Luin Sai Baban kirjaa. Oikeastaan se kirjoitettu "kauko-ohjauksella" toinen ihminen on kirjoittanut sen ja Sai Baba signeerannut. Jokaiselle päivälle on jokin oivallus jKun sitä lukee niin tulee hyvä olo. Eilen kuitenkin huomasin, että vaikka ihminEen ilmoittaisi totuutta ja oivaltaisi elämän syviä merkityksiä niin silti jossain voi aina olla sokea piste. Eräässä heinäkuun päivälle tarkoitetussa tekstissä väheksyttiin nykytaidetta sitä sen enempää tarkentamatta. Sai Babana en olisi sitä kohtaa allekirjoittanut. Abstrakti taide on henkisempää ja aidompaa kuin perinteinen jäljentävä kuvaamistapa. Itsekään en innostu negatiivisuudesta taiteessa. Esim. pidän enemmän Chagalista kuin Dalista, mutta vielä enemmän Kandinskista. Kieltämättä ihmisiä, itseänikin ärsyttää, jos en ymmärrä jotain ja taide ei aukea väkisin. Mutta taidekaan mitä se sitten on verrattuna olotilaan, joka on esim. Sai Baballa? Tuskin Jeesuskaan tarvitsee konsertteja ja taide-elämyksiä.
Sai Baba
harhamaija
0
356
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html150692- 35683
- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521