Sai Baba

harhamaija

Luin Sai Baban kirjaa. Oikeastaan se kirjoitettu "kauko-ohjauksella" toinen ihminen on kirjoittanut sen ja Sai Baba signeerannut. Jokaiselle päivälle on jokin oivallus jKun sitä lukee niin tulee hyvä olo. Eilen kuitenkin huomasin, että vaikka ihminEen ilmoittaisi totuutta ja oivaltaisi elämän syviä merkityksiä niin silti jossain voi aina olla sokea piste. Eräässä heinäkuun päivälle tarkoitetussa tekstissä väheksyttiin nykytaidetta sitä sen enempää tarkentamatta. Sai Babana en olisi sitä kohtaa allekirjoittanut. Abstrakti taide on henkisempää ja aidompaa kuin perinteinen jäljentävä kuvaamistapa. Itsekään en innostu negatiivisuudesta taiteessa. Esim. pidän enemmän Chagalista kuin Dalista, mutta vielä enemmän Kandinskista. Kieltämättä ihmisiä, itseänikin ärsyttää, jos en ymmärrä jotain ja taide ei aukea väkisin. Mutta taidekaan mitä se sitten on verrattuna olotilaan, joka on esim. Sai Baballa? Tuskin Jeesuskaan tarvitsee konsertteja ja taide-elämyksiä.

0

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 184
        2054
      2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
        Ikävä
        98
        1514
      3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
        Ikävä
        114
        1033
      4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
        Ikävä
        106
        960
      5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
        Ikävä
        70
        817
      6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
        Ikävä
        61
        682
      7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
        Ikävä
        42
        672
      8. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
        Ikävä
        51
        657
      9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
        Ikävä
        27
        605
      10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
        Ikävä
        77
        594
      Aihe