Noh, nyt niitä ilmoja vahingoista, alkoholi on hyvä syyllinen, jos kuranappiin kompastuttu tai saviruukkua valettu. Moniko erehtynyt ja vasta myöhemmin on selvinnyt asian laita?
Moniko laittanut leidaria?
43
11753
Vastaukset
- Makse_0
Joo. Mun kaveri kertoi nolona olleensa tilanteessa vuosi sitten pattayalla. Ei kehdannut aiemmin kertoa koko asiasta. Oli huomannut liian myöhään asian laidan. Sattuuhan sitä ja rapatessa roiskuu:)
- acri cola on ice
Täytyy sanoa,että suomenkieli on todella vaikeaa. Eräille.
Ymmärsin kyllä jo kolmannella lukemisella,mutta... - Jippulijii
Moni kokenut pattiksen kävijä on erehtynyt päissään leidariin. pari on myöntänytkin asian julkisesti. ovat he kaappi-sellaisia vai muuten vain sellaisia?
- kaitsu_t2
Tätä viestin aloittaja ilm haluaa tietää, kait? Itsekin lukenut erään klupin sivuja, jossa vakipattari kävijä kehui vetäneensä kunnolla saviruukkuun. Oikein kehui itseään. Outoa toimintaa näin tulla ulos klosetista...ilmeisesti kaksineuvoinen tai vahvasti yksineuvoinen ja miehiin menevä miesten mies.
- pakettinappula sopi.
Leikattua on tullut joskus poljettua useita paivia. Jokaiseen aukkoon, mihin pakettinappula sopi.
- vapaaehtoista ?
pakettinappula sopi. kirjoitti:
Leikattua on tullut joskus poljettua useita paivia. Jokaiseen aukkoon, mihin pakettinappula sopi.
Onks noi ladyboyt ihan vapaaehtoisesti ruvenneet seksituristeille
leluiksi ? Miten vapaaehtoisuus näkyy ? Kiihottuuko ne itse ?
- Miikka_lii
Hienoa, että osa myöntää asian. Tosiasiassa useimmat juuri paatiksen kävijät ovat poikiin päin. Moni vain ei myönnä sitä ja salaa etsii leidareita itselleen. Hienoa pakettinappula. Ei homous ole mitenkään säälittävää.
- 28 x....
3 x olen leidarin kanssa sängyssä ollut.
1:n x Bangkokissa Narai- hotellissa höpöttelin yhden kanssa. Oli tosi mukava jätkä. Olin tottakai kännissä kuin apina mutta halusin myös kokeilla että olenko homo? Mistä sen varmasti tietäisi jollei ole yrittänyt. Ei koskaan ole mieleenikään tullut koettaa mokomaa ilmiselvän kundin kanssa. Leidarit ovat kuin eri planeetalta. Pieni jännitys kihertää. Hommasta ei kyllä tullut yhtään mitään. Nukuimme kuitenkin muna- asennossa; oli sillä ihanat tissit....
Toinen x Pattayalla. Olen kova höpöttelemään kaikkien kaa. Olin horjahtanut kävelykadun leidaribaariin. Tosi kivoja jätkiä. Kutsuin yhden luokseni. Yritti ja kai minäkin.... mutta ei siitä mitään tullut, naurattamaan rupesi. Kunhan nukuimme yön yli.
Nämä tapaukset olivat 80- luvulta ja varmistuin että en ole homo. Tämä ei tarkoita sitä ettenkö sallisi ihmisille sukupuolisia vapauksia. Se on toki jokaisen oma asia.
Nyt sitten tuoretta ja jopa hauskaakin tietoa; olen sen ehkä jo kertonutkin tällä palstalla jossain; ei muista...,.
Olin kaverini kaa pattis- rannalla; vakio- oppaillamme oli höyryävät kala- ja soppalautaset lättäneniensä alla. Silloin eivät muusta välitä. Kaverin kaa silmää iskimme.... sanoimme menevämme ostoksille. Oppaat eivät sanaa suustaan saaneet kuuman ruoan takia, huiskuttivat että menkää, menkää....
N. 300 m:n päässä likkoja päivysteli. Viereensä kivikaiteelle tilaa tekivät.
Meidä aikomuksemme oli ottaa siitä oppaat 100 m:n pääsä olevaan tuntihotelliin; taksa 100 bahtia tunti. Eihän sinne olisi yksin osannut....
