Minulla on pieni ongelma. Vaimoni kärsii mielenterveysongelmista ja halusin hänelle seuraksi koiran. Valintani oli Mittelspitz joka on nyt 4 kuukautta, minun mielestäni se on pirteä ja terapeuttinen. Itse tykkään. Vaimoni sanoo ettei jaksa sen kanssa kun se vetää hihnassa ja haukkuu. Minä olen vakuuttanut että koska koira on noin nuori on kaikki uutta ja heti kun se tutustuu johonkin kohteeseen lopettaa haukun. Uros koirasta kysymys, vekkuli ja viisas. On oppinut jo monia perusasioita.Oliko väärä valinta, toivottavasti ei.
Tervehdys ja kysely
6
215
Vastaukset
- hauhauha
Jaksamista vaimollesi, koira voi haukkua mutta vain aiheesta, ei turhan takia.
- fhdhh
haukku ja vetäminen kytkettävä pois. inhimillistät liikaa. koiran haukkuun on aina syy.
- Haudiini
Pentukoira voi olla mielenterveyspotilaalle rasittava, mutta kunhan koira tulee ns. aikuiseksi niin se palkitsee rakkaudellaan. Uskoisin että valinta on ollut oikea.
- itku pitkästä ilosta
Nyt loppu ongelmat. Luovutan koirani hyvään kotiin ja vaimoni saa rauhan. Älkää ikinä ottako koiraa mielenterveyspotilaalle yksin hoidettavaksi päivisin. Suru puserossa.
- Doubi
Rodussa ei sinällään ollut varmasti mitään vikaa, mutta aloituksessa pistää silmään, että koko koiraprojekti oli alusta loppuun sinun päättämääsi, rotuvalintaa myöten. Jos parisuhteessa/perheessä yksi sanelee yksipuolisesti näinkin suuren elämänmuutoksen kuin koiran hankinnan, päädytään lähes väistämättä ongelmiin. Oli niitä mielenterveysongelmia jollain tahi ei.
Mutta pahoittelen kun joudut luopumaan itsellesi rakkaaksi muodostuneesta lemmikistä. Toivottavasti löydätte uuden, hyvän kodin.
- Koirakuume
No voi harmi. Minä olen koko päivän selaillut netistä Mittelspitzejä, meiltä löytyisi hyvä koti sille. Asumme Pirkanmaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111