Poika kattoo aina

girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Moi. Olis kiva jos mahdollisimman moni vois kommata oman mielipiteensä asiasta :)
Eli siis yks poika, ilmeisesti mua vuotta vanhempi kattoo mua aina ja pitkää ku näkee mut.
Kuvittelenko vaan, vaiko voisko se tykätä musta? :D
Kiitos vastauksista ja sori virheet jos niitä oli ::)

32

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DudeÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

      Todennäköisesti pojalla tekee vain mieli lihapiirakkaa sinapilla ja ketsupilla.

      • girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

        ei vaa. asiallisii vastauksii! :)


      • IhastunutPoika15v
        girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kirjoitti:

        ei vaa. asiallisii vastauksii! :)

        Minkä ikänen muuten oot? :)


      • girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
        IhastunutPoika15v kirjoitti:

        Minkä ikänen muuten oot? :)

        Täytän elokuussa 14 :) Oon siis seiskalla :D Kuis?? ::::::D


      • IhastunutPoika15v
        girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kirjoitti:

        Täytän elokuussa 14 :) Oon siis seiskalla :D Kuis?? ::::::D

        Kuha kysyin vaan ;)


      • IhastunutPoika15v
        IhastunutPoika15v kirjoitti:

        Kuha kysyin vaan ;)

        Kuha et sano että nimes alkaa kirjaimella "S" nii en panikoi :D


      • girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
        IhastunutPoika15v kirjoitti:

        Kuha et sano että nimes alkaa kirjaimella "S" nii en panikoi :D

        NYT MÄÄ PANIKOIN!


      • IhastunutPoika15v
        girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kirjoitti:

        NYT MÄÄ PANIKOIN!

        Umm... mistä paikkakunnalt?...


      • girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
        IhastunutPoika15v kirjoitti:

        Umm... mistä paikkakunnalt?...

        Sä sanot eka. (:


      • PunastunutPoika15v
        girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kirjoitti:

        Sä sanot eka. (:

        Varkaudesta.

        Siinäs näät :D "no panic"

        vai?


      • girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
        PunastunutPoika15v kirjoitti:

        Varkaudesta.

        Siinäs näät :D "no panic"

        vai?

        No jos toi on totta nii no panic :D
        Hui että ku pelästyin et joku ny tuntee mut ja vainoo mua :'D


      • HelpottunutPoika15v
        girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kirjoitti:

        No jos toi on totta nii no panic :D
        Hui että ku pelästyin et joku ny tuntee mut ja vainoo mua :'D

        *huh*

        :D olin jo ihan "Ei voi olla totta..."

        No. Moro. :)


      • girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
        HelpottunutPoika15v kirjoitti:

        *huh*

        :D olin jo ihan "Ei voi olla totta..."

        No. Moro. :)

        ^^


    • jussirama

      No onhan se aika todennäköistä, että kyseinen jätkä pitää sua vähintään hyvännäköisenä. Saattaa hyvinkin tykätä susta.

      • IhastunutPoika15v

        Jos haluat kokeilla tykkääkö poika sinusta niin kun se seuraavan kerran kattoo sua niin iske vaikka silmää tai mee puhumaan ;) ja muista, ei kaikki pojat oo ku DudeAAAAAAAAAAAAA :)
        Mutta yleensä jos poika on kiinnostunut ja koittaa tulla juttelemaan hän katselee sinua jotta saisis enemmän tietoa sinusta, sillä se on helpompi lähestyä kun tietää ihastuksestaan jotain :D


      • girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
        IhastunutPoika15v kirjoitti:

        Jos haluat kokeilla tykkääkö poika sinusta niin kun se seuraavan kerran kattoo sua niin iske vaikka silmää tai mee puhumaan ;) ja muista, ei kaikki pojat oo ku DudeAAAAAAAAAAAAA :)
        Mutta yleensä jos poika on kiinnostunut ja koittaa tulla juttelemaan hän katselee sinua jotta saisis enemmän tietoa sinusta, sillä se on helpompi lähestyä kun tietää ihastuksestaan jotain :D

        "Mutta yleensä jos poika on kiinnostunut ja koittaa tulla juttelemaan hän katselee sinua jotta sais enemmän tietoa sinusta, sillä se on helpompi lähestyä kun tietää ihastuksesta jotain :D"
        -----------

        Vitsi! Mitäköhä se musta ny aattelee, ku menin sanoo bestalle sen kuullen (poika seiso takana, nii en huomannu) et oon aivoton kehariapina joka on hulluna banaanii ja.... *kattoo taakse* *poika kattoo*
        *häivyn naama punasena paikalta. olin puunu myös kaikkii rivouksii :'D*jne... ::D


      • IhastunutPoika15v
        girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kirjoitti:

        "Mutta yleensä jos poika on kiinnostunut ja koittaa tulla juttelemaan hän katselee sinua jotta sais enemmän tietoa sinusta, sillä se on helpompi lähestyä kun tietää ihastuksesta jotain :D"
        -----------

        Vitsi! Mitäköhä se musta ny aattelee, ku menin sanoo bestalle sen kuullen (poika seiso takana, nii en huomannu) et oon aivoton kehariapina joka on hulluna banaanii ja.... *kattoo taakse* *poika kattoo*
        *häivyn naama punasena paikalta. olin puunu myös kaikkii rivouksii :'D*jne... ::D

        Kai se nyt osas ottaa vitsinä ;) paitsi jos se on semmone vakava tyyppi.
        Ite ainakin ottasin tuon vitsinä, varsinkin jos sanoit sen bestalle ;)
        Tietää että oot huumorintajunen.


      • girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
        IhastunutPoika15v kirjoitti:

        Kai se nyt osas ottaa vitsinä ;) paitsi jos se on semmone vakava tyyppi.
        Ite ainakin ottasin tuon vitsinä, varsinkin jos sanoit sen bestalle ;)
        Tietää että oot huumorintajunen.

        ... Mut mulla sitä huumorintajuu on vaikka muille jakaa :D Samoin myös tota itseironiaa, nii puhuttii kaikkee tommosta :::'D


      • IhastunutPoika15v
        girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kirjoitti:

        ... Mut mulla sitä huumorintajuu on vaikka muille jakaa :D Samoin myös tota itseironiaa, nii puhuttii kaikkee tommosta :::'D

        Huumorintajua on hyvä olla ;)


    • IhastunutPoika15v

      Ois ollu aikamoinen sattuma jos oisit ollu yks johon ite oon ihastunu koulussa XD
      Sekin on mua yhen vuoden nuorempi (eli 13-14v)
      Sen nimi alkaa "S" (Sara)
      Ja oon katellu sitä aina välkillä ja se mua :)
      Vitsi että säikähdin, tosin oishan tuo aikamoinen hauska sattuma ollu :D
      Toivottavasti menee hyvin tän "sun tuijottelijan" kanssa ;)

      • girlÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

        Mut joo. Kiitti. Onnee sullekki sen Saran kaa :D


    • dfdgfhgjfdesfrdegtyr

      No ei se välttämättä oo kiinnostunut. Itsekkin vaistomaisesti katon ihmisiä et ketä helvetti tosta ny ohi ravaa jne. sit jos joku on silleen nätti nii sitä voi hiuka kyylät vaikkei mitenkää ihastunu oliskaa tai sit voi ol kans nii et on joku oudon näkönen ja naurunalainen ihminen ni kattoo sitä silleen, et vittu mikä vajukki tai et vähän toi näyttää oudolt. Et ei kannata liikoja luulla heti

    • uhugvytfvuycfuvfyt

      No kyllä sen vaan näkee katseesta, onko se pilkkaavaa katsetta, nimittäin sitä ei voi peittää, ihastuneen katseen voi peittää, mutta pilkkaavaa ei.

    • Toivodon

      Luultavasti se sua vaan kattelee, saattaa tykätäkkin.

    • Apuatarvitseva

      Elikkäs tykkään rinnakkalaisluokkalaisesta pojasta, en ole kertonut sitä hänelle. Mitä mieltä ootte voisko poika tykätä musta, koska
      -Poika tekstailee ja on soittanutkin mulle
      -Tulee aina meidän luokan naulakolle pyörimään
      -Oon huomannut sen katsovan mua! Jäi itse teossa kii :D
      -Välkälläkin aina pyöritään samoissa piireissä
      että miten olis?
      Saattaisiko olla vastakaikua, koska aijon kertoa pojalle että tykkään hänestä, niin olisi kiva jo hieman tietää voisiko vastakaikua olla vai ei.

      • ööps

        sun kandeis kysyy et lähtiskö se sun kans ulos tai jotai....se ois vähä kätevämpää ku tekstata ja kysyä et tykkääks se susta koska se voi puhua vaikka mitä paskaa jos se on joittenki kavereittensa kans :))


    • peenis

      Ootte vitun vammasia teinejä T: kovana 15cm

    • Jari1234223

      Minusta tuntuu että sinulla vain on liian iso kaula aukko.. yleisin syy tuijotteluun.. :D

      • plääääh

        Toi on hyvin paljon mahollista et on avonaine paita...kandee koittaa et pitää jotai huivia tai jotai eikä heruttele, ni sit jos viä kattoo ni sit kandee ennemmin jo aatella et vois tykätäkki :) ja hei tutustu ihmeessä siihen paremmin!!!!


    • ei se oo pois suljettua etteikö se poika olisi kiinnostunut sinusta. ainakin itse uskoisin että hän on sinusta kiinnostunut sinusta. ainakin hän taitaa pitää sua kauniina ja nättinä kun hän sua katselee. :)

    • :P

      tai ehkä se vaa kattooo että huhuh onpa muijalla bad hair day..

      kyllä minäkin seurustelevana tyttönä muita poikia katson, joskus useasti ja joskus pidempäänkin, mutta se ei tosiaankaan tarkoita että olisin kiinnostunut :D
      Voihan olla niin että on kiinnostunut mutta on naurettavaa tehdä jotain johtopäätelmiä sen mukaan, joskus ihmiset ihan vaan katsoo eivätkä muuta :P

    • 19v poika

      Mene rohkeesti sen pojan luo ja alota keskustelu. Rohkea rokan syö, vai miten se meni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe