Minulla on ongelmia mesen kanssa. Ennen se toimi hyvin ja sitten piti päivittää tämä uudempi versio. Nyt olen poistanut mesen koneeltani ja koittanut ladata sen uudestaan. Sitä ei kuitenkaan voi ladata tulee lautauksen ollessa käynnissä ilmoitus joka meni jotenkin näin: Sinulla on uudempi msn versio jota koitat ladata… Tätä tiedostoa ei pystytä lataamaan.
Mikä neuvoksi? Minulla menee hermot.
MSN MESSENGERIN KANSSA ONGELMIA
hermotmenee
3
218
Vastaukset
- kertoi jo...
käytä jotakin muuta vastaavaa MSN protokollaa käyttävää ohjelmaa...
Tai sitten hae koneeltasi kaikki kansiot joissa merkintä Messenger tai MSN tai muu vastaava joka viittaa mesen käyttöön ja poista ne kansiot...
Onneksi ei tarvi säätää aina windowsin kanssa, se on ihan perseestä.... - vkxvfvj
kiitti =)
- ____________________
1. Kaiva kuoppa takapihalle.
2. Heitä tietokoneesi siihen.
3. Täytä kuoppa.
Ongelma ratkaistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1035507- 835027
- 1384402
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492803
- 522759
- 612377
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102334Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561936