Halvin minkä löysin oli 115e,että jos joku tietää täältäpäin halvemman,niin olis kiva jos mainitsisi? Tuohon tulee vielä päälle kennelliitolta tuleva maksu n.30e. Tarkoituksena olisi kuvauttaa koiran lonkat.
Halpoja röntgenkuvauksia oulussa?
4
153
Vastaukset
- nipottaja n
kuvien laatuun, että ne otetaan oikein, hyvillä laitteilla, uusintakuvista tulee jälleen uusi lasku, jos ne ovat huonolaatuisia. Lisäksi rauhoituksissa on aina riskit eli ei piä riskeerata turhaan koiran terveydellä.
Varmaankin olet nämä jo huomioinut, enkä nyt halua mollata mitään paikkoja, en tunne koko Oulua, mutta yleismuistutuksena vaan. - Kyynärät ?
kyynärätkin, eivät tee montaa kymppiä päälle ja samalla vaivalla molemmat.
- Suositus
Minä olen Ouluvetissä saanut kahdelle A-lonkat ja toisen virallisesti kuvatut kyynärät tuli 0/0. Joukkotarkissa (silmäeläinlääkäripäivänä) oli kaikki yhdelle kennelliiton maksu mukaanlukien 199, ja siihen sisältynyt silmät polvet lonkat ja kyynärät.
- No mutta!
A ja 0 tulee, jos ne ovat sitä. Jos koiralla vikaa jossain, niin ei niitä paremmiksi voida kuvata. Ja ketä se hyödyttäisi? Ei ainakaan koiraa, joka silloin kärsisi nivelsäryistä ja omistaja ei sitä teitäisi eikä hoitaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482