Panama verrattuna Thaimaahan?

tufferi

Hei te, jotka olette käyneet molemmissa! Kumpaan lähtisitte mielummin? Onko hotellit Panamassa millaisia verrattuna Thaimaahan? Entä maisema, kummassa kauniimpaa? Kiitos vastauksesta! :)

5

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdjfghs

      Hei !
      Olen käynyt mieheni kanssa molemmissa.Thaimaassa Bangkokissa, Hua-Hinissä ja Samuilla.Panamassa Aurinkomatkojen yhdistelmämatkalla Panama city,Gamboa ja Costa Blanca.
      Panamassa on monipuolinen luonto sademetsineen ja kanava, mutta karbian meren paratiisirannat ja saaret vaikeammin saavutettavissa.Tyynen merenpuoli Costa Blanca ei ollut kovin kummoinen maisemaltaan ranta ihan ok, mutta ei vetänyt vertoja karibianmereen eikä Siaminlahteenkaan.
      Panamacity nykyaikainen kaupunki pilvenpiirtäjineen, mutta tylsä verrattuna Bangkokiin joka on jo yksinään elämys.
      Hotellit Thaimaassa parempia tai ainakin tyylikkäämpiä ja tunnelmallisia,Panamassa väliamerikkalaiseen tyyliin riemunkirjavia.Palvelu hyvää kummassakin, mutta Thaimaa turistiystävällisempi siinä mielessä että niitä on enemmän tarjolla.Hygienia Panamassa korkeatasoisempaa.
      Pidimme kummastakin mutta ovat kovin erinlaisia kulttuureja.Panama enemmän amerikkalaista esim.juomaraha ja ruoka.
      Panamassa pitää ehdottomasti kokea sademetsä. olimme kolme päivää Gamboassa,joka on sademetsän keskellä.Oli hieno nähdä luonnossa krokotiili,apinoita,laiskiainen ja ne kaikki värikkäät linnut ja pikkunisäkkäät. Sademetsän äänet pimeyden laskettua ja auringon noustessa.Ilman Gamboan osuutta Panama olisi jäänyt aika mitäänsanomattomaksi.
      Jos taas kaipaa pariskuntana romanttista lepolomaa,Thaimaa on kyllä siinämielessä parempi.

      • Aitouden perässä

        Minäkin olen käynyt kummassakin maassa. Edellinen kirjoittaja kirjoittaa asiaa, ja minä sanonkin vain oman mielipiteeni: väliamerikkalainen, karibialainen ja eteläamerikkalainen mentaliteetti ja tunnelma täytyy kokea - sitä ei voi verrata aasialaiseen/thaimaalaiseen. Eli itse suuntaan mieluummin länteen kuin itään.


      • Väli-Amerikkaan!
        Aitouden perässä kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt kummassakin maassa. Edellinen kirjoittaja kirjoittaa asiaa, ja minä sanonkin vain oman mielipiteeni: väliamerikkalainen, karibialainen ja eteläamerikkalainen mentaliteetti ja tunnelma täytyy kokea - sitä ei voi verrata aasialaiseen/thaimaalaiseen. Eli itse suuntaan mieluummin länteen kuin itään.

        Ehdottomasti Panama jos noista kahdesta pitää valita. Ei ole sellaisia ruuhkia kuin Thaimaassa. Kukaan ei koko ajan tyrkytä jotain eikä huutele perään vaan tunnelma on ihanan rauhallinen. Paras kohde Panamassa on Bocas del Toron saaristo, sellaista letkeää tunnelmaa ei Thaimaan mopedipesistä löydä. Siellä hermo lepää todella. Ei ole mitään meteliä karibialaista musiikkia lukuunottamatta.
        Panama city on kaupunki jossa ei ole paljoa nähtävää mutta todella hyviä ruokapaikkoja.
        Hotellit Panamassa oli asiallisia mutta hyvin eri tyylisiä kuin Thaimaassa. Panaman kaupungissa ne ovat samanlaisia kuin kaikissa läntisissä suurkaupungeissa. Pienemmissä paikoissa taas hotellit olivat somia pikkuisia paikkoja ehkä Costa Blancaa ja Gamboaa lukuunottamatta.

        Panamaakin parempi paikka on naapurimaa, Costa Rica. Mutta näissä molemmissa minusta palvelu on mukavampaa kuin Thaimaassa. Suoraviivaista ja selkeää.


      • veporjL
        Väli-Amerikkaan! kirjoitti:

        Ehdottomasti Panama jos noista kahdesta pitää valita. Ei ole sellaisia ruuhkia kuin Thaimaassa. Kukaan ei koko ajan tyrkytä jotain eikä huutele perään vaan tunnelma on ihanan rauhallinen. Paras kohde Panamassa on Bocas del Toron saaristo, sellaista letkeää tunnelmaa ei Thaimaan mopedipesistä löydä. Siellä hermo lepää todella. Ei ole mitään meteliä karibialaista musiikkia lukuunottamatta.
        Panama city on kaupunki jossa ei ole paljoa nähtävää mutta todella hyviä ruokapaikkoja.
        Hotellit Panamassa oli asiallisia mutta hyvin eri tyylisiä kuin Thaimaassa. Panaman kaupungissa ne ovat samanlaisia kuin kaikissa läntisissä suurkaupungeissa. Pienemmissä paikoissa taas hotellit olivat somia pikkuisia paikkoja ehkä Costa Blancaa ja Gamboaa lukuunottamatta.

        Panamaakin parempi paikka on naapurimaa, Costa Rica. Mutta näissä molemmissa minusta palvelu on mukavampaa kuin Thaimaassa. Suoraviivaista ja selkeää.

        Molemissa käyneenä, ehdottomasti Panama! Hotellit ja ihmiset ja koko elämäntyyli paljon mukavampi kuin Thaimaassa.


    • apinoiden planeetta

      Aika paljon on tullut matkusteltua ja lisäksi Oon asunu taimaassa pari vuotta ja siinä tuli asuttua kaks kertaa ensimmäinen ja viimeinen kerta samalla,en aio koskaan mennä edes käymään apinoiden planeetalla.On aika ylimainostettu tuo taimaa. Ei oo halpa eikä palvelu pitemmän päälle kummosta.Joka paikassa on likaista ja meluista.Koh Samet esim. hukkuu paskaan ihan justiinsa. Ruuhkat,kusetukset hygienia ....ihan pers...Hyvän hotellin saa kyllä jos maksaa hiukan enemmän kuin vastaava suomessa.Halvat on aika huonoja.Hyvää ruokaa saa jos maksaa saman tai enemmän kuin suomessa.Riisikupin saa kadulta eurolla , mutta kuka jaksaa vetää riisiä koko ajan.Kalja on kalliimpaa kuin suomessa jne....itse en juo mutta hintatasosta sekin kertoo.Mistä ihmeestä semmonen satu on lähteny että taimaa on halpa ja ihmiset hymyilee.Itse näin enemmän naamoja norsunvitulla varustettuna.Itse olen aika iloinen kaveri yleensä ja tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, mutta apinoiden planeetalla oli välillä vaikeeeeeta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe