Heis, olen 16-vuotias lukiolainen ja tahtoisin kokeilla liveroolipelaamista. Oon harrastanut teatteria pari vuotta ja mua on kiinnostanut aika kauan tollaset larpit, mut en oikein tiedä miten pääsee mukaan porukkaan, ja onko sellasia aktiivisia ryhmiä JKL:n seudulla. Jos on, niin lähettäkääs nettiosotetta ja kommentoikaa tähän, sillä mä en oo ite oikein löytäny googlen kautta enkä larp.fi:llakaan päässy pitkälle.
Kiitos ja kumarrus (:
Jyväskylän seudulla toimivia larppiporukoita?
4
144
Vastaukset
- Juunås13
no life homo olisit syntyny 1000 vuotta sitte sillo oli viel dinoja jota hunttaa
- Ei voi olla totta
Kaveri on jo lukiolainen ja haaveilee noin lapsellisia. Unohda tuollaiset leikit ja aikuistu. Tuon ikäisenä täytyy jo viimeistään kantaa vastuu vähintään itsestään.
Vit*u mitä pellejä. - nyyppä123432
Olen pahoillani.. ööh juunås13, mutta 1000 vuotta sitten ei nykytietämyksen mukaan ollut dinosauruksia, joten troll fail is the troll fail, palaa habbo hotelliis : D:D:D:D
Ja ihan näin btw 'Ei voi olla totta' asun yksinäni omassa vuokra-asunnossani, ostan ja teen ruoat yksin, siivoan kämppäni ja huollan moponi, joten jos sulla on jotain sanomista, niin eka voisit lähteä sieltä äitis hamosen alta kyyhöttämästä. Ja mä tiedän mitä siellä on. Just ask your mum, bitch ^_~ - KatsoJaPohdi
Kaipa larp-systeemeissä ja muissakin, on oleellista. Tunnistaa hyväksikäyttöpiirit, kyykytysseurat ja muut sen sellaiset. Kannattaa etsiä hyvä porukka, eikä alistua kaikkiin hölmöilyihin. Roolijaoissakin huhutaan, olevan juuri sitä typeryyttä. Tietysti on mahdollista, että on hyviäkin piirejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082