oman tai tosi rakkaan koiran kuolema...

surullinen:=(

Moi! Tietääks kukaan, miltä tuntuu menettää maailman rakkain koira?Mulle tapahtu silleen mun oma ihana maailman rakkain hoitokoira jota mä hoidin melkeen pelkästään kuoli rintasyöpään! Se oli siis viisi vuotias englanninspringerspanieli joka oli mulle tosi rakas uskokaa vaan sen nimi oli Emma ,eli se siis oli tyttö!Ja me asuttiin yhessä espoossa!Eräänä päivänä ensin ne oli lenkillä (siis sen oikeet omistajat ,ne kävi aika harvoin sen kaa) kun oli jo aika pimeää! Ja sehän pysyy yleensä aina vieressä. Siis ne oli tulossa metsästä ja se oli vapaana ja sitten sieltä toisesta suunnasta tuli auto ja toisella puolella tietä oli koira.No se rakasti muita koiria ja tietenkin lähti juoksemaan sen koiran luokse.Samalla se auto tuli ja ajoi sen yli hyvä ettei käynyt hirveen pahasti!Siitä sitten lähdettiiin suoraan eläinsairaalaan, ja siellä selvisi että sillä oli vaan etu-tassut murtunut,niihin sitteen laitettiin vaan sellaset hienot vihreet siteet.jatkuu=seuraavassa!

8

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Happy< ,

Milloin seuraava osa ilmestyy.....jännittää jo ???

• Pään sisältö?

Mutta miten se liittyy "Koirapuistot" -palstalle? Etkö osaa kirjoittaa oikealle palstalle. Miksi muutenkaan kirjoitat tuollaisia saippuaoopperoita?

• surullinen:(

joo en osaa kirjottaa oikealle palstalle ja halusin purkaa mun surua jolleki !!!!!!!!
        ja jatkuu=siis sitten se parani aika nopeasti ja vähän ajan päästä me mentiin koirapuistoon ja sitten siellä oli sellanen jackrusseli joka vähän alisti emmaa hyvä ettei käyny pahasti!!!!!!!!!No sitten sinä viikonloppuna ne oli ihan kotona mutta äkkiä emma alkoi hengittää hirveen tiiviiisti ja sitten ne ajatteli että tää on epätavallista ja vei sen eläinsairaalaan ja sille selvisi että sillä oli rintasyöpä no sen ois voinu leikata mutta ne halus päästää sen tuskista ja lopetti sen ja mä kun olin ollu kiinassa ja sitte mä sain viestin että:olemme pahoillamme emma piti lopettaa rintasyövän takia!siitä sitten suren vieläkin mutta puren suruani tänne ! ne osti muuten uuden koiran pennun nimeltään pepppi nyt täyttää 9kk!

• joo.
        surullinen:( kirjoitti:

joo en osaa kirjottaa oikealle palstalle ja halusin purkaa mun surua jolleki !!!!!!!!
        ja jatkuu=siis sitten se parani aika nopeasti ja vähän ajan päästä me mentiin koirapuistoon ja sitten siellä oli sellanen jackrusseli joka vähän alisti emmaa hyvä ettei käyny pahasti!!!!!!!!!No sitten sinä viikonloppuna ne oli ihan kotona mutta äkkiä emma alkoi hengittää hirveen tiiviiisti ja sitten ne ajatteli että tää on epätavallista ja vei sen eläinsairaalaan ja sille selvisi että sillä oli rintasyöpä no sen ois voinu leikata mutta ne halus päästää sen tuskista ja lopetti sen ja mä kun olin ollu kiinassa ja sitte mä sain viestin että:olemme pahoillamme emma piti lopettaa rintasyövän takia!siitä sitten suren vieläkin mutta puren suruani tänne ! ne osti muuten uuden koiran pennun nimeltään pepppi nyt täyttää 9kk!

Pura muualle.
        Väärä palsta

• surun murtama:=(

hei! miks sun pitää olla noin epä-ystävällinen???

• joo, hei..

Mene muualle !

• surun murtama:=(

ai mä okei sitten te kaikki ootte epä ystävällisiä

YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY MÄ LOUKAANUUIN!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8690
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2499
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2307
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2262
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      186
      1779
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      96
      1775
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1610
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1177
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      8
      1066
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1056
    Aihe