Eli onkohan parempi, että vauva saa aina vain ja samaa korviketta vai onko välillä hyvä vaihtaa merkkiä? Siis ei tietenkään kerrasta, vaan vähitellen sekoitussuhdetta muutellen. Nyt vauva saa Nutrilonin Standardia. Mikä kokemuksenne mukaan on vatsaystävällisintä korviketta? Meillä kärsitään jonkin verran masuvaivoista :( Maitoallergiaa ei ole, se on tutkittu. Vauva saa myös rintamaitoa.
Korvikkeiden vaihtelu?
4
1491
Vastaukset
- ......
Jos vauvalle jokin merkki sopii, ei ole mitään tarvetta sitä toiseen vaihtaa. Päinvastoin, siitä saattaisi olla ehkäpä jopa haittaa.
Masuvaivoihin voi olla monen monta eri syytä; d-vitamiini, oma ruokavaliosi, koska imetät osaksi vielä, koliikki, ilmavaivat jne... - ___________-
suosittelen tota nutrilon standardia,mei pojalla loppu samantien masuvaivat.kun välillä joudun antaan tota nannia niin vaivat alkaa taas.googleta toi nutrilon niin nutrician sivuilla on eri vaihtoehtoja tota korviketta.meillä on käytössä standard 1.
- äippis86..
Meillä myös masuvaivainen vauva, sai aluksi rintamaidon kyljessä Nannia, mutta kauheita masuvaivoja tuli, kakkakin oli aina ihan oranssia. Nyt saa pääosin rintamaitoa, mutta kyläpaikoissa tai mikäli meillä vieraita niin saapi Nutrilon Omneota (maitojauheena), nyt olen kokeillut Nutrilon Standard 1 valmismaitoa, se tuntuisi sopivan, mutta sit koitin myös Tutteli Plus maitoa, siitä saattoi tulla myös masuvaivoja - vauva vaikutti ehkä hieman kärttyisämmältä kuin tavallisesti.
Jos kuitenkin imetät, niin se on sitä parasta ravintoa. Ja pysy tosiaan samassa korvikemerkissä minkä olette hyväksi todenneet. Suotta aiheuttaa vauvalle kipua kokeilmalla eri maitoja, jos sopiva on löytynyt :)
- Näin meillä
Minä imetin poikaa tasan 4kk ja hirveät mahavaivat. Kokeilin sitten antaa pelkkää Nutrilon standardia enkä rintaa ollenkaan ja siihen loppuin huudot! Kun sitten kokeilin vielä antaa rintaa, niin vauva taas huusi. Nyt saa pelkästään Nutrilonia, ja huudot on meillä loppunut ja lähti viikossa ryömimään kun ei aiemmin viihtynyt lattialla hatkeäkään :)
Jätin siis ensin pois ruokavaliostani kaikki masuvaivoja aiheuttavat ja kokeilin myös maidotonta ja munatonta diettiä.. ei auttanut.. minun vauvalleni rintamaito ei siis ole parasta ravintoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375126- 823646
- 403062
- 613005
- 102946
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1411733- 181731