Kysyn, en vastaa mutta mikä on se tieteellisen tai uskonnollisen arvon päämäärä, kun nyt myönnettiin 100 000 € lisärahaa , jolla tutkitaan piispa Henrikin kalloa ?
Vainko pelkkää "reliikkiä" ?
Em. summalla olisi saanut tuhansia ja tuhansia lääkeannoksia kehitysmaiden lapsille.
Ystävällisesti Epi......
Piispan Henrikin kallo
6
135
Vastaukset
- ateistix
Hän on yhtälailla osa legendaa kuin Lallikin. Samanlaista humpuukia kuin Torinon käärinliina.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Piispa_Henrik - ...
tuon uutisen?
- ...
epikuros kirjoitti:
Suomen kulttuurirahasto siis antoi Jussi-Pekka Taavitsaiselle 100 000 euroa jonkun pääkallon tutkimiseen, vaikka ei ole mitään tietoa onko kyseistä Henrikiä koskaan ollut edes olemassa!??
Meneekö tuo jako tässä tapauksessa tieteen vai taiteen piikkiin? ... kirjoitti:
Suomen kulttuurirahasto siis antoi Jussi-Pekka Taavitsaiselle 100 000 euroa jonkun pääkallon tutkimiseen, vaikka ei ole mitään tietoa onko kyseistä Henrikiä koskaan ollut edes olemassa!??
Meneekö tuo jako tässä tapauksessa tieteen vai taiteen piikkiin?voisi olla paikallaan... vuoden 2011 Huuhaa palkinto tai edes kunniamaininta.
- pettynyt ihminen
epikuros kirjoitti:
voisi olla paikallaan... vuoden 2011 Huuhaa palkinto tai edes kunniamaininta.
Jos hra Henrik on ollut olemassa, niin hän varmaan juuri nyt kääntyy haudassaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225589- 643940
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺433539Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332892Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭302822En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112167Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle302142Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli122140- 1181707
- 1141590