Halpoja röntgenkuvauksia oulussa?

Haappo

Halvin minkä löysin oli 115e,että jos joku tietää täältäpäin halvemman,niin olis kiva jos mainitsisi? Tuohon tulee vielä päälle kennelliitolta tuleva maksu n.30e. Tarkoituksena olisi kuvauttaa koiran lonkat.

4

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipottaja n

kuvien laatuun, että ne otetaan oikein, hyvillä laitteilla, uusintakuvista tulee jälleen uusi lasku, jos ne ovat huonolaatuisia. Lisäksi rauhoituksissa on aina riskit eli ei piä riskeerata turhaan koiran terveydellä.

Varmaankin olet nämä jo huomioinut, enkä nyt halua mollata mitään paikkoja, en tunne koko Oulua, mutta yleismuistutuksena vaan.

• Kyynärät ?

kyynärätkin, eivät tee montaa kymppiä päälle ja samalla vaivalla molemmat.

• Suositus

Minä olen Ouluvetissä saanut kahdelle A-lonkat ja toisen virallisesti kuvatut kyynärät tuli 0/0. Joukkotarkissa (silmäeläinlääkäripäivänä) oli kaikki yhdelle kennelliiton maksu mukaanlukien 199, ja siihen sisältynyt silmät polvet lonkat ja kyynärät.

• No mutta!

A ja 0 tulee, jos ne ovat sitä. Jos koiralla vikaa jossain, niin ei niitä paremmiksi voida kuvata. Ja ketä se hyödyttäisi? Ei ainakaan koiraa, joka silloin kärsisi nivelsäryistä ja omistaja ei sitä teitäisi eikä hoitaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      38
      3376
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      124
      2782
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      40
      2444
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2177
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      427
      1728
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1207
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      56