Minulla on pieni ongelma. Vaimoni kärsii mielenterveysongelmista ja halusin hänelle seuraksi koiran. Valintani oli Mittelspitz joka on nyt 4 kuukautta, minun mielestäni se on pirteä ja terapeuttinen. Itse tykkään. Vaimoni sanoo ettei jaksa sen kanssa kun se vetää hihnassa ja haukkuu. Minä olen vakuuttanut että koska koira on noin nuori on kaikki uutta ja heti kun se tutustuu johonkin kohteeseen lopettaa haukun. Uros koirasta kysymys, vekkuli ja viisas. On oppinut jo monia perusasioita.Oliko väärä valinta, toivottavasti ei.
Tervehdys ja kysely
6
199
Vastaukset
- hauhauha
Jaksamista vaimollesi, koira voi haukkua mutta vain aiheesta, ei turhan takia.
- fhdhh
haukku ja vetäminen kytkettävä pois. inhimillistät liikaa. koiran haukkuun on aina syy.
- Haudiini
Pentukoira voi olla mielenterveyspotilaalle rasittava, mutta kunhan koira tulee ns. aikuiseksi niin se palkitsee rakkaudellaan. Uskoisin että valinta on ollut oikea.
- itku pitkästä ilosta
Nyt loppu ongelmat. Luovutan koirani hyvään kotiin ja vaimoni saa rauhan. Älkää ikinä ottako koiraa mielenterveyspotilaalle yksin hoidettavaksi päivisin. Suru puserossa.
- Doubi
Rodussa ei sinällään ollut varmasti mitään vikaa, mutta aloituksessa pistää silmään, että koko koiraprojekti oli alusta loppuun sinun päättämääsi, rotuvalintaa myöten. Jos parisuhteessa/perheessä yksi sanelee yksipuolisesti näinkin suuren elämänmuutoksen kuin koiran hankinnan, päädytään lähes väistämättä ongelmiin. Oli niitä mielenterveysongelmia jollain tahi ei.
Mutta pahoittelen kun joudut luopumaan itsellesi rakkaaksi muodostuneesta lemmikistä. Toivottavasti löydätte uuden, hyvän kodin.
- Koirakuume
No voi harmi. Minä olen koko päivän selaillut netistä Mittelspitzejä, meiltä löytyisi hyvä koti sille. Asumme Pirkanmaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155