Seksiharrastuksista vieraiden naisen/naisten kanssa,vietämme aika normaalia perhe-elämää mutta epäilen pettämistä koska pieniä venymisiä ja poikkeavuuksia on harrastuksien ja hänen ylitöidensä suhteen ilmennyt,lisäksi entisen perinteisen alkuyöseksin (joka päivä) sijasta mies istuu tietsikallaan kun odottelen sängyssä hänen ihanaa kaluaan.
Aamuseksi oli jokapäiväiväistä mutta nykyisin max 1x/vko.
Olenko vainoharhainen,mieheni mahdollisesti sairas jota ei kerro vai mistä voisi olla kyse,y-etsivään ei löydy varoja.
Auttakaa ystävät neuvoillanne nuorta rouvaa..kiitos.
Onko varmoja merkkejä/tunnistuskeinoja
Miehen mahdollisista
2
869
Vastaukset
Eiköhän se ois viisainta kysyä mieheltä. Jos tunnet miehesi,näet kyllä jos valehtelee ja voit jatkaa kyselemistä. Voihan se olla,että se paljon puhuttu arki on astunut suhteeseen.
- Jukka Pukka
Kyllä se on normaalia kun alkaa kyllästyttää ja koneella miekin oon alkanu aika lailla istuu, pitäis lähteä tästä uloskin joskus.. Keksikää jotain maustetta seksiin vaihteeksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473432
- 1053315
- 1992493
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342491Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️232067- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51679- 1821668