhlakuvaukset, jälkikäsittelyt ja lopullinen vedostus hääalbumiksi jne. onnistuu hyvällä kokemuksella!
Kotisivuni ovat vielä valitettavasti vaiheessa (tulee maaliskuun aikana), mutta nyt voit tutustua kuviini täällä:
http://www.flickr.com/photos/37752517@N06/sets/
Soittele tai laita viestiä,
Janne / 0503018502
Hääkuvaaja - KATSO KUVAT!
VALOKUVAAJA PK-Seutu
2
477
Vastaukset
- Kimmo Leppälä
Kovin helpoissa olosuhteissa kuvattuja kuvia! Ei taida hämärrässä kuvaaminen onnistua?
- Otoxia
Kännissä käsi tärisee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861494
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1131387Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras501199- 281094
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118942Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19862
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715- 44715