Hei!
Opiskelen HUMAKin Avoimessa ammattikorkeakoulussa Nuorisotyötä- ja toimintaa verkossa nimistä opintojaksoa (15op.). Yhtenä oppimistehtävänäni on mm. haastattelemalla ja sosiaalista mediaa hyödyntämällä selvittää mitä verkkonuorisotoiminta on nyt ja tulevaisuudessa. Olisin todella kiitollinen, jos Sinä nuori voisit auttaa minua tässä tehtävässä vastaamalla alla oleviin kysymyksiin. Pieni ja lyhytkin mielipide on arvokas ja auttaa minua työstämään oppimistehtävää eteenpäin. Jos joku kysymys on vaikea, voi sen jättää väliin ja vastata vain joihinkin. Vastaajien henkilötiedot eivät tule näkymään kirjallisessa työssä mitenkään. KIITOS!!!
1. Mitä verkkonuorisotoiminta mielestäsi on?
2. Oletko ottanut osaa verkkonuorisotoimintaan? Jos, niin miten ja missä?
3. Mitkä ovat sinulle tärkeimpiä sosiaalisen median yhteisöjä ja verkostoja?
4. Arvioi miten paljon (esim. tuntia) käytät aikaa sosiaalisen media yhteisöissä viikon aikana? Onko se
mielestäsi vähän, sopivasti, paljon?
5. Mitkä muut internet-sivut ovat sinulle tärkeitä? Miksi?
6. Mitä hyvää / huonoa / kehitettävää nykyisessä verkkonuorisotoiminnassa on?
7. Millaista verkkonuorisotoiminta voisi olla tulevaisuudessa?
8. Haluaisitko tuoda esille jotakin muuta aiheeseen liittyvää?
Mitä verkkonuorisotoiminta on?
LiLiNeLLa
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622