Onko kellään tiedossa, saako vielä jostakin ostettua uusia BH-900 liukusanka HandsFreetä? Tuntuu olevan, että tuonveroista ei tahdo muista malleista löytyä ja valmistus on ilmeisesti lopetettu. Täytynee tyytyä BH-904:n ellei enää tuota löydy.
Perhana kun lopettavat aina kaiken hyväksi todettujen vampeleiden valmistuksen.
Vieläkö löytyy jostakin uusia HandsFree BH-900 ?
9
1313
Vastaukset
- hf
Niinpä, paras hf-kuuloke mitä on koskaan valmistettu. Olen yrittänyt myös etsiä jostain uutta bh-900 -kuuloketta, mutta mistään en ole löytänyt ja veikkaan, ettei taida enää löytyä mistään liikkeestä.
- kypsynyt
Täällä on myös BH-900:sta kaipaava. Ei löydy enää. Jos löytyisi, ostaisin heti useamman, sillä BH-904 on syvältä saninko mistä.
kypsynyt kirjoitti:
Täällä on myös BH-900:sta kaipaava. Ei löydy enää. Jos löytyisi, ostaisin heti useamman, sillä BH-904 on syvältä saninko mistä.
Kokeilepas BH-609, miltä tuntuisi. Aluksi vaikuttaa rimpulalta, mutta pitemmän pääle ei edes muista, että on korvalla. Pysyy hyvin, on tosi kevyt ja varustettuna ympäristöhälyn "tappavalla" mikrofonilla.
Tässä olisi huippuluokan bluetooth kuulokkeet: http://www.nokia.fi/tuotteet/lisalaitteet/kaikki-lisalaitteet/kuulokkeet/bluetooth-stereokuulokkeet/nokia-bluetooth-stereokuulokkeet-bh-905i
- Handsfree halvalla
Kyseessä on nyt Handsfree, eikä kuulokkeet...
No niinpä tietysti....... Oma mokani. En ainakaan minä löytänyt Googlen kautta tota kautta verkkokauppaa, jossa myydään tuota mallia.
Niin, kuulokeista puheen ollen tuossa taannoin jäi keskustelu kesken. Olen etsimässä hf-kuulokkeita joilla voisi kuunnelle radiota, E7:ssa on nimittäin huvä radio. Kokeilin kauppakeskuksessa BH-504:sia johtoversiona. Valitettavasti eivät omat nappikuulokkeet olleet mukana enkä viitsinyt uusia pakkauksia availla. Esillä olleiden BH-504:n johto toimi jonkinlaisena antennina ja jotain luureista kohinan lisäksi kuului. Myyjä tietenkin esitti sen ainaisen vanhan väittämän, ettei täällä mikään radio kuulu. Myyjät eivät tunne asiaa, evät pysty sanomaan, pitäisikö tuon radion yleensäkään kuulua noiden luurien mukana tulevilla johdoilla.
Onko Nokialla jokin paikka jossa voisi teknisistä asioista yleensäkään keskustella. Joka paikassa, missä olen käynyt, niin myyjiltä ovat paukut loppuneet alkuunsa?
- Anonyymi
Minulla on avaamattomassa tehtaan laatikossa semmoinen..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379