kumma kun parhaat kuivaruuat vaan nettikaupoissa ??

hömmss

löytyykö esim Orijen tai Power of nature ruokaa mistään jalkabutiikeista pääkaupunkiseudulla? olen etsiskellyt heikoin tuloksin...

4

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siipipala.

      Power of Naturea saa vain nettikaupasta tai näyttelyistä(jossa se on kilotavaraa ja aika halpaa) mutta Orijenia saa ainakin Murren Murkinasta Pukinmäessä.

      http://www.murrenmurkina.com/index.php/ruoat/-kuivaruoat

      Muutenkin ihan huippu kauppa koska sieltä saa pakastelihat kissoille :)(vaikka koirille onkin suunnattu..)

      Orijenit ja Acanat saa halvemmalla nettikaupoista suomessa kotiin kuljetettuna Lempimuonasta ja sitten tietysti Saksan jättimarketti Zooplussasta. Hyödyllistä noissa nettikaupoissa on se että voi ostaa kilohinnaltaan halvempia jättipusseja joita ei tarvitse edes itse kantaa kun kuriiri tekee sen puolestasi :)

      Itse suosin ehdottomasti Murren Murkinaa. Meidän kissat diggaa lihasta ja tuolla on huippu valikoima!

      • järkeä

        Mitä siinä pakastelihassa on erikoisempaa kuin tavallisessa kaupan lihassa? Itse ostan kaupasta ulko- tai kulmapaisti - jota ei siis ole riiputettu. Laitan palasiksi, annospusseihin ja pakastimeen. Josus kelpaa, joskus ei.


    • zooplussaileva

      Suomessa Royal Canin on "orjuuttanut" kaupat aika hyvin. Eipä luomulihaa tai lähiruokaakaan oikein saa ruokakaupoista, kun keskusliikkeet ja isot firmat jyrää pienet.

      Mun mielestä eläintarvikeliikkeissä on aika huonot ruuat ja vielä huonompi asiantuntemus. Rahat pois-mentaliteetti. Tilaan zooplussalta, koska ruuista on esillä tuoteselosteet ja muiden käyttäjien arvostelut, ja päätöksen saa tehdä itse. Kieltämättä on myös kivaa, että kaikki eläintarvikkeet tulevat kotiovelle ja säästän samalla pitkän pennin verrattuna rahat pois-kauppoihin.

      Mutta tosiaan, Orijenilla on kyllä jälleenmyyjiä, http://www.orijen.fi/index.php?myyjat

      • ookkona------

        Meille tilataan tänne Ouluun Power of Naturea http://www.sydanystava.com/
        On meidän mielestä parasta raksua mitä on saatavilla.
        Noin 40,00 tulee postiin 4kg ruokaa.
        Mielestäni edullista, eikä mitään (rahat pois) meininkiä niin
        kun täällä todettiin.
        Onko muuten kivaa käyttää lytistyneitä ruokapurkkeja. Kokemusta on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe