K e s k u s r i k o s p o l i i s i
Sain viestin, että keskusrikospoliisista soitellaan edelleen win-jäsenille ja käsketään tekemään rikosilmoituksia.
Pitääkö tämä paikkansa?
Kyseinen toiminta on virka-aseman käyttämistä väärin ja laitonta.
12.500 jäsenestä noin 2.500 on tehnyt joko rikosilmoituksen tai tutkintapyynnön osittain viranomaisten ja median painostamina. Valtaosa niistä on tutkintapyyntöjä. 10.000 ei ole tehnyt mittavasta media- ja viranomaispainostuksesta huolimatta mitään ilmoitusta. Häpeänkö takia? Varmaan osa mutta valtaosa on nähnyt signaalijärjestelmän antavan reaaliaikaisesti kaupantekoehdotuksia (avaa kauppa / sulje kauppa -ehdotuksia). Osa on käynyt erittäin tuottoisaa kauppaa järjestelmää hyväkseen käyttäen. Ohittamattomia ja kiistattomia asioita.
Yhteisön piirissä mahdolliset epämääräiset toimet ovat ko. henkilöiden omia asioita (mm. verotus).
Ne eivät muuta asian ytimessä olevaa seikkaa (toimivaa signaalijärjestelmää) piirun vertaa, joka on keskeinen tuottojen muodostumisen kannalta ja yliåpäätään toiminnassa mukana olemisen kannalta.
Tällä perusteella koko oikeudenkäyntiprosessi ja tutkinta olisi linjattava.
----
Tunnettua on, että kuka tahansa voi tehdä kenestä tahansa rikosilmoituksen.
Peruste: On syytä epäillä.
Muuta perustetta ei tarvita. Syytä epäillä -kirjaus ratkaistaan vasta oikeudessa, ei aikaisemmin. Intressiryhmän tuttu tuomari pitää huolen siitä, että intressiryhmän etu toteutuu.
Intressiryhmän etuja ajava tuomari voi vetkuttaa asiaa laillisin keinoin vuosikausia 4 kk:n jaksoissa.
Tavoitteena ollut oikeusmurha toteutuu.
-----
Tutkinnalle on annettu ohje: Keinoja kaihtamatta.
Tulee mieleen pätkä tiernapojista: Tappakaa ja virtaan heittäkää...
Vainot, kiusaaminen ja kiduttamiset sen kun jatkuvat.
Keskusrikospoliisi jatkaa
18
610
Vastaukset
- sponzoriketkujen
etsiä ne WCn härpäkkeellä voittoja tehneet ja tuoda ne esiin, viran omais rikolliset kun ei ole löytäneet kuin 6 kpl näitä, näistäkin suurin osa teki tappiota tai pelasi vain demotilillä tai vastaan HandenHärpäkettä
- Asiantuntija, voitko
vastata tähän, tämä edellinen sponzorinketku karkas jonnekin?
Tämä asia jäi hieman epäselväksi "Siis tuhannet ihmiset olisivat saaneet ensimmäisen mahdollisuuden nostaa tuottoja vasta vajaan puolenvuoden päästä, että aikaa olisi ollut tienata"
Miten näiden tuotto olisi saatu maksettua, ottamalla uusia jäseniä eli tämä viittaa kyllä epärehelliseen toimintaan. Pyramidi mikä pyramidi koska euroakaan ei ole tullut muualta kuin "sijoittajien" varoista.- kartio vs. pyramidi
> Pyramidi mikä pyramidi koska euroakaan ei ole tullut muualta kuin "sijoittajien" varoista.
Koittaisit suolimuroapina tajuta ettei Klubissa ollut kyse mistään pyramidista vaan kartiosta.
- vastikkeellisen
ohjelman käytössä on, kun vain 6 käyttäjää on löytynyt viranomaisten toimesta. Nämäkin käyttäjät olivat testanneet ohjelmaa demoalustoilla.
