Itselläni on sony a350 ollut noin parivuotta ja nyt kaipaisin jotain yleisobjektiivia/superzoomia mukana tulleen kittiobjektiivin ja mukaan ostetun tamron 70-300 tilalle, jottei tarvitsisi aina vaihdella objektiiveja noiden kahden välillä. Mikä voisi olla hyvä valinta sellaiseksi? olisiko omakohtaisia kokemuksia jota voisi suositella muillekin?
Yleisputki
4
275
Vastaukset
- 16-50/2.8
tuo SAL-35F18 noin aluksi, syksymmällä varmaan Sony tuo myyntiin 16-50mm/2.8 lasin kroppirunkojen omistajia ilahduttamaan.
- sony a300
jos et halua vaihdella objektiivejä ottaessasi kuvia ja sinulla on tamronilta jo tuo 300mm polttovälin putki niin suosittelisin etsimään käsiisi objektiivin jossa olisi vaikkapa polttoväli 18-300mm. Tälläinen objektiivi kuitenkin saattaaa maksaa reilummin.
- sonya350
Juuri tuollaista olen harkinnut, mutta millaisia ne mahtavat olla laadultaan? valovoima niissä ei mikään erikoinen ole mutta, onko piirto terävää jne...
Siitä kaipaisin kokemuksia muilta kyseistä objektiivia käyttäviltä vai kannattaisiko ennemmin satsata valovoimaisimpiin objektiiveihin vaikka niitä joutuisi vaihtelemaan eri kohteiden mukaan? - Tamron AF 18-270/PZD
sonya350 kirjoitti:
Juuri tuollaista olen harkinnut, mutta millaisia ne mahtavat olla laadultaan? valovoima niissä ei mikään erikoinen ole mutta, onko piirto terävää jne...
Siitä kaipaisin kokemuksia muilta kyseistä objektiivia käyttäviltä vai kannattaisiko ennemmin satsata valovoimaisimpiin objektiiveihin vaikka niitä joutuisi vaihtelemaan eri kohteiden mukaan?Paras superzoomi löytyy tällä hetkellä Tamronilta.
http://www.ephotozine.com/article/tamron-af-18-270mm-f-3-5-6-3-di-ii-vc-pzd-15448
http://www.telefoto.fi/?open=6761&selected=71834
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2442266Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151491Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141426Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711265Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t221004Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177891Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19826- 75772
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101745