Terä ase keskuksesta tilaminen

Minä20v

Tilasin pari veistä(nordea solon[sen perus nettipankin kautta], ja tahtoisin tietää tuleeko sieltä paketti suoraan koti ovelle, vai tekstari että tulee noutamaan paketin postista, vai jonkinlainen kirje. Kun toimitus ajoista ei koskaan tiedä, voi käydä vaikka niin etten ole kotona, ja muu perhe ihmettelee pakettia suut auki. Voisiko joku jolla on kokemusta, kertoa miten ja missä ajassa paketit tulevat. Tilaan pää-kaupunki seudulle. -kiitos!

4

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oraan koti ovelle, v

Paketti saapuu joskus. Se voi viedä kuukausia sillä kyseisen firman toimitukset ovat milloin mitäkin.

Postipaketit saapuvat postiin ja posti lähettää sinulle lapun ja tekstiviestin jos numerosi tietävät.

Välttäkää tätä Teräasekeskusta sillä sen toimitukset ovat aika sanoisinko arpapeliä.

• Minä20v

Mut ettei ne kuitenkaan kärrää sitä pakettia mun kotiovelle ? Kiitos vastauksesta! Ku netissä ei ollu mitää tietoo noitte toimitus tavoista :/

• Säkkihanskat peiliss

viittaat kait Dieppe 19.08 1942 tapahtumiin? Lisätietoja kts wikipedia> Dieppen maihinnousu ...joka ei onnistunut ihan kuin Normandia 1944
      Terv nimimerkki>> Säkkihanskat taustapeilissä Roikkuvat, ainakin mun Skodassa!

• @

Ei hätää. Kun saat tekstarin, niin voit hakea veitsesi mistä tahansa Nordean konttorista pääkaupunkiseudulta. Huomioi kuitenkin aukioloajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8726
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3812
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3309
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      258
      2621
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2227
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2055
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      2010
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1922
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1803
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe