Lennot

Paphos

Kuinka hyvin Kyprokselle saa pelkkiä lentoja? Huhtikuun alussa olis tarkotus lähtee mut aloittavat vasta myöhemmin noi matkatoimistot matkat sinne. Lentääkö mikään yhtiö suoria lentoja Pafosiin? Olisko kellään tietoa? Oon noilla hakukoneilla yrittäny mut tullu sellasia karmeen hintasia lentoja tai sit vuorokauden kestäviä välilaskuineen.

4

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailman ympäri

Sama ongelma. Lentämällä sinne näyttää olevan hankala päästä ilman valmismatkaa, niitäkään ei enää loka-marrakuussa Suomesta taida olla.

• Afrotiitti

Eläkeläisiä siellä talven yli, kyllä ne sinne jollain pääsee eikä taatusti vaihdoilla. AInakin lokakuun loppuun saakka lentää mm Lomamatkat, lienee edullisin. Prahan kautta taas pääse Tsekin lentoyhtiöllä edullisesti.

• Tiius

Etsi lennot www.vertaa.fi :stä. Ei välttämättä löydy suoria lentoja, mutta Euroopassa on helppo vaihtaa.

• meze

Sama ongelma täälläkin. Syyskuussa vasta olis tarkoitus lähteä. Vertaa -sivuilta tulee vain tuhansien eurojen välilaskullisia lentoja(ei kiitos).Aurinkomatkat lentää suoraan paphokselle, mutta päivä ja kloaika on huono. Finnmatkat ja Tjareborg lentää Larnacaan. Lomamatkat kait lentää myös Paphokselle, mutta en saanut mitään tolkkua sieltä sivuilta kun yritin pelkkaa lentoa varata. Olen kallistumassa lentoon Larnacaan ja sieltä sitten jollain konstilla Paphokseen. Jos joku onnistuu löytämään jonkun kohtuullisen vaihtoehdon Paphokseen, niin vihje otetaan täälläkin ilolla vastaan. Jatkan etsimistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43