Alla olevasta linkistä voit ladata Pähkinä-lehden ilmaisen näytelehden. PDF-tiedoston koko on noin 2,4 MB. Pähkinä on logiikkatehtävälehti, jonka ensimmäinen numero ilmestyi marraskuussa 2010.
www.airut.fi/pahkina/pahkina2011.pdf
Hauskoja hetkiä lehden parissa!
Ilmainen tehtävälehti
Logiikkatehtäviä
2
1575
Vastaukset 2
- Kiitos linkistä
Kiitos vinkistä/linkistä. Hyvä lehti ja monipuolinen niin kuin itsekin mainostavat.
- Loppuu
Niin kuin monet tällaiset lehdet, niin tämäkin näyttää lopettavan ilmestymisensä. Ovat kuitenkin avannet nettikaupan, josta tehtäviä voi ladata tiedostona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2721091Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "233876- 98831
- 87744
- 69732
- 103636
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429