´´*SYDÄN KAIPAA*``

♥ ◘•◘♥◘•◘•♥♥•◘•◘♥◘•◘ ~♥

Tuolla jossain -
pilvien päällä

Mielen kevyttä
Sydämen keveyttä
Elämän keveyttä

Epätodellista ja
todellista
Epätodellisen todellista


Pudota -

Muuta ei tarvita
kuin yksi pettävän pilvi
Yksi musta hetki - yö

Ja nyt -

Katselen pilviä

Maa jalkojeni alla
tuntuu hyvältä

Hymyillen -

Mutta se pehmeys -
pysyy minussa

Joka solu sen tunnistaa


Ja kaipaa - -

Vapaita tuulia

♥ ◘•◘♥◘•◘•♥♥•◘•◘♥◘•◘ ~♥

http://www.finecare.fi/images/sydan_pilvi.jpg

4

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonyhtalo"

      Pidin runosta ja sen keveydestä. Tunnelma vain sopii minuun. Pettäviä pilviä en ole toistaiseksi havainnut. Puhkun ne pois tieltäni tarvittaessa. Menköön muita kiusaamaan :).

      Pysyttelen siellä pilvellä. Kevät saapuu minä hetkenä hyvänsä ja sen jälkeen saapuu kesä. Uudet purjehdushansikkaat on hankittu ja vaatekomeron karsiminen on aloitettu :). Ja enää neljä viikkoa aikaa siihen, että lähden testaamaan pärjäämistäni maailmalla..

      Sopiva linkki..

      http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/

      • Kiitos mahdoton_ mukavaa kun pidit!! :)

        Sven puhaltelee toiselta rannalta niin että täällä rannalla tuntuu.
        Ja niinhän siinä sitten on käyt, ettei pilvenhattaraa näy vaikka kuin kuikkii ikkunasta. ;)
        Pelkkä aurinko paistelee ja harakat naureskelee,
        toisaalta minä voisin kääntää sen asian niin päin että aurinko naureskelis ja minä paistelisin ne harakat...
        Mutta totta, kovin olin pariviikkoa sitten epäileväinen koko kevääseen ja uuden alkuun,,

        Tänään en niin ajattele, vaan heilun täällä kuusenlatvassa ja
        koitan ottaa naurtikkaista kiinni,(tuuli ku vielä niitä heiluttelee)
        tikkaista jotka roikkuu ainokaisesta pienestä hassusta pilvestä,
        joka urheasti, tuulta uhmaten, keikkuu paikalle, - That's my cloud!!! :))

        Onnellisia hetkiä vaatekomerossa http://2.bp.blogspot.com/_zgFxZkQjVso/S_lwr9ofzLI/AAAAAAAABSw/bLMtw7OqJxE/s1600/ralph lauren closet dressing room arch digest.jpg
        ja onneksi olkoon uusista hanskoista! ~~ ~ ~ *aaltoja* ~~ ~ ~~ ~

        http://www2.edu.ouka.fi/koulut/herukka/antti/kuvat/purjevene.jpg


    • Erik von

      Kuten tiedät Murukulta niin minä olen kiireinen
      suurliikemies ja liikun autosaattueessa suurkaupungeissa
      siksi annoin runo-ohjelmani laatii vastausrunon....

      Sankka sumu laskeutuu alas
      mitä me kuvittelemme
      mitä me ajattelemme nyt?
      Voiton päivänä vaikka
      kyyneleet kirveltää silmiä
      Emme voi pitemmälle kävellä
      kun olemme väsyneet vaikka
      olisimme halunneet

    • *MURUKULTA*

      Parahin Eerik von!
      ----------------------------
      Kyllähän minä ymmärrän. Kovasti ymmärrän.. Eerik on niin kiireinen, ymmärrän hyvinkin. Monta rautaa tulessa,, Näitä tällaisia hienoja herroja on,, olen oppinut tietämään senkin,,
      Mutta että autosaattueessa! Juuri eilen, myöhään illalla, Bertta lähetti kuvan Eerikin liikkuvasta toimistosta.. http://tekniikanmaailma.fi/s/f/editor/2_10_kautot.jpg .. saattueessapa hyvinkin, mutta kyllä minä nyt kehottaisin, että se Kallen K ajama vetoauto käyttäisi niitä etulyhtyjä, kun ajaa noinkin kallis kyyti takana.
      Eerik vaatimattomuuttaan ei kait kehdannut kertoa että istuu BMW takapenkillä ja nauttii maisemista ja arvaampa, että jotain kallista kyytipoikaa nauttien, mutta Erik hyvä, kyllähän minä sen arvasin. Vaikka sainhan minä kyllä kuvankin http://www.radiojkl.fi/files/picture_460/2010_05_07_4be37e083aa10.jpg
      Vaan en minä oikein tuota ymmärtänyt, nainen kun olen, eikös kaikki arvostetut ja saattueissa ym. edustusautoissa naukkaileet saa, miten sen nyt sanoisi, taputuksen vain päälaelle tyyliin '' muistakaapa kansan edustaja, ensi kerralla ettei sitä mediaa paikalle'. Eihän Eerik tällä kertakaan itse ajanut, tosin istu vain peräkär...siis luksusautonsa takapenkillä! Maailma on joskus niin eriarvoinen. Ja kyllähän Eerik-herra itsekin taisi vähän suutahtaa kun lähditte protestoimaan, vaikka, jos minulta kysytään, olisi se saanut jäädä tekemättä.. http://thepolicedaily.com/images/poliisi5.jpg
      Mutta olen sata varma että karavaani kulkee... taas... jossain.. ehkä savua silmissä tai muuten vain..tärkeillä asioilla ja luonnollisesti ylevästi ja arvolle sopivasti.
      Kiitä Eerikkiä runo-ohjelma-runosta ja käynnistä, Hänen seura se on niin mieltä kohottavaa aina! :)
      http://www.youtube.com/watch?v=GizJz6BUBkI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe