Onko kellään tiedossa, saako vielä jostakin ostettua uusia BH-900 liukusanka HandsFreetä? Tuntuu olevan, että tuonveroista ei tahdo muista malleista löytyä ja valmistus on ilmeisesti lopetettu. Täytynee tyytyä BH-904:n ellei enää tuota löydy.
Perhana kun lopettavat aina kaiken hyväksi todettujen vampeleiden valmistuksen.
Vieläkö löytyy jostakin uusia HandsFree BH-900 ?
9
1403
Vastaukset
- hf
Niinpä, paras hf-kuuloke mitä on koskaan valmistettu. Olen yrittänyt myös etsiä jostain uutta bh-900 -kuuloketta, mutta mistään en ole löytänyt ja veikkaan, ettei taida enää löytyä mistään liikkeestä.
- kypsynyt
Täällä on myös BH-900:sta kaipaava. Ei löydy enää. Jos löytyisi, ostaisin heti useamman, sillä BH-904 on syvältä saninko mistä.
kypsynyt kirjoitti:
Täällä on myös BH-900:sta kaipaava. Ei löydy enää. Jos löytyisi, ostaisin heti useamman, sillä BH-904 on syvältä saninko mistä.
Kokeilepas BH-609, miltä tuntuisi. Aluksi vaikuttaa rimpulalta, mutta pitemmän pääle ei edes muista, että on korvalla. Pysyy hyvin, on tosi kevyt ja varustettuna ympäristöhälyn "tappavalla" mikrofonilla.
Tässä olisi huippuluokan bluetooth kuulokkeet: http://www.nokia.fi/tuotteet/lisalaitteet/kaikki-lisalaitteet/kuulokkeet/bluetooth-stereokuulokkeet/nokia-bluetooth-stereokuulokkeet-bh-905i
- Handsfree halvalla
Kyseessä on nyt Handsfree, eikä kuulokkeet...
No niinpä tietysti....... Oma mokani. En ainakaan minä löytänyt Googlen kautta tota kautta verkkokauppaa, jossa myydään tuota mallia.
Niin, kuulokeista puheen ollen tuossa taannoin jäi keskustelu kesken. Olen etsimässä hf-kuulokkeita joilla voisi kuunnelle radiota, E7:ssa on nimittäin huvä radio. Kokeilin kauppakeskuksessa BH-504:sia johtoversiona. Valitettavasti eivät omat nappikuulokkeet olleet mukana enkä viitsinyt uusia pakkauksia availla. Esillä olleiden BH-504:n johto toimi jonkinlaisena antennina ja jotain luureista kohinan lisäksi kuului. Myyjä tietenkin esitti sen ainaisen vanhan väittämän, ettei täällä mikään radio kuulu. Myyjät eivät tunne asiaa, evät pysty sanomaan, pitäisikö tuon radion yleensäkään kuulua noiden luurien mukana tulevilla johdoilla.
Onko Nokialla jokin paikka jossa voisi teknisistä asioista yleensäkään keskustella. Joka paikassa, missä olen käynyt, niin myyjiltä ovat paukut loppuneet alkuunsa?
- Anonyymi
Minulla on avaamattomassa tehtaan laatikossa semmoinen..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704