Valinnan varaa oli; joutilaita kävelijöitäkin siihen kertyi. Minä kun olen nopea niin otin kauneimman ennenkuin kaveri ehtisi. 500 bahtia oli hinta /h. Sopi.
Huone oli hirveä mutta tarkoituksenmukainen.
Tytön tissit olivat ihanat mutta kalsareiden alta pompahti virkeä pippeli.
Minä repesin nauramaan. Siis minä.... yli 30 x käynyt testattu veteraani sorrun leidariin. Noh, poika siinä itseään hiplaamaan ja minä senkuin tissejä sivelin. Sai tulemaan kymppisekunnissa!!!! Naureskelin, tämähän on Pattis!!!!
Koska olin nopea jouduin kaveriani odottelemaan aulassa. Kun tuli kerroin.
Ällisteli kovasti. Sanoi että luuli että taas vein parhaan naisen siitä laumasta.
Kävelykadun leidarit kyllä tunnistaa; ovat ylilaitettuja yms... mutta että tällainen veteraanikin vielä retkahtaa, se on uskomatonta.
Mutta kun paljon kokee niin kaikkea sattuu eikä siitä kannata numeroa tehdä.- tingeltangelit
Minä kun olen nopea niin otin kauneimman ennenkuin kaveri ehtisi. 500 bahtia oli hinta /h. Sopi.
-> nyt on noviisia kuskattu. ne pirihoratsut rantsussa saa max 400thb. joku juice83 klupilta on kehunut saaneensa 150thb:lla, mutta sillon ei katsota ulkonäköä. tingi hyvä poika.
- Nkkjjajsi
Tuo numerollinen äksä on ilmiselvä homppeli, sanoisin joka pesunkestävä sellainen.
- ööpeli_2
tässähän tullee koko pattiksen suomi-porukan fantasiat läpi käytyä. Taitaa olla olla se kadonneen lady boyn metsästys se mikä vetää pojat aina uudestaan pattijoelle:)
Ei uskalleta olla pelkästään gay-linjoilla, vaan puksutellaan pakoputkeen leidaria. Homo-hommaa sanon minä. Hyvä pojat:)))) - gggggggggg
joko CM ja CR:n mopomiehet on vastanneet vai leidariko ei enään kiinnosta ja pakoputken rassaaminen pääasia:)
- 28 x....
Rietastelut, CM ja CR:n mopomies, bkk:n tyyppi, pakoputken rassaja, yksiö -murjussa asuva mieliala-lääkkeiden syöjä, vaippapaviaanin ja vesipuhvelin nussija, painijamuijan köyhä ylläpitäjä, venttiiliin vetäjä, homojen, ladypoikien sekä transujen panija, yksiön kauppaaja klubilla, toisten nimimerkillä kirjoittava ym, ym.... Mm. pesusunkestävä homppeli.
Hih olen saanut fanin joka on riemastuttavaa sekä haluaa pitää asiaa pinnalla; siitä vain!
Päin näköä tuon sanoessasi voisin vakavoitua. Johan kerroit että 28 x saisi missä tahansa kuppilassa pataansa. Sano pata ja aika niin loppuvat paskapuheesi.
Pyydän muilta lukijoilta anteeksi että provosoiduin. - peruuttaa talliini.
Kerran viikossa olen antanut leidarin peruuttaa talliini. Aina ei viitsi itse panna.
- 100% hetero
Kerran olen leidarin kanssa seksiä harrastanut. Ja kyllä, ihan tarkoituksella, eli ei tullut yllätystä hotellihuoneessa. Kyseessä hyvinkin nais tai tyttömäinen ladyboy (en voisi kuvitella olevani muunlaisen ladyboyn kanssa) ja hieman viinallakin oli osuutta (en tosin missään KÄNNISSÄ) ja kai siinä hieman kokeilun haluakin oli mukana. Pattayalla sattuu ja tapahtuu. Toistaiseksi jäänyt tuohon yhteen kertaan. Muijia ollut reissujen varrella noin 50kpl. Tuo yksi kokeilu ei minusta homoa tee, se on mun mielipide, en voisi kuvitellakaan sekstailevani kenenkään varsinaisen miehen kanssa. Ehkä jonakin päivänä tulen olemaan uudelleen ladyboyn kanssa. Tai sitten en. Aika sen kertoo.
- vaikea sanoa
Täällä taas Suomi-juntti homofoobikot huutelee mitä sattuu.
Itse Thaimaassa monta kertaa käyneenä ja leidarien kanssa tekemisissä olleena (ei seksiä tosin) voisin sanoa, että en lähtisi homoksi nimittelemään jos joku innostuu leidarin kanssa hotelliin lähteä. Hyvin mielenkiintoisia ja mukavai "tyttöjä" ovat pääosin ja asiaa vaikea selittää ihmisille, jotka eivät ole paikan päällä käyneet tai maksimissaan nähnyt leidareita ohimennen. - Kolme sukupuolta
Thaimaassa on kolme sukupuolta:
Miehet
Naiset
Ladyboyt
Jonkin verran tuosta kulttuurista tietävänä sanon, että niin sanotut perushomot tykkää panna ihan normaaleja miehiä ja ladyboyt on sillei erikoistapaus, onko se homoutta, siitä voidaan olla montaa mieltä. Ja vaikka sitä homoudeksi kutsuisikin, niin mitä sitten, minä en ainakaa hauku tai tuomitse. - Kolmas sukupuoli
Lisätäänpä yksi kommentti, jonka kuulin yhdeltä britiltä reilu vuosi sitten Phuketissa. Kaveria en sen kummemmin tuntenut, vaihdoin pari sanaa vaan baarissa. Kyseinen kaveri kertoi olevansa hetero, mutta satunnaisesti ladyboyn kanssa matkaan lähtee ja kaveri sanoi näin yhdessä vaiheessa:
If ladyboy looks like a woman, feels like a woman, acts like a woman, that's enough for me, don't care a bit if she was born as a man. - riverigest
ei kandee pyllistellä,ainakaan sen porukan edessä...onko samoja kuin riverin ukkojengi? vai majatalonko porukat kyseessä?
- en ole homofoobikko
Ihme kirjoituksia taas täällä. Voisin veikata, että jokainen joka näitä homo-kommentteja viljelee ei ole leidaria edes läheltä nähnyt. Itse en olen monesti jutellut/flirttaillut heidän kanssaan, feminiinisten leidarien kanssa. Seksiä ei ole harrastanut heidän kanssaan, mutta tiedä vaikka joku päivä harrastaisinkin.
nim. 100% hetero- en ole homofoobikko
Ohoh, kirjoitusvirheitä. Siis itse olen monesti flirttaillut heidän kanssaan.
- ReiNOO
Miten Thaimaassa mies jolla on hame ja meikit naamassa onkin yhtäkkiä nainen?
Vastaus: ei mitenkään.- nro2:n
voisiko jokin alan mies hieman valottaa asiaa. mikä tekee siitä niin gutaa, että pitää toista miesta kakkoseen painaa. vaikka joku klupilainen kommentoisi asiaa. ei kuulosta ihan suoralta touhulta ollenkaan.
- outspuud
mine tykee pakoputkee, se on inhanaa.
- prutkuttaa ihanast
Välill syöksee ilmoill sen seitsämät savet.
- melaboy
kelpaako tayslihamela maksun valineena?
- klubben
hyvä otanta leikkujen tykkääjistä, lienee klupilaiset palstalla kirjoitelleet;O
- letkumestarit
eilen tuli ongelmia thaimaassa,jossa leidipoika kertoi, että suurin osa miesasiakkaista haluaa heitä itseään pantavan ja moni haluaa itse imeä leidipojan letkua. eikös tämä ole h*mostelua jos joku on? turha esittää, että vahingossa letku suuhun eksyi,buaaaahhhh
- letkunlutkuttajat
mikä laittaa suomipojan poraamaan leikkua? katsoin myös tuon ohjelman,ongelmia Pattayalla. tyypillistä junttimeininkiä, mikä sopii peräkamarinpojille. siinä kävi juuri ilmi se miksi pk-pojat menevät pattayalle. letkunlutkuttajia ovat enimmäkseen sen ohjelman mukaan.huhhuh
- autuas amalia
amaliaa laitoin kakkoseen
- amalian veli
No, ollaanhan me paljon samannäköisiä...
- Nostetaan ylös
Nostetaan tämä ajankohtainen kysymys esiin taas palstan vakiokävijöille. Mielenkiinnolla vastausta odotellen ;)
- Sama mitä reikää
Kyllähän noin on monelle käynyt, joko vahingossa tai tarkoituksella. Turha tuosta on numeroa tehdä, sama mitä reikää laittaa kännissä.
- J_joku
Heh
Jos menet joksikin aikaa solomeningllä Kaakkois-Aasiaan ja otat kuppia,
niin kärjestä pitää hoitaa lähialueen leidarit kaveriksi. Muuntaumiskykyisinä he näkevät enemmän kuin poliisit - leidari munalla
Kerran lähdin rantakadulta leidarin matkaan.
Tuntihotellissa vasta tajusin että nyt on jotain vialla.
1000 bahtia siinä vaan meni ja sain ankaran vitutuksen.
Ovat vielä helvetin äkäisiä jos et meinaa maksaa.
Jos nainen näyttää todella seksikkäältä ja hyvännäköiseltä, niin se on todennäköisesti leidari. Tuttu ja turvallinen vakiohoito hyvitti kyllä illan. - naapurin-kylästä
Nauratta vieläkin kun muistelee yhtä lippispäistä jannua, kuljetteli sillä mopollaan niitä leidareita ja kävi näyttämässä meillekin aina. Kundi oli niin uuno, luuli meidän nauravan koska hän olisi niin hauska, nauroimme kun kaveri niin hiton tyhmä. Olikohan siinä mopossa vielä jotain lapsellisia valoja, mutta innokas oli poika mopojen ja ladypoikien takapuolien perään.
Ei pahalla jos luet tätä, mutta kyllä olit uuno.- Anonyymi
kaappi kateellinen, heh heh, hauskaa että avauduit
ps.
Shirly ja Sanni ovat nyt jo palanneet lemmenlomaltaan Pattayalta, molemmat diggas leidareita, parhaimmillaan niillä oli oikea armeija mukana. Anonyymi kirjoitti:
kaappi kateellinen, heh heh, hauskaa että avauduit
ps.
Shirly ja Sanni ovat nyt jo palanneet lemmenlomaltaan Pattayalta, molemmat diggas leidareita, parhaimmillaan niillä oli oikea armeija mukana.Kerrankin sellaiset lepakot joille voisi sanoa legendaariset sanat "Can I come over and watch...?" Kummallakaan ei ole flanellipaitaa eikä kumpikaan ole räkivä polkkatukka joka koettaa kasvattaa viiksiä.
- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Kerrankin sellaiset lepakot joille voisi sanoa legendaariset sanat "Can I come over and watch...?" Kummallakaan ei ole flanellipaitaa eikä kumpikaan ole räkivä polkkatukka joka koettaa kasvattaa viiksiä.
Niinpä, mutta molemmat diggaavat JVGtä, jotka ovat nimenomaan noita lippispoikia
- T:gin Kekkeruusi
Kaitsu mees taas tumputtaan!
- sgdjdkdlsj
Joka mieshän sitä nyt leidaria on pannut , paska siinä roiskuu et kantsuu sit kyl katsoo ettei oo kukaan pyhäpuvussa lähettyvillä. Varsiski jos on pappeja tms lähettyvillä ni ne ny saa sit sydärin tai jotain. Nythän on voimassa kai tämä vapaa avioliittolaki et sitä voi niinku naida tai mennä naimisiin vaikka thaimaalaisen kanan kanssa ja papin on sanottava aamen. Et ihan turhaa urputtaa jostain leidarin peräsuolesta. Vahtikaa vaan omia lampaitanne naapurin Veikolta. Itse olen suosinut lehmiä mutta se vaatii telineiden rakennusta, jotka sitten pitäisi ollla pikaisesti purettavissa satunnaisia vierailijoita varten jolleivät ole sellaisia vieraita sitten. Niitä telineitähän voisikin sitten ajatella valmistavansa sarjatyönä ja myynti maailmanlaajuiseksi.
- Sensei--
Kenen kuksassa oli mämmiä?
AUTS TÖKS TÖKS !!!
Miau.- Anonyymi
Eli kuksa onkin se suolenmutka, josta Älämölö ei innostu ollenkaan, Niuvan Suljetulla.
Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197