hotelleista

onneton 74

tietääkö kukaan hyvää ja halpaa hotellia victoria aseman läheltä?auttakaa tietämätöntä...

8

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sad but true

      Lontoossa halvalla ei saa hyvää, vaan huoneen jossain kaameassa murjussa.

    • sump

      Kukin määrittelee tietysti itse mikä on halpa ja riittävän hyvä itsekullekin. Mutta totta että Lontoossa majoittuminen kaupunginalueella on hinta-laatusuhteessa kalliin puoleista. Omiin kokemuksiin perustuen ja suht matalalla vaatimustasollani siedettäviä hotellihuoneita löytyy kyllä kohtuuhinnalla. Murjut voi raakata pois selailemalla vaikka booking.comia ja tripadvisoria.

    • no roplem

      Hei taas,

      Viime kesänä olimme täällä: http://www.jubileehotel.co.uk/index.htm
      Ihan asiallinen paikka, victoria-asemalle matkaa ~1 km. Ei mitään luksusta, normi aamiainen, palvelu sitä mitä näiltä ulkolaisilta hotellin pitäjiltä lontoossa saa (asiallista, mutta ei aina niin hirmu iloisella naamalla :), liikenne ei häirinnyt vaikka meilläkin oli huoneen tuuletusikkuna jalkakäytävän tasolla, hinta varmaankin sitä keskitasoa.

    • Matkamies maan

      Tiedetään useampiakin ja sinäkin tietäisit kun kävisit siellä Lontoossa, mutta minä en ainakaan asustelle kyseisissä majoituksissa.

      • huomion puutteessa?

        Jälleen mielikuvitusmaan matkamies louskuttaa. Kukaan ei tainnut kysyä missä et asustele. Koska ketään se ei myös kiinnosta.
        Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.


    • london calling again

      Blades Hotel - B&B . 122 Belgrave Road. Siisti ja mukava hotelli. Erittäin avulias henkilökunta.

    • pe2101

      Lopeta tämä hölmöilysi muiden kustannuksella. Saat täältä vastauksia vain fiksuille ihmisille.

    • harria8

      VARASTIVAT 200 PUNTAA RAHAA 20.6.2011 Hanover Hotel Victoria :ssa Lontoossa. Jätin keskiviikko illalla huoneeseen vähän yli 200 puntaa ja n.50 euroa käydessäni kaupungilla (2h). Palatessani rahat oli viety (10 euroa jätetty). Epäilen henkilökuntaa. Tutkiessani itse tapausta (poliisia ei asia juurikaan kiinnostanut. Kumminkin rikosilmoitus tehty.) Haastattelin hotellin takana asuvaa paikallista asukasta, niin hän kommentit ensimmäisenä, että "Hanover Hotell? Bad guys. Very bad guys." Naapuritalon asukas kertoi nähneensä useasti myös hotellin henkilökuntaa kulkemassa hotellin viereisellä katolla. Katolle pääsee kyseisen naapurin katon kautta, joten hän kuuli milloin katolla henkilöitä liikkui. Hotellin portaikon ikkunasta on poistettu lukitussalpa???? Ikkunan kautta oli helppo pääsy sisään ja ulos. (kävin itsekkin ikkunan kautta katolla ottamassa valokuvia.) Huoneissa on "vanhan ajan" reikäkorttiavainlukot. Aina poistuessa Hotellista piti avain jättää hotelliin? (kuulemma heidän sääntö.) ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ Hanover Hotel Victoria :aa. Varkaiden paratiisi.
      Ainut kamera on sisääntuloaulassa. Kamera ei näytä kyseistä toisen kerroksen ikkunaa. Hotellin "pomoa" ei asiakaat pääse jututtamaan hänellä on kuulemma aina niin kiire. Asuu kuulemma myöskin niin kaukana, ettei tule selvittämään 200 punnan varastamista. "Ehkä on aamulla paikalla" No ei varmasti ollut. Pelasivat vain aikaa. Tiesivät, että asiakas joutuu lähtemään ja asiaa on vakea selvitää kauempaa. Kuulin tänään, että samassa hotellissa on aikaisemmilta asiiakaila viety kaikki. Myös matkalaukut vaatteineen. Hotellia pitävät Intialaiset. Keskenään sukulaisia. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe