Mielenkiintoista!!!!!

Moroi

Erään erittäin kauiin Ukrainalaisen naisen kaa olen ollut yhteyxissä!!.
Anyway Ukrainassa vaikuttaa olevan upeita naisia.
Älkää varoittako huijaamisesta. Olen oppinut karsimaan huijaajat.
Siis Ukraina halpa paikk?. Mixei menis legendaariseen Odessaan kaa?

Vasta suunnittelua ja haaveilua

Kusti

12

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiev

      Erittäin hyviä kokemuksia ja menen taas kuun vaihteessa 4 päiväksi.

    • Tyttöystävä?

      Moi!
      Ainakin deittipalstoilla liikkuu uskomattoman kauniita Ukrainalaistyttöjä. Tai siis kuvien perusteella. Kysynkin kokeneemmilta, että mikä näissä yleensä se huijaus on? Onko kauniiden tyttöjen tarkoitus saada miehet käyttämään (maksullista) deittipalvelua, eli esim. usien ilmoitusten jättäminen ja oman profiilin luominen on maksutonta, mutta kaikenlainen viestittäminen palveluiden kautta on maksullista?

      Vai onko heidän tarkoituksensa mennä minkälaisen ja ikäisen karvatursakkeen kanssa naimisiin? Tämä ei jotenkin enää tunnu vaan kovin todennäköiseltä... pääseväthän nämä tytöt matkustamaan vaikka mihin, rajat eivät ole enää kiinni, ja muualla maailmassa on paljon varakkaampia ja komeampiakin miehiä kuin suomessa...

      Mikä saisi siis kauniin Ukrainalaistytön kiinnostumaan keskituloisesta suomalaismiehestä? Tai siis tarkoitan kysymykselläni sitä, että sellaisena suomalasimiehenä, missä vaiheessa minun pitäisi epäillä yhteydenpidon olevan vedätystä ja miksi? (Sen verran ymmärrän itsekin, etten ole ajatellut lähetellä rahaa tai matkalippuja kellekään).

      Mutta jos siis kerron olevani ihan hauskan näköinen, päälle 40-vuotias, sopusuhtainen, keskituloinen mukava, rehellinen, sosiaalinen suomalaismies, ja minua lähestyy yhteydenpitotarkoituksessa 28-35 vuotiaat kauniit Ukrainalaistytöt... niin onko kyseessä aina huijaus tai ainoastaan keino päästä sieltä muualle?

      Ei minulla ole mitään ongelmia seuran kanssa suomessakaan, mutta nämä naiset ovat kyllä uskomattoman kauniita, ja koska muutenkin omaan kosmopoliittista luonnetta, ei minulla olisi mitään sitäkään vastaan että oikea romanssi syntyisi ulkomaalaisen naisen kanssa.

      • LYHYESTI

        LYHYT VASTAUS:

        1. RAITIS, REHTI , JA REIPAS MIES JOKA PITÄÄ HUOLEN VAIMOSTA JA PERHEESTÄ

        2. EI JUOPPO EIKÄ VÄKIVALTAINEN RENTTU

        3. MUISTAA VAIMONSA SYNYMÄPÄIVÄN JA HÄÄPÄIVÄN


      • Kusti vaan
        LYHYESTI kirjoitti:

        LYHYT VASTAUS:

        1. RAITIS, REHTI , JA REIPAS MIES JOKA PITÄÄ HUOLEN VAIMOSTA JA PERHEESTÄ

        2. EI JUOPPO EIKÄ VÄKIVALTAINEN RENTTU

        3. MUISTAA VAIMONSA SYNYMÄPÄIVÄN JA HÄÄPÄIVÄN

        Strastvuit

        Kto tam pisaet?.
        Minulla on matkakuume. Ukrainaan pääsis kohtalaisen halvalla??!!.
        Kuulemma jalkapallon em-kisat ovat nostaneet hintoja taivaisiin.
        Pitäisi vaan mennä. Eikai siinä sen kummempaa?!.
        Ukrainassa on tosiaan kauniita naisia, joten olisi kiva lähteä ihastelemaan!!

        Kusti


    • Kaiken kokenut

      Kiovan ilmoitukset 90% huijausta ja rahastusta.

      • Kiovan kokenut

        Pitää paikkansa.Mutta häviät ehkä 300-400 euroa jos lähdet illastamaan paikallisen tytön kanssa.Tuo summa on kuukauden palkka heille.En kerro miten homma tapahtuu koska "osaat karsia huijarit" ;)).
        Mutta tytöt ovat USKOMATTOMAN kauniita ja sensuelleja.
        Jos osaat venäjää niin mene paikan päälle ja unohda deittipalstat.Ne ovat täyttä rahastusta.
        Onnea matkaan!!


    • kieviin

      Kielitaito on kultaakin kalliimpi näissä kuvioissa.En itse ole massahurmaaja tässä mutta kun opin aikanaan kielen niin jopa rupesi viuhka käymään!En halua tässä kehuskella mutta naisia on sen jälkeen piisannut.Unohtakaa kaikki joutavat deitit ja jalkautukaa paikan päälle.Utelias asenne eikä liikaa viinaa,siinä tärkeimmät säännöt!!

    • Spasiba
      Kääntäjätoimisto ehdotti jo minulle 2 krt maksamisesta, mutta kun ilmoitin osaavani itsekin vähän venäjää ja osaavani käyttää googlen translatoria, niin kehottavat minua käymään matkoilla siellä päin!!.

      • Privjet

        Katsoin eilen majoitusten hintoja - oliko se hotel.com?- ja totesin jonkin sortin majoituxen järjestyvän mielettömän halvalla!!!
        Kun o sissikoulutuxessa ollut yötä 30 asteen pakkasessa teltassa yötä, niin osaa olla vähään tyytyväinen;-). Ei kyllä liika köyhäikään kannata. Halvassa majoituxessa saa ainakin exotiikkaa;-).
        Jotenkin ei Kiova kiinnosta, vain Odessa kiinnostaa ehkä nimen takia. Olen katsonut kaupungin karttaa ja kaupungin olevan iso pala!!!
        Jos vaan elokuussa menis??


    • jusi pekki

      Hei
      Minulki ollai lukijahäiri, muta ei si mitte keitetä purjutia

    • Matkaanny

      Ukraina on tosimatkailijalle superkiva mesta. Mene Odessan sijaan Jaltalle. Se on Krimin ehdoton ykkönen monessakin mielessä.

    • Hei
      Olen itte ukrainalainen mies ja on aika kummallista lukea että kotimaassani on "uskomattoman kauniita naisia". Minusta suomalaiset naiset on yhtä hyvännäköisiä ja mikä on tärkeintä - tietävät oman hintansa. Mutta ruoho naapuriilla on aina vihreampää ja jos tekee mieli tutustua kiovalaisiin tai odesalaisiin naisiin, suosittelen tehdä sitä paikan päällä. Ja kannattaa ottaa huomioon että Ukraina on ollut pitkän aikaa miehitysvallan alla ja se heijastuu ihmisten käytöksessä. Elikä ihmisillä on huono itsetunto ja ne voi valehdella aika helpoisti vaikka ei sitä itse tajuais tai myöntäis.
      Mutta tervetuloa Ukrainaan anyway!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe