Vieläkö löytyy jostakin uusia HandsFree BH-900 ?

X

Onko kellään tiedossa, saako vielä jostakin ostettua uusia BH-900 liukusanka HandsFreetä? Tuntuu olevan, että tuonveroista ei tahdo muista malleista löytyä ja valmistus on ilmeisesti lopetettu. Täytynee tyytyä BH-904:n ellei enää tuota löydy.

Perhana kun lopettavat aina kaiken hyväksi todettujen vampeleiden valmistuksen.

9

1496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hf

Niinpä, paras hf-kuuloke mitä on koskaan valmistettu. Olen yrittänyt myös etsiä jostain uutta bh-900 -kuuloketta, mutta mistään en ole löytänyt ja veikkaan, ettei taida enää löytyä mistään liikkeestä.

• kypsynyt

Täällä on myös BH-900:sta kaipaava. Ei löydy enää. Jos löytyisi, ostaisin heti useamman, sillä BH-904 on syvältä saninko mistä.

• kypsynyt kirjoitti:

Täällä on myös BH-900:sta kaipaava. Ei löydy enää. Jos löytyisi, ostaisin heti useamman, sillä BH-904 on syvältä saninko mistä.

Kokeilepas BH-609, miltä tuntuisi. Aluksi vaikuttaa rimpulalta, mutta pitemmän pääle ei edes muista, että on korvalla. Pysyy hyvin, on tosi kevyt ja varustettuna ympäristöhälyn "tappavalla" mikrofonilla.

• Handsfree halvalla

Kyseessä on nyt Handsfree, eikä kuulokkeet...

• No niinpä tietysti....... Oma mokani. En ainakaan minä löytänyt Googlen kautta tota kautta verkkokauppaa, jossa myydään tuota mallia.

• Kirjoitusvirheitä.....

• Niin, kuulokeista puheen ollen tuossa taannoin jäi keskustelu kesken. Olen etsimässä hf-kuulokkeita joilla voisi kuunnelle radiota, E7:ssa on nimittäin huvä radio. Kokeilin kauppakeskuksessa BH-504:sia johtoversiona. Valitettavasti eivät omat nappikuulokkeet olleet mukana enkä viitsinyt uusia pakkauksia availla. Esillä olleiden BH-504:n johto toimi jonkinlaisena antennina ja jotain luureista kohinan lisäksi kuului. Myyjä tietenkin esitti sen ainaisen vanhan väittämän, ettei täällä mikään radio kuulu. Myyjät eivät tunne asiaa, evät pysty sanomaan, pitäisikö tuon radion yleensäkään kuulua noiden luurien mukana tulevilla johdoilla.

Onko Nokialla jokin paikka jossa voisi teknisistä asioista yleensäkään keskustella. Joka paikassa, missä olen käynyt, niin myyjiltä ovat paukut loppuneet alkuunsa?

• Anonyymi

Minulla on avaamattomassa tehtaan laatikossa semmoinen..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2701
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      137
      2496
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2103
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      133
      2101
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1814
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      156
      1344
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1182
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1130
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      91
      1126
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1078
    Aihe