Luin Sai Baban kirjaa. Oikeastaan se kirjoitettu "kauko-ohjauksella" toinen ihminen on kirjoittanut sen ja Sai Baba signeerannut. Jokaiselle päivälle on jokin oivallus jKun sitä lukee niin tulee hyvä olo. Eilen kuitenkin huomasin, että vaikka ihminEen ilmoittaisi totuutta ja oivaltaisi elämän syviä merkityksiä niin silti jossain voi aina olla sokea piste. Eräässä heinäkuun päivälle tarkoitetussa tekstissä väheksyttiin nykytaidetta sitä sen enempää tarkentamatta. Sai Babana en olisi sitä kohtaa allekirjoittanut. Abstrakti taide on henkisempää ja aidompaa kuin perinteinen jäljentävä kuvaamistapa. Itsekään en innostu negatiivisuudesta taiteessa. Esim. pidän enemmän Chagalista kuin Dalista, mutta vielä enemmän Kandinskista. Kieltämättä ihmisiä, itseänikin ärsyttää, jos en ymmärrä jotain ja taide ei aukea väkisin. Mutta taidekaan mitä se sitten on verrattuna olotilaan, joka on esim. Sai Baballa? Tuskin Jeesuskaan tarvitsee konsertteja ja taide-elämyksiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291324
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581023Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159617Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va184553- 43549
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68528- 71513
- 36472
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39471Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt18461