Kirveellä lopettaminen

Kovamettämies

Onko laillista nuijia eläin kirveellä paskaksi jos se jää loukkuun kun poliisi ei antanut lupaa pistooliin ?

Ketut olen kuristanut kengännauhoilla kun ne on mennyt jalkanaruun.

13

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosikovamettämies

nuijia muluukulla, jos on riittävän ISO. näin tekkee tooosimieäs!

• agsfdgsdfg

Susianalyytikko voisi käysä vilauttamassa omaa lerssiään niin kuolisi eläimet nauruun nähdessään kuoppamulkun :D

• Ja susianalysti

voisi työntää hamsterimulkkunsa otuksen anukseen, niin otus kuolisi syyhyyn parin päivän sisällä.

• 9+4

Vain alle 3 päivän ikäinen kettu voidaan tappaa kirveellä. Samoin alle 3 päivän ikäinen hirvenvasa, jos se sattuu minkinloukkuun menemään.

• Simohäyhä

Hienoa tuokin tietää. Millä peuran saa lopettaa kun sen juoksee kiinni ? Olen tähän asti pyytänyt hirviä ja jäniksiä haaskalta ja ihan kivasti tullut saalista. Puukeihäällä olen niitä napsinut puupassituolista 30 metrin korkeudelta.

Nykyisin olen alkanut vastustaa myös metsästäjiä. Eilenkin vastustin erästä metsästäjää juomalla hänet pöydänalle baarissa.

• ainakin lähtee henki sydänkohtauksella (jonkin eläimen jäljet) taikka maksakirroosilla. Itse olen kylläkin yrittänyt pelastaa näitä apinoita, enkä kuristaa kuolemaksi. Voimaa kyllä olisi. Olen usein jo maininnut, jotta metsästyskoiran liha on erityisen kimmoisaa ja siten makoisaa paistinpannulla. Tämän olen oppinut kiinalaiselta kokkiystävältäni. Siksipä minä voisinkin lahdata pari hiestä märkää rakkia ruuaksi seuraavan kerran kun meillä on shakki-ilta ja minä olen ruokavastaava. Irtorakiltahan lähtee henki hyvinkin helposti. En nyt viitsi tässä tätä sen tarkemmin kertoa. Minähän en koskaan sorru asiattomuuksiin.

• Perseenrepijä

Ja milläs meinaat sen koiran saada hengiltä ? Voimaa sinullahan on kuten pienessä kylässä jos ei ole muita kuin kipeä kissa. Totuus sinusta anaaliukko on että suusi kirjoittelee shekkejä joita habasi ei kykene lunastamaan.

• Itse käyttäisin pistoolia tai pistoolin puutteessa haulikkoa ja totuttua niska/armonlaukausta.

• kuningas kuluttaja

tuollaiselle metsästäjälle pistooliin lupaa annakaan joka täällä "metsästyksen vastustajat"-palstalla retostelee, tuskin edes viitsit metsään lähteä, mieluummin vaan vedät keppanaa hikisessä yksiössäs tyhjien pitsalaatikoitten keskellä, tuollaiselle urpolle nyt vielä pistooli, hyvä kun saat edes vapaana kadulla liikkua, parempi vaan kun pysyttelet siellä betonikopperossas etkä edes haavaile lähtevät mihinkään eräretkelle ettei tartte veroeuroja tuhlata sun raatos etsimiseen maastosta.

• susianalyytikko.

Jos vaan vilauttaus agsfdgsdfg25.2.2011 17:09
      Susianalyytikko voisi käysä vilauttamassa omaa lerssiään niin kuolisi eläimet nauruun nähdessään kuoppamulkun :D

Keppini on pieni vain sitä varten kun sitä nuollut susi hotkaisi siitä palasen.
      En voi asialle mitään.
      Onneksi alan tohtori onnistui laittamaan uuden. (Valitettavasti vain väärälle puolelle.)

• naureskelen taas

Riihessä runkatessako näin hienon kysymyksen keksit? Kaikenlaisia paskaperseitä sitä onkin.

• isä opetti

siis miten kotieläimet tapettii enne. ei siinä kärsimystä tule yks isku vain. oli hevone tai mikä vaa

• mm

ok hyvä lopetus tapa on laittaa päähän (ihmisen päähän) huivi varastaa SAW ja leikkiä ramboa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2485
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1634
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      141
      1286
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      293
      1086
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      314
      1036
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      1012
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      22
      975
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      926
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      814
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      783
    Aihe