8.1.2011 Yle Radio Suomi aloitti Onnen Sävel ohjelman, jossa voi lähettää onnitteluita puhelimitse, tekstiviestillä, sähköpostilla tai kortilla. Ohjelman toimittajalle lähettämäni reklamaation ja 24.2 toimittajan kanssa käymäni keskustelun perusteella ohjelmassa luetaan vain ainoastaan kortit ja puhelimen välityksellä tulevat onnittelut. Esim. sähköpostilla lähetettyjä onnitteluja ei lueta, vaikka ohjelman nettisivulla virheellisesti mainostetaan. Myöskään nimipäivä onnitteluja ei lueta. Melkoinen pettymys.
Yle Radio Suomi/Onnen Sävel Virheellinen Mainonta!
10
3416
Vastaukset
- Toivotaan, toivotaan
Tämä ohjelma on surkea veto Yleltä. Yle siivosi lauantai aamuista paikalistoimitusten tutut äänet ja ohjelmat ja korvasi ne valtakunnallisella nostalgiasoopalla. Ja kansa saa sitä, koska ei parempaakaan vaadi. Tai sitten Yle ei röyhkeydessään välitä.
- kuumantaoidar
Missä paikallisohjelmassa tuollaisia toiveita oli? Ei meidän maakuntaradiossa ainakaan.
- ...
Kyllä luetaan, mutta lähetä toki sähköpostisi oikeaan paikkaan. Väärään osoitteeseen menevät viestit eivät tietenkään tule perille. Ohjeet ovat Radio Suomen nettisivuilla.
- Sotilasmest. Peippo
Ei varmaan lueta ! Jos Ylen Onnen sävelten kotisivulta lähetetään onnittelut, niin eiköhän ne silloin oikeaan paikkaan mene! Ohjelman toimittajan kanssa käymäni keskustelun perusteella voin 100 % sanoa ettei kaikkia lueta, sillä niitä on niin paljon, että heillä ei ole aikaa lukea kaikkia kahdessa tunnissa.
- Mika-markku
18.06.2011 Eurassa Krootilantiellä Olivia tyttö täyttää 10 vuotta. Lämpöiset syntymäpäiväonnittelut mummulta ja pappalta tullaan onnittelemaan. onnittelukappaleena toivomme Mika Peltosen laulua Kevyesti keskellä päivää
- Maryza
Ainakin minun lähettämäni sähköposti on luettu, joten annoit väärää tietoa.
- Anonyymi
Taidat olle Ylen myyrä. Ei varmasti lueta. Minullakin on siitä kokemus.
- Anonyymi
aijaa... itselläni on kyl asiasta vähä erilainen kokemus
- Anonyymi
kyllä on mukava ohjelma onnittelumme on aina luettu eihän sinne mitenkään mahdu nimipäivä onnitteluja syntymäpivät ja hääpäivät tärkeitä kiitos
- Anonyymi
Tuotapa,en ole tiennytkään.Petollista touhua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984