Missä muualla kirkon väki päivystää, kun tämä suoli24 on nyt totaalisesti ja auttamattomasti valunut perseehin, niin missä muualla voisi saada kysymyksiin vastauksia papeilta? Missä meidän palkatut verkkokeskustelijat majailee?
Terske
9
64
Vastaukset
- Kristinuskon kirja.
Kun kysyt syvällisistä kirkon uskon asioista, niin vastaus tullee kuolemasi jälkeen.
Palkattu verkkokeskustelija on paikalla :) Eihän tämä ole pieleen mennyt, vaan päinvastoin keskustelu on jatkunut aktiivisena jo monta kuukautta.
Seurakuntien sivuilta löytyy pappien yhteystiedot. Myös palvelevaan nettiin voi olla yhteydessä.
pappi Sonjaonhan keskustelu jatkunut aktiivisena kuukausia, mutta nyt se pian päättyy. Tämä uudistus tappaa sen ja rotat tietää koska pitää jättää uppoava laiva...uutta laivaa tässä etsin.
http://evl.fi/EVLfi.nsf/0/18B4A8E6D527D1A7C22576AC00497866?openDocument&yp=&lang=FI
Missä on JUGEE JA KAAPO , ei ole näkynyt näissä keskusteluissa, vaikka niitä pitäisi olla reservissä teidän piireissä...
Hengellinen elämä verkossa –hankkeessa toimii tällä hetkellä viiden henkilön verkkokeskustelijatiimi. Tiimiin kuuluvat puolipäiväiset verkkokeskustelijat ja nuorisotyönohjaajat Jukka ”Juge” Karlsson Vuosaaresta, Jussi ”Kaapo” Kosonen Tampereelta ja Maire ”Mono” Kuoppala Oulusta. Lisäksi tiimissä ruotsinkielistä verkkokeskustelua ja suunnittelutyötä hoitaa Jessica Högnabba. Tiimiä vetää Kirkkohallituksessa verkkokeskustelija Meri-Anna Hintsala.
Pitänee googlettaa lisää...Mielenkiintoinen keskustelu-palsta kun saa itse kysyä ja itse vastata, niin ei tuu suurempia tappeluita :D- pertsa2010
Se uudistus ,joka tehtiin on aivan selvästi räkänokkakoodarien käsitys
käyttäjäystävällisyydestä.
Tuo puurakenteen poistaminen oli aivan järjenvastainen toimenpide ainakin
käyttäjän kannalta katsoen.
Kai tässä täytyy lopulta jättää rakkaat homo lesbo ja ateistiystäväni ja katsoa jokin muu kristillinen foorumi , jossa olisi tarjolla kunnollinen käyttöliittymä.
Hermot tuon uuden kanssa menevät , kuka viitsii miettiä kuka on kenelllekin
vastaillut se pitää nähdä yhdellä silmäyksellä.
Pistä Sonja vähän viestiä ylöspäin - siis esimiehillesi ,että paheksuisivat
suomi24:ään päin näitä tehtyjä huononnuksia vanhaan hyvään käyttöliittymään.
- Rami Bar-Amin
Sama täällä, minäkin todennäköisesti poistunen. En ole toistaiseksi huomannut yhtään hyvää muutosta tässä uudistuksessa. 10 cm leveä tekstikenttä, viestipuun katoaminen, viestihierarkian hahmottaminen viiden ruuduntäyden takaa on /c:stä, uusien viestien etsimisen hankaloituminen ...
Ehkä sitä joskus jaksaa innostua yhden - kaksi viestiä heittämään, mutta keskustelujen seuraaminen vähänkään laajemmin vaatisi moninkertaisesti enemmän aikaa ja vaivaa eli no thx.
Huomasitko muuten mave, että kirkon vastaaja kommentoi jälleen osittain ellei jopa puoliksi vierestä :D Jotenkin tragikoomista ja kuvaavaa koko tälle ajalle täällä.Kyllä se meni täysin vierestä. Ihan kuin olisi aspergereitä kaikki kirkko kuulolla-vastaajat....
- APU-WA
Hirvityksen kauhistus.
Ateistit uhkaavat jättää kirkkolaivan.- Rami Bar-Amin
Se on tehty jo ajat sitten. Mutta ymmärrän kyllä, että fiksujen kirjoittajien väheneminen hivelee troolaajien eturauhasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673