Niin, kumpi ompi kauniimpi. Saimme tänään tietää ultrassa että masussa kellii pieni tytteli, ja nämä kaksi nimeä oli meillä varattuna tytölle, eli Nella tai Neea. Pitääkö tässä ruveta arpaa nostamaan kumpi valitaan sillä molemmat nättejä! :-D
Ja Neeasta vielä sen verran että olisiko parempi kirjoittaa kahdella vai yhdellä e:llä, minusta kahdella mutta mies voisi haluta sen vaikka yhdelläkin.
Toiseksi (ja kolmanneksikin) saapi ehdotella kivoja nimiä!
Nella vai Neea?
9
516
Vastaukset
Elikkäs omasta mielestäni ehdottomasti Nella! Niin kaunis ja ihana nimi :) Nella on aina kuulunut omiin nimisuosikkeihini, ja haluaisinkin sen joskus elämässä antaa omalle tyttärelleni jos sellainen suodaan, mutta mies ei vaan vielä ole lämmennyt tuolle nimelle... Nooh, onnekis tässä on vielä aikaa suostutella ;)
Ei Neeakaan paha nimi ole, jos siihen päädytte. Omasta mielestäni se on nykyisin kuitenkin ihan liian yleinen; Nella puolestaan olisi hieman erilaisempi ja harvinaisempi... Niin, ja jos Neean kirjoitusasua mietitte, niin itse kirjoittaisin sen juuri noin eli kahdella ee:llä.
Tässäpäs olisi omat ehdotukseni pikkuneidin kokonimeksi. Miltäs kuulostaa?
Nella Helmi Maria
Nella Aava Aurora
Nella Sara Seelia
Nella Eevi Emilia
Nella Aida Amelia
Nella Meea Matilda
Nella Helmiina
Nella Anniina
Nella Juulia
Nella Marianna- Täti
Nella on minustakin kauniimpi kuin Ne(e)a.
Nella Sara Sofia
Nella Tinka Tuulikki
Nella Usva Aurora
Nella Maiju Mimosa
Nella Sini Viola
Nella Talvikki
Nella Lumimarja - fnshgiwr
Itselläni on Nea tyttönen ja edelleen on minusta se ihanin nimi :)
Toiselle tyttöselle kun nimeä mietittiin niin Nella oli vahvoilla mutta sitten samankaltaisuuden takia poistettiin se vaihtoehdoista..
Nimiehdotuksia:
Nella Aava Aliisa
Nella Taika Tuulikki
Nella Aida Natalia
Nella Enni Eerika
Neea Inna Isabella
Neea Anni Alisa
Tuossa nyt muutamia ehdotuksia joista itse tykkäisin :)- ffgggfgf
Neea on kivempi kuin Nella nimi mun mielestä. :) Jotenkin helpompi lausuakkin. Itse tiedän yhden Neeaksi kutsutun henkilön ja yhdellä e:llä hänen nimi kirjoitetaan eli Nea. Kuitenkin lausuttaessa Neathan lausutaan aina tavallisesti pitkällä e:llä Neea.
- neakyllikki
ffgggfgf kirjoitti:
Neea on kivempi kuin Nella nimi mun mielestä. :) Jotenkin helpompi lausuakkin. Itse tiedän yhden Neeaksi kutsutun henkilön ja yhdellä e:llä hänen nimi kirjoitetaan eli Nea. Kuitenkin lausuttaessa Neathan lausutaan aina tavallisesti pitkällä e:llä Neea.
Suomessa nimet lausutaan kuten ne kirjoitetaan. Lea on Lea eikä Leea. Nea on Nea eikä sitä tule lausua Neea.
- minä ehdottelen
Liia Melina
Elsa isabelle ainokki
Nella alli alissa
Nella taika tiina
Neera- melina Alli amelia
jos tosiaan n kirjainta ajattelit niin Neera on nätti - sisiliskosisko.
Nea on itselleni kaikkein mieluisin näistä, vaikkei mikään supersuosikki sekään. Tuossa 2000-luvun alussa tuntui olevan oikea Nea/Neea-buumi, nyt vähän rauhoittunut ainakin täällä meilläpäin.
Itse pidän perinteisemmistä ja vanhanaikaisemmista nimistä kuin Nea ja Nella, mutten toki voi sanoa että ne huonoja nimiä olisivat. Nella assosioituu vahvasti omalla kohdallani koiraan, tarkemmin ottaen kultaiseen noutajaan. Mutta näin ei toki kaikilla ole.
Nea Helena
Nea Lilian
Nea Emilia
Nea Mariel
Nea Josefina
Nea Kristina
Neea Helmiina - Lilymaria.
Nellasta tulee vähän mieleen Neula, en tiedä miksi. Tykkään enemmän Neeasta, itse laittaisin sen yhdellä eellä. Tokaksi nimeksi sopisi S kirjaimella alkava pitempi nimi. Kuten Sofianna, Saranna, Susanna.
- ffdgdgf
Nea Helmi Aurora
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182592Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091931Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591649Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491456Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2021313- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521127Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13907