Hyvä hiljainen kotelo + virtalähde

cccc+

Kertoisitko hyvät valinnat ?

4

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihuiogyuft7uydyitd

No vuosi takaperin suosittiin Antecin Sonata III - 500w malli, mutta nyt tuo tuntuu vievän voiton.
      http://www.jimmspc-store.fi/tuote/FD-CA-DEF-R3-WH

Jokainen muro hommannut tuon, eli nörtit tietävät kyllä. ;) Tuo siis löytyy 99EUR mustana ja harmaana myös, verkkokauppa.comista ainakin. Tuo oli juuri testissä v*ttu kun en muista sivua. Paljon sai kehuja. On hiljainen, ilma liikkuu yms. Kotelossa on vaimennuksia(mattoa tms) ja kaikenlaisia pikkujuttuja. Toki virtalähde tuohon sitten. 45e lisää. Sama poweri 600w:sena on verkkiksen myydyin, tämä kolmantena, eli kuuluu parhaimmistoon. MErkki on helvetin hyvä!
      http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7817

ja tässä 600w: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10565

Tuossa siis hyvä paketti.. Halvalla ei saa hyvää. Parempi tuo on kuin Sonata, josta joutuu pulittamaan powerin kanssa jotain 120-130e.

• On vittssin noi verkkiksen linkit vähän muuttuneet kun kehut powereiksi Western Digital Caviar Green 1TB:tä ja Stanton SCS.4DJ - DJ-järjestelmää :D

• ex-asiakas
    • hyvä kotelo

Koteloksi esim. Lian Li PC-U6 (jimmsiltä) ja poweriksi Super Flower Platinum 750W (silent rigistä, lisäksi läjä hiljaisia Gentle Typhoon 500 tuulettimia käytettäväksi kotelossa, cpu:ssa ym). Verkkiksessä ei myydä mitään kovin hyviä koteloita tai powereita.

Loput komponentit, mATX emolevy, cpu, muistit jne kannattaa hommata mistä halvimmalla saa, eikä niihin kannatakaan paljoa panostaa kun viimeistään parin vuoden päästä pitää taas päivittää tehokkaampaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe