Mitä pojat ajattelee hellyydenkipeistä tytöistä?

:D eli. Oon kauheen hellyydenkipee, tykkään ihan vaan olla lähekkäin ja halailla, MUTTA. Suurin osa jätkistä haluaa ilmeisesti vaan panna, blaah.
Onks ketään joka vois palauttaa mun toivon viattomasti lähellä oleviin poikiin? D:

25

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jebbbbbbbbbbbbbe92

      Mä oon just tommonen itsekin enemmän halailijatyyppi ja jätkä, mut ei seksikään väärin ole.

      Mut kyllä mä tykkään myöskin vain olla kahdestaan ja vaik jutella.

      Kyllä nuita tapauksia löytyy jätkistäkin!

      • Kuule!!! :D

        Täällä on yks poika jota ei vois seksi vähempää kiinnostaa! :D Mun unelma on olla tytön kanssa lähekkäin vaikkapa jossain hiekkarannalla kesäiltana, puhua kauniita toiselle ja halailla :) Illalla kattoo elokuvaa sohvan nurkassa peiton alla käpertyneenä toisiamme vasten ja silitellä hiuksia :D Voi kumpa löytäisin tällaisen rakkaan kultani joskus... Olen vain niin pelokas ettei mitään mahdollisuuksia valitettavasti... Netissä on kuitenkin onneksi helppo luoda kontakteja. Voi kun saisin olla tuollaisen tytön kanssa, elämässäni olisi sen jälkeen kaikki mitä tarvitsen! Saisin antaa onnen tytölle, se on minulle todella tärkeää :D


    • LoveGuru <3

      Ne on just niitä ihanimpia :)
      Ei seksi suhteessa aina ole tärkeintä, vaan se että pitää huolta toisesta ja osoittaa rakkautensa :) se ei aina tarkoita seksiä.

      Ja useimmat pojat ovat saaneet vaikutteita ties mistä että seksi on vain ainut asia rakkaudessa...

    • ;)

      Minusta on niin onnellista nähdä, että on olemassa näitä unelmieni tyttöjä, te todellakin annatte minulle toivoa! :D Mut valitettavasti olen niin ihmisarka, että pelkään pahoin unelmani jäävän unelmaksi enkä saa koskaan antaa kenellekään tytölle sitä mitä hän tarvitsee :/

      • Anonyymi

        Joo sama(oon siis tyttö


    • klsdjklsdlkfj

      Kyllähän niitäkin jätkiä on, jotka eivät koskaan halua panna. Suurimmalla osalla ihmisistä, niin miehistä kuin naisistakin, on kuitenkin jonkinlaiset seksihalut, joten voi olla aika vaikeaa löytää sellaista jätkää... pitäähän kemioiden muiltakin osin kohdata.

      Mutta tosiaan, joillekin riittää pelkkä lähekkäin olo, ja joillekin sekin voi olla liikaa.

      Kyllä sulla varmaan toivoa on :)

    • ;)

      Kun eksyisit mun tielle niin meiltä kummaltakin poistuis tämä ongelma saman tien :D Heh vitsi vitsi, mutta tosiaankin olen tyyppi jolla ei ole tällasta seksuaalista viettiä kuin monilla muilla. Olin jopa tyrmistynyt kun eräs nainen tuolla treffipalvelussa kerran ehdotti seksiseuraa, pidin hänelle pitkän saarnan siitä kuinka erilainen olen ja mitä todella kaipaan. Se luki profiilissanikin :) Mut olenko tosiaankin ainoo tyyppiäni tässä maassa???

    • ;-)

      Ihania!

      • =)

        Minusta tuntuu niin ihanalta, että tytöt arvostavat tällaista pojan romanttisuutta, hellyyttä ja tunteellisuutta, haluan ehdottomasti tarjota näitä asioita jollekin tytölle koko hänen elämänsä ajan! :D


    • Ujo mies 18

      Ite tykkään tommosista tosi paljon :) Ite oon 18v ujo mies ja haluan just samoja asioita, seksi ei tosiaan ole mielessäni! Halailla, pussailla, olla lähekkäin, se riittäis jos vaan omistais sellasen ihanan tyttöystävän mutta kun ujo ja saamaton on, niin eihän se onnistu, eikä ulkonäkökään ole mulle mikään hyvä, enemmän olen ruman puoleinen =(

      • Muista...

        Tyttöystävää, kuten ketään ihmistä ei voi omistaa. Orjakauppa on kielletty jo ajat sitten :)


    • "viaton"

      Ei mulle seksi ole mitenkään tärkein juttu jos oon tytön kanssa. Nautin enemmän muuten lähekkäin olemisesta, kuten vaikka siitä, että makaan sängyssä ja pidän tyttöä sylissä kauan ja suutelen sekä halailen häntä. Seksi on vaan välillä sellainen hyvä lisä siihen juttuun, ei pääasia. Kai olen joten "viaton" siinä mielessä. Osaan nauttia ihan vaan tytön fyysisestä läheisyydestä ilman seksiä. Joskus se on parempaa kun pelkkä seksi!

      • Jep ;)

        Nyt olette aivan oikeassa, seksin harrastaminen olkoon harvinaista herkkua, silloin se tuntuukin paremmalta ;)


    • GG

      Mistä tuommosia poikia saa? Kelpais mulle.. :/

      • NO TÄÄLTÄ

        No saunalahdelta tietenkin, ja nyt edullisena prepaid tarjouksena....


    • :D

      No täällä Kuopiossa on yks tyhjänpanttina, tuu vaan hakemaan jos haluat :D

    • GG

      Matkaa vähän turhan paljon, muuten olisin jo siellä! :D

      • ;)

        Noo, toivottelen onnea sulle elämään ja menestystä minunlaistani poikaa etsiessä! :D Meitä on varmasti enemmän netissä kuin tuolla kaupungilla pyörimässä, joten kannattaa ehkä aloittaa etsiminen täältä. Tosin en voi olla varma asiasta, mutta mitä nyt omaa tutkimusta olen näillä palstoilla tