MISSÄ MUULEJA MYYDÄÄN?

ILOVEHORZEANDDONKEY

ollaan äitini kanssa päätetty ostaa mulle muuli. Tiedän, että sen hankkiminen on kallista, tiedän muulien otosta, tiedän että se vie aikaa ja tiedän että ajattelette että.. "ai jollekki ipanalle oma muuli" mutta olen ollut hevosten ja aasejen kanssa toiminnassa jo pitkään. olen jo pitkään ratsastanut. Mutta että missä näitä muuleja myydään? kun kirjoitan googleen myydään muuleja niin haussa löytyy vain jotain peräkärryjä.. Olen jo pitkään etsinyt myytäviä muuleja.. Help. :(

6

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomumimmi

jos käytössä on hevostamma ja aasiori, niin muulihan syntyy kun ne yhteen pannaan. Siis tee--se- itse- tyyliin.

• poniaasi

Oletko ratsastanut aaseilla tai muuleilla? Millaista se on, jos olet koittanut?

• Ida92

Olen ratsastellut muuleilla jo jonkin aikaa, aikamoisia ratsuja ne tuntus olevan. Suosittelen kaikille muulin hankintaa.

• ddssscxc

Kysy meksikosta.

• Lovemules

Niitä on vain kaksi isoa muulia (jotain 145cm korkeita) tällä hetkellä Suomessa ja muut on shetlanninponin ja aasin risteytyksiä eli niitä kahta ei kyllä luultavasti myydä ja noilla pienillä voi vain aika kevyt ratsastaa. Olen itsekin etsinyt muuleja mutta tuloksetta... :'(

• tekoja, ei puheita

helppoo kuin varsan teko. ; kuten luomumimmi ehdotti. hankkikaa aasi ori, ja siitä riittää useellekin tammalle. Alkaa muuelja tulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27