Hei,
Olen valokuvausbisnestä aloitteleva kuvaaja pk-seudulta. Olen kuvannut useita vuosia, mutta nyt siirtymässä astetta vakavammin kuvauksen pariin. Kuvaan pääasiassa ihmisiä, tapahtumia ja matkustelua sekä viimekesänä myös muutamat häät tuli hoidettua. Nyt kesälle 2011 on jo jonkun verran häitä varattuna, mutta vielä joitain Lauantaita vapaana, joten jos haluat huippukuvat häistäsi niin pistä viestiä tai soittele. Hääpotretit miljöössä ja studiossa, vihki ja hääjuhlakuvaukset, jälkikäsittelyt ja lopullinen vedostus hääalbumiksi jne. onnistuu hyvällä kokemuksella!
Kotisivuni ovat vielä valitettavasti vaiheessa (tulee maaliskuun aikana), mutta nyt voit tutustua kuviini täällä:
http://www.flickr.com/photos/37752517@N06/sets/
Soittele tai laita viestiä,
Janne / 0503018502
Hääkuvaaja - KATSO KUVAT!
VALOKUVAAJA PK-Seutu
2
426
Vastaukset
- Kimmo Leppälä
Kovin helpoissa olosuhteissa kuvattuja kuvia! Ei taida hämärrässä kuvaaminen onnistua?
- Otoxia
Kännissä käsi tärisee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940