Kokemus on sellainen, että Ligieria ei kannata ajaa alle -10 asteen
pakkasessa. Pojaltani, sekä kahdelta kaveriltaan, on moottori
hajonnut kovalla pakkasella ajettaessa (-25). Moottori on kuumentunut
liikaa, eli vähintään kannen tiiviste uusiksi.
Voiko ilmiön välttää pistämällä pahvin syylärin eteen? Vaikuttaa
nimittäin siltä, että pakkasessa syylärin glogolit hyhmääntyvät, ja
jäähdytyskierto estyy.
Vinkkejä, kokemuksia?
Ligier X-TOO ja pakkanen
kari_63
3
2006
Vastaukset
- vari
Vaihda jäähdytysneste. Tee maksimissaan 50/50 seos. Tarjoaa noin -45 pakkaskestävyyden. Älä ylitä tätä suhdetta sillä glykoli ei siirrä lämpöä yhtä hyvin kuin vesi. Voipi kuumentua kone liikaa. Teillä on varmaankin kesä seokset moottorissa jos ei kestä -10 astetta ilman jäätymistä.
- jari611
meijän likalla taas ei meinaa lämmöt nousta näissä pakkasissa.. pahvit keulalla. eikä mitää lämpö ongelma..
- Anonyymi
Minulla on se kokemus että ligieriä ei kannata ajaa jos ei löydy 30cm slerbaa housusta; mutta jos sellanen löytyy niin moottori toimii kun unelma sinne 200tkm asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882