1988 valmistuneessa talossa ollut MUH-Ilmava koneellinen ilmanvaihto, josta on noin 4 vuotta sitten vaihdettu tuulettimet moottori. Olen puhdistanut kennon 2 kertaa vuodessa ja vaihtanut tarvittaessa suodattimet. Lähivuosina tulee varmaan uuden koneen hankinta. Olen kuullut, että tuon laitteen putkistolle on saatavissa samanmerkkinen kone, jolloin putkistoja ei tarvitse uusia. Onko tuollainen kone saatavissa? Kuinka paljon maksaisi tuollainen kone asennuksineen?
MUH-Ilmava
2
1157
Vastaukset
- lvi.-
Ei putkistoa tarvitse uusia kun koneen vaihtaa.Tärkeää on miten päin vanhassa ovat putkien lähdöt meno ilma paluu jäte ym .Selvitä missä järjestyksessä putkien lähdöt on jos ohjekirja on tallella sieltä löytyy lähtöjen järjestys. Tietysti vaihtoehtona otat ammattimiehen paikalle mikä selvittää lähdöt ja hommaa koneen .
- Perax2
Hanakoiden lehdessä tuosta on mainos. 2490 e näkyy siellä maksavan. Muutama tunti töitä päälle, niin eiköhän tuo alle kolmen tonnin vaindu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429