Luin Sai Baban kirjaa. Oikeastaan se kirjoitettu "kauko-ohjauksella" toinen ihminen on kirjoittanut sen ja Sai Baba signeerannut. Jokaiselle päivälle on jokin oivallus jKun sitä lukee niin tulee hyvä olo. Eilen kuitenkin huomasin, että vaikka ihminEen ilmoittaisi totuutta ja oivaltaisi elämän syviä merkityksiä niin silti jossain voi aina olla sokea piste. Eräässä heinäkuun päivälle tarkoitetussa tekstissä väheksyttiin nykytaidetta sitä sen enempää tarkentamatta. Sai Babana en olisi sitä kohtaa allekirjoittanut. Abstrakti taide on henkisempää ja aidompaa kuin perinteinen jäljentävä kuvaamistapa. Itsekään en innostu negatiivisuudesta taiteessa. Esim. pidän enemmän Chagalista kuin Dalista, mutta vielä enemmän Kandinskista. Kieltämättä ihmisiä, itseänikin ärsyttää, jos en ymmärrä jotain ja taide ei aukea väkisin. Mutta taidekaan mitä se sitten on verrattuna olotilaan, joka on esim. Sai Baballa? Tuskin Jeesuskaan tarvitsee konsertteja ja taide-elämyksiä.
Sai Baba
harhamaija
0
356
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa278840Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19721- 48715
- 52699
- 28647
- 49609