eli mik' lentoyhti; ois hyv' ja halpa?=)
Halpoja lentoja??
6
287
Vastaukset
- matkailija-x
Etsi haluamillesi päiville lennot esim www.poptravel.fi, www.seat24.fi, hintanvertailussa tulee eri matkatoimistojen ja lentoyhtiöiden hintoja.
Hinnat ja tarjoukset vaihtelevat eri aikoina, joten kaiken kattavaa vastausta on mahdoton antaa.
Itse varasin heinäkuun puoleen väliin 550 € New Yorkin liput Iceland airilta, kun näin saman päivän lehdessä tarjouksen. Seuraavan päivänä lennot olivat kalliimmat, kun lippuja oli imeisesti mennyt tarjouskiintiöstä. - kwsaojomski
saan sinulle lentolipun esim helsinki-miamia pysähys eli koneen vaihto euroopassa 468 e meno-paluu
mulla amerikkainen luotokortti sillä saa lennon aina halvemmalla - Tottuuus .
Finnair on hyvä. Lentää jenkkeihin aika usein.
- Vaikka vanha ketju
www.halvatlenno.fi on kokemukseni mukaan kaikista paras paikka etsiä lippuja jos tietyt päivät kiinnostavat. Onhan siellä muunlaisiakin palveluita jos ei ole pakko tiettyy kohteeseen matkustaa. Sinne listautuu siis todella monen lentoyhtiön ja matkanjärjestäjien hinnat. Loistava sivusto, kannattaa kokeilla. Hintaerot voivat olla todella suuriakin.
- jenkkivinkki
Tällä hetkellä ainakin Miamiin on ollut ajoittain halpoja lentoja, esimerkiksi täältä http://www.momondo.fi löysin pari päivää sitten alle 500 eurolla menopaluut (1 välilasku suuntaansa), mutta näyttäisi olevan se kamppis loppu, kun en enää löytänyt niin halvalla.
Nykiin pääsee aika usein kohtuuhintaan, tällä hetkellä esim. halvimmillaan reilusti alle 600 eurolla. - oppeliini1
priceline.com on paras. siinä Sinä määräät minkä verran haluat maksaa. Jos tarjouksesi hyväksytään, hinta menee suoraan luottokortillesi ja maksat sen saman tien. Ellei eka tarjousta hyväksytä, Sinä korotat hiukan hintaa ja priceline etsii uuden lennon jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049