- jäsen x
1. Ei vastannut MB kyselyihin, palautuspyynnöt ylitti MB tilivarat, mb sulki tilin ihmeteltyään asiaa
2. Tuhosi tietokannat, meni lisenssit, voittomäärät kaikki katosi
Miksi Hanski toimi näin ? - turhuus.
pitäis tajuta kuinka hädässä on krp.n tutkijat. Yllytetään tekemään ilmoitus,vaikkei näyttöä ole mistään rikoksesta. Turhaa verorahojen tuhlausta tämä touhu. ME veronmaksajat maksamme tämän touhun viimekädessä.
Sait viestin ja uskoit.
Minä taas en usko moisiin ilmoituksiin kun aineisto on jo poliisilla ja paperimäärä kasvaa käsittelemättömäksi.
Entä jos onkin tarkoitus tukahduttaa koko wincapita paperipaljouteen jolloin asia vanhenee.
Kyllä asialla on muut tahot.- alma satu
Tuntuu todella ihmeelliseltä. Pari vuotta media syyllisti jäsenistöä ja WinCapitaa ties mistä rikoksesta. Krp mainosti koko ajan ilmoitusten tekoon ja silti vain pieni osa jäsenistöstä teki ilmoituksen, joista on jo vedetty pois. Olen täysin varma, kun tämä asia on viety päätökseen, niin lopputulos on aivan jotain muuta mitä on annettu ymmärtää.
- 16+18
alma satu kirjoitti:
Tuntuu todella ihmeelliseltä. Pari vuotta media syyllisti jäsenistöä ja WinCapitaa ties mistä rikoksesta. Krp mainosti koko ajan ilmoitusten tekoon ja silti vain pieni osa jäsenistöstä teki ilmoituksen, joista on jo vedetty pois. Olen täysin varma, kun tämä asia on viety päätökseen, niin lopputulos on aivan jotain muuta mitä on annettu ymmärtää.
Älä unta nää : lopputulos on aivan jotain muuta mitä on annettu ymmärtää.
- 785
Sait viestin ja uskoit.
Minä taas en usko moisiin ilmoituksiin kun aineisto on jo poliisilla ja paperimäärä kasvaa käsittelemättömäksi.
Entä jos onkin tarkoitus tukahduttaa koko wincapita paperipaljouteen jolloin asia vanhenee.
Kyllä asialla on muut tahot.
..kyllä pitää paikkansa, eräs tuttavani kävi juuri pari päivää sitten kuulusteluissa,
kuulustelija oli kertonut että syyttäjä haluaa lisää kuulemma takavarikoita,että
valtio saisi lisää rahaa !!!!!!!!!!!!!!!!
- 9+19
Ne eivät muuta asian ytimessä olevaa seikkaa (toimivaa signaalijärjestelmää)
- säälittävää touhua
Virkavallan luottamus ja kunnioitus on mennyt todella paljon alaspäin WinCapita "tutkimuksen" osalta. Ihmisoikeuksia ja lakia on rikottu aivan säälittä ja media ei uskalla kertoa totuutta kansalaisille, vaan jatkaa lynkkaus mielialaa. Todella säälittävää "oikeusvaltiolta".
- Olet itse
varsin säälittävä ja onnettomalta kuulostava tapaus. Voi poloista. Kuinka paljon hävisit?
- harhaa...
Tässä olis TAAS kerran osoitus kuinka on asioita jätetty tekemättä ja kertomatta.
http://sanomat24.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=13641&Itemid=115- missä rahat
Pitkääneeen kerro missä ne 33.000.000,00 jos oli rehellinen..
miksi vättelet tätä AINA !
- asiaaon
Pitkäseltä lookista tekstiä tapahtuneista asioista. Valtamedia ei uskalla kyseenalaistaa viranomaisten tekemisiä. No,totuus tulee aikanaan julki ja silloin moni tajuaa millainen sirkus tämä on ollut virkavallan ja median osalta. On rikottu lakeja ja ihmisoikeuksia.
- hyvä pätkä
Katsoin tämän pätkän ja tuli heti mieleen, että näinkö meilläkin toimitaan. Kannattaa katsoa ajatuksen kanssa ja miettiä mitä on tapahtunut tähän mennessä.
http://areena.yle.fi/video/1299165606790
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653