Saunalahdesta kun on puhuttu paljon, osa kirjoittajista kirjoittelee huonoista kokemuksistaan, tuplalaskutuksista.
Itse olen kanssa kuullut Saunalahdesta pelkkää huonoja kokemuksia.
En ottaisi itselleni Saunalahtea.
Onko Saunalahti
7
1024
Vastaukset
- tiedät
Ei mitään vikaa Saunalahden liittymissä. Älä usko muiden puheita. Pelkkää kateellisten urbaania legendaa kaikki paskapuheet niistä!
- erota
itse olen ollut niin kauan kun saunalahti/jippii näitä alkoi myydä. Netin kautta tilattaessa tulee salasanat ja käyttäjätunnukset ja voi seurata laskun kehitystä. Itse en ole kyseistä asiaa ylilaskutuksista huomannut...Jos tarkaan seuraa niin joka firmalla TÄLLÄ PALSTALLA tuntuu ylilaskutusta kummasti olevan.
- tarkemmin
>Itse olen kanssa kuullut Saunalahdesta pelkkää huonoja kokemuksia.
Et ole ilmeisesti kovin tarkasti foorumia lueskellut, kun joka operaattorista on viestejä äärilaidasta toiseen. - Saunalahtelainen
Kohta vuosi Saunalahdella eikä koko aikana ole ollut mitään ongelmia. Vaihdoin juuri Tasahinta-liittymän tuohon uuteen edullisempaan Sopuhintaan ja nyt joko saan soittaa ja tekstata enemmän tai jos pidän yhteydenotot ennallaan niin laskut ovat sitten halvempia.
- kas kas
Olen itse tyytyväinen Saunalahteen. Jokaisen tarpeisiin erilaisia liittymiä. Itselläni Saunalahtelainen. Ilmaset puhelut saunalahden liittymiin. Pelkkää hyvää ainakin tähän mennessä. Ei mitään ylihinnoitteluja ole ollut.Monet ystäväni ovat myös vaihtaneet Saunalahteen ja ovat olleet tyytyväisiä.
- Henkilö
Itselläni on melko hyviä kokemuksia Saunalahdesta, vaikka asiakaspalvelusta antaisin moitteita. Olin Helatorstaina jonossa 15 minuuttia. Joten muuten ihan ok.
- wäwäwäwä
Itselläni on ollut jo useamman vuoden saukka, ei ole tähän mennessä muuta huonoa kuin se että palvelulinjalla pitää odottaa melko kauan. Nykyään tarvittavat tiedot näkee Saunalahden sivuiltakin tietty..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405284Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262173- 1461760
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801485Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181438Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191364Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821305- 711217
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381120