Te, joilla on itsellä sellainen tai on ko. takasta jotain kokemuksia, kertokaa, minä luen mielenkiinnolla!
Eli kyseessähän on siis tämä:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ-5Zj3wc-DC-C9lcRVtGaprN04xl3Wre889CB7HH-M1Tyg3-o_
Tiileri Tytti takkaleivinuuni
3
1143
Vastaukset
- fasdfasdfasd
Ollut nyt n. 5kk. Ihan hyvä takka. Meillä maalämpö talo, niin lämmittäminen sillä on rajoittunut nyt aluksi lähinnä muutaan kertaan viikko ja pesällinen. Siinä mielessä mukava, että eristetyn kuoren takia lämpöä tulee pikkuhiljaa eikä nopeasti, niinkuin noissa tulikivi yms....
- Toimiva peli
Meillä ollut mökillä n.3 vuotta ei valittamista. Paistamisesta ei kokemuksia, mutta hauduttamalla tulee hyvää,
Samaa mieltäfasdfasdfasd:n kanssa siitä, että lämpö tulee mukavan hitaasti. eikä nopeasti ja kiukkuisesti.
Ostaisin vieläkin saman takan.
- Tiiliuunin lämmittäj
Meillä ollut Tytti takkaleivinuuni käytössä 7 Vuotta.
Pienentää öljylaskua n 1500 litralla vuodessa
Lämmittää tasaisesti ison olohuoneen keittiön ja 2 makuuhuonetta
Kolmas makuuhuone on kauempana uunista jossa patteri
auttaa kovimmilla pakkasilla. Joulukinkku on paistettu joka jouluksi
Sain sellaisen muurarin joka teki todella siistiä jälkeä. Uuni on käsityön
taidon näyte. Vuodessa palaa puuta n 8 pinokuutiota/vuosi. Puut tehdään
omin voimin ja saadaan veloituksetta. Olen ERITTÄIN tyytyväinen hankintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6402954- 1101595
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721566Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831410- 1171323
- 1401282
- 1051157
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 48970
- 49949