Kovin on kapeaksi mennyt tila, johon mainokset ja opasteet on kirjoitusalan tunkeneet.
Silmämääräisesti ei parempi, toki ylläpitäjän kannalta--- ahdas tila silmiin hyökkääville mainoksille. Ei lepää silmä, eikä ajatus selkeässä laajuudessa !
Helppous sikäli ettei tarvitse muuta kuin siirtyä vasemmalle eri aiheiden pariin.
Itse en välittäsi sohvamainoksen tuloa näkökenttääni samalla kuin kirjoitan böh !
Näköala edessäni
3
95
Vastaukset
Oho!
Kenenkähän "tajunnanvirtaa" on "Tuoreimmat haut" -otsikon alla?
Ei se oikein modernilta runoltakaan vaikuta.
Ainakin minun silmiini se osuu häiritsevänä.
Toisaalta on siinä jonkinlaista logiikkaakin: alkaa Himostanssijoilla ja päätyy miesten saappaisiin...- Ramoona*
"Melaa mekkoon ja haisee rautanyrkki" kissankokoisilla kirjaimilla , jotka pienenevät alemmille riveille mentäessä. Ylhäällä on viimeisimmät Tuksun kuvat entiseen malliin. Ketä palvelevat nuo tuoreimmat haut, näkövammaisiako ?Suosituimpien ketjujen logiikkaa en ole myöskään ymmärtänyt. Ankea tämä androgyyni musta pääkin, pitäisikö edes kukkanen istuttaa. Onneksi ei tyhjän pään kuvaa ole, mutta kasvoton...
Viestien otsikointimahdollisuus on jäänyt pois, mutta eiväthän sitä ennenkään kaikki käyttäneet. Tavallaan se kiteyttäisi, mitä on sanomassa ja lukija voisi sen perusteella päättää, lukeeko. Niinhän sanomalehdissäkin tehdään.- sinisirkku-
Vilkaisimpa kevätsiivoilustani palstalle, ihmettelen hieman tuota *mistä Suomi puhuu* , ei hyvä ihme iltapäivälehtien Tuksujuttuja ym ei koko Suomi lue!
No, kaipa on oltava jokaiselle jotakin, eri ikäkausina mikä kullekin sopii!
Täytyy sanoa, etten paljon otsikoituja aiheita lueskele, vasemmalla tunkee silmään Madonnan paljastuspakarat!
Täytyypä lukea Venlastiinan mainitsema runo.
PS. Pientä värienmuutosta kotini kaipaa, valo saa taas väriaistini aktivoitumaan:D Kiipeilen ja hyörin tekstiilejä yläkaapista koluamassa...
USA:n hakeutuminen valmiuteen Libyassa on seurattava päivän mittaan...moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489