Ei pelaa

Bassercjer

Missä vika?
Officen kieliasetukset milloin mitäkin. Ei tottele lainkaan ja usein antaa kieleksi vain hindin. Hylkää täysin mm. suomen kielen,ortografian mikä on koneella.
Onkohan vika brittiläisessä Windows XP:ssä vai miehessä?
Onko Open Officessa rivivälin asetusta? Minulla ei ainakaan ole. Olen ladannut pohjaksi suomenkielisen Open Officen.
Ohjelma tuhoaa jatkuvasti tiedostoja korvaten skandien vokaalit usein hebrealla tai arabialla.
Heitän koko roskan ulos koneeltani, ellei joku osaa antaa selitystä.
Vai onko tyydyttävä toteamaan Open Officesta; "paska reissu, mutta tulihan tehtyä!"

3

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertoi jo...

      Asenna enlanninkielinen OO
      niin pääset pälkähästä. Eli ei ole Oo vika...

      • Bassercjer

        Kas kerspele, kun tunti sitten aloin pohtia samaa, mutta halusin kuitenkin ensin asiantuntijan varmistuksen. Tosin minulla oli alkujaan englantilainen OO, mutta tilapäisessä mielenhäriössä vaihdoin sen kokemattomuuteni vuoksi suomalaiseen.
        KIITOS ja teenkin sen heti.


    • Tuntematon sana: ortografia

      Kysymys: Onko Open Officessa rivivälin asetusta?
      On. Lisätiedot: Ohje, Etsi-välilehti, Etsittävä termi: [riviväli]

      Vaikka kysyjän ongelmat eivät olekaan minulle täysin käsitettäviä, niin eipä mitään tuollaista ole tullut vastaan MS Vistassa tai Ubuntussa OO.o:n millään versiolla. BrittiXP on kokeilematta, joten ei voi kokemuksen perusteella ottaa kantaa, mutta oletettavasti englanninkielinen ohjelmisto sopii vähintään yhtä hyvin kuin suomenkielinen tuohon käyttöympäristöön. Asiakirjan kielihän ei riipu ohjelmiston käyttöliittymän kielestä, vaan on erikseen valittavissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe