Ostetaan honda rebel 250cc

laiskahonda

Itellä on vakio kuntoinen honda rebel 125. Laiskuus on niin ärsyttävä. Luin jostain että tuohon käy honda rebel 250cc pytyt yms. Sekä cb. Tai jotku kiinalaiset. Oon yrittänyt vuoden jo etsiä jos löytyis halpa 250kuutioinen rebeli, tai joku vastaava. Josta saa koneen, ja jopa tuplakaasarit yms. Siirrettyä tuohon laiskapaska 125kuutioiseen pyörään.

Jos tiedätte mistä noita koneita saa, niin neuvoja otetaan vastaan. Hauissa olisi siis 250cc pytty ja ehkä tuplakaasarit. Tänne vaan viestiä tulemaan..

7

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin vaihda

      pyörä tyyppiä. Myy se 125 cc customis ja osta 125cc 2-tahtinen kyykky, streetfighter, supermoto tai enduro. Ne kaikki kulkee täysitehoisena paremmin kuin se sun Rebel kulkis edes millään 250cc tehottomalla 4-tahti moottorilla.

    • Mao Tse Tong

      Ei mitenkään kannata, ajokorttiluokkakin muuttuu. kallis muutoskatsastus jne.
      Osta vaikka käytetty kiinalainen Rebel 250 kopio, sen saa noin tonnilla, eikä kädet tuu paskaseksi.
      Oikea Honda Rebel 250 on turhan kallis ostos, ellei halua hävitä tuhansia kaupoissaan.

      • honnndda

        No tarkoituksena onkin "laittomasti" lyödä 250kuutioinen kone kiinni. Näyttävät kuulemma niin samoilta. Ja kun itse olen lähinnä kustom poikia, niin ei hirveesti noi tupperwaren pyörät kiinosta. Pyörältä en kumminkaan mitään mahdottomia nopeuksia hae, vaan pikemminkin sitä että tuolla olis parempi ajella. 80 vauhti on mukava, mutta satasessa huutaa. Onhan mulla käyny mielessä jos ostais jonkun melkotehokkaan enduron. Mutta niissäkin on sitten helvetisti laittamista.


    • hondapoikaa

      tietääkös kukaan, mitkä 250 pyttyset menee tähän 125cc honda rebeliin? Jotkut puhui että honda cb:n menis. Ja jotku kiinalaiset.. jincheng? Ja joku toinen..

    • fgdgfgfgfd

      mistä saa ostettua 250cc sylintereitä jotka käy rebeliin kertokaa

    • wallup

      mistä saa ostettua 125cc crosskart auton

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe