Palstan uudistus on mennyt täysin pieleen. Entinen oli paljon selkeämpi. Ei tule enää selailtua kovin useasti.
Palstan ulkonäkö
6
127
Vastaukset
- 17+12
kyllä tähän tottuu kun aikansa vaan häiriköi
mä pidän tästä uudesta enemmän jo kun vanhasta- trullaati trollaati
Trolleille koittaa kulta-ajat!
- Uusistuksen uudistus
Kunka jotkut kehtaavat päästää käsistään tällaisen UUDISTUKSEN????
Varsinainen opinnäytetyö!
Tuskinpa tarvitsee muualta noilla avuilla töitä etsiä.
Jos tämä "uudistus" ei sitten ole aivan "tilaustyö", palstan rauhoittamiseksi?- ...
"Jos tämä "uudistus" ei sitten ole aivan "tilaustyö", palstan rauhoittamiseksi?"
Miksi olisi? Sen kun hoitaisivat moderoinnin kunnolla.
- Entinen S24 takaisin
Vielä muutama vuosi sitten palsta oli näin selkeä:
http://s905.photobucket.com/albums/ac251/s24-keskustelija/?action=view¤t=vanhahyvs24formaatti.jpg - ehkä ex
ehdotan nettiadressia palstan ulkoasun palauttamiseksi, sillä olihan se vanha mukavampi keskustella, kun pystyi lukemaan usean otsikon kerralla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747