mitä tarkoitta ns mainosrahoitteinen?

Netistä luin, että jos lataa esim angry birdsin ilmaisversion se voi olla mainosrahoitteinen ja mainosten vastaan ottamisesta vastaan ottaja joutuu maksamaan. Tarkoittaako tää sitä, että jos pelaan esim AB:ta (joka on ilmaisversio) joudun pelin aikana tulleista mainoksista maksamaan?

Sori, jos oli sekava tai tyhmä kysymys, mut oon ihan uusi näis asioissa, joten mulle saa vääntää rautalangasta.
1373
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Yleensä tää mainosrahoitteinen tarkoittaa sitä että pelin pelaaminen vaatii internet yhteyden koska siihen alkuun tai johonkin väliin saattaa ilmestyä mainos.Ei siitä mitään muuta tarvi maksaa kuin Datakulut ts.useimpia (tarkoitan näillä Ovi kaupan)ilmaispelejä ei voi pelata ellet anna puhelimesi yhdistyä verkkoon jonka se kyllä kysyy aina ensin.
Näiden ilmaispelien pelaamiseen on syytä ottaa datapaketti käyttöön,hinnat pyörii 2,9-9.90e välillä riippuen nopeudesta,itellä on sauniksen rajaton 1 megan paketti 9,90e/kk,sauniksen 0,5megan rajaton datapaketti maksaa 4,90e/kk.Meganen yhteys kännykässä on tietty paras mutta kyllä tolla 0,5megallaki just pärjää.Itse käytän tuota ovi storee josta latailen ilmaisia sovelluksia/pelejä/soittoääniä/taustakuv/teemoja

Äänestä

Kommentoi aloitusta

s kirjoitti:

Netistä luin, että jos lataa esim angry birdsin ilmaisversion se voi olla mainosrahoitteinen ja mainosten vastaan ottamisesta vastaan ottaja joutuu maksamaan. Tarkoittaako tää sitä, että jos pelaan esim AB:ta (joka on ilmaisversio) joudun pelin aikana tulleista mainoksista maksamaan?

Sori, jos oli sekava tai tyhmä kysymys, mut oon ihan uusi näis asioissa, joten mulle saa vääntää rautalangasta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu