tallinnaan hotelliin (barons hotelli) onko kokemuksia :)

eesti sinne kaipaan

katselin netistä tallinnan hotelli tarjontaa ja löytyi tuollainen vaihtoehto ei halvin tai kallein mutta vaikuttas mukavalta paketilta, ku netin mukaan illallinen kuulus myös hintaan.. onko kellää kokemuksii tästä ?
ja mistäs sen prisma bussin aikataulut löytäs ?
suht halpoja ja hyviä ruokapaikkoja ? :)

8

2690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MTH1966

Ihan mukava pikku hotelli. Lähellä muutama baari, joista saattaa kuuluu vähän metelii klo 06 asti. Mut mä oon tykänny.

• pb
    • eesti sinne kaipaan

mth joo pien meteli kuulunee asiaan ku päivän riekkunu kaupungilla, eiköhän sitä unta saa :) ( eikä sinne mennä vaan nukkumaan..)
      ja hei kiitos paljon pb tuosta aikataulusta :)

• heikura!

Ollaan oltu kaksi kertaa kyseisssä hotellissa ja tykätty ihan hirveesti! Huone oli korkealla, valmiiksi olin tilannut skumpat ja hedelmät huoneeseen ja huoneessamme oli poreallas, ei iso. Ikkunat saa auki ainakin kesällä ihan sepposen selälleen ja voit nauttia tallinnan katoista =)
      Huoneeseen voi tilata ilmaiseksi suoraan aamiaisen, merkkaatte vaan ajan ja mitä haluatte ja ovellenne kolkutetaan ja tuodaan aamiaistarpeet.
      Illallinen. Oli hyvä, tosin kun itse kävimme sielä oli hyvin rauhallista ja romanntistakin, alkujuoma, pääruoka ja jäkkäri kuului muistaakseni hintaan. Oli rahan värtti ja nälkä lähti.
      Sitten vaan tallinnaan tutustumaan.
      Hissit on vanhanaikaiset kori hissit, mutta sopivat arkkitehtuuriin. Aulassa vastaanotto ja pieni aulabaari.
      Voin suoistella lämpimästi paikkaa. Kaikki palvelut vieressä! Henkilökuntaa hyvin!

• tyytyväinen asiakas

Barons on miellyttävä, vanhaan tyyliin sisustettu, romanttinen hotelli. Kaikki huoneet ovat keskenään vähän erilaisia. Keskeinen sijainti, mutta lähibaareista kuuluu todellakin aika meteli, se voi häiritä monia. Itse hotelli on pieni ja hiljainen. Aamiainen oli hyvä ja miljöö miellyttävä, henkilökunta on kohteliasta. Asukkaille oli kahvia ja jotain pieniä leivonnaisia tarjolla pitkin päivää. Mielestäni hyvinkin hintansa väärtti valinta!

• Usein viihdytty

Idyllinen pieni hotelli, erittäin siisti ja hyvällä paikalla, mukava henkilökunta.
      Mut rällästäjät toivottavasti ei löydä tätä hotellia!

• kahdesti majoituttu

Ihana pieni hotelli, todella hotellin asukkaat ovat olleet aina fiksun oloisia, mutta ns. viihdekatu on kyllä harmillisen lähellä, voi olla että aamuun asti rellestävät, näin ei varmasti suomessa saisi tehdä..

• susannah2

Juuri tultiin Barons hotellista ja itse en oikein nauttinut vierailusta. Huone oli todella pieni, varsinkin kylpyhuone (käsienpesualtaalla ei mahtunut kunnolla pesemään kasvoja). Huone oli myös todella synkkä ja kolkko.

Pahinta se oli meteli. Itse arvostan hotelleissa nimenomaan nukkumismukavuutta ja täällä ei sitä ollut. Joka puolella lattia narisi ja naukui KOKO AJAN. Kaikki viereisten huoneiden ja kadulta tulevat äänet kuuluivat aivan selkeästi, edes korvatulpat eivät tähän auttaneet. Seinät olivat paperia. Tämän lisäksi joku naapureista päätti pitää huonebileet, jotka sitten jatkuivatkin yömyöhään ja ääni raikui hotellin eri kerroksiin. Ihmettelin, kun hotellin henkilökunta ei tähän puuttunut. Muuten henkilökunta oli mukavaa.

Hotelliyöhön kuului sekä illallinen että aamiainen. Illallinen oli ihan ok. Ruokana oli leivitettyä seitä (=kalapuikkoja) ja jauhelihapihvejä. Kyllä vatsan sai täyteen, mutta ruoka oli ihan perus kotiruokaa. Aamiainen sen sijaan oli runsas ja maistuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1739
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1533
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      884
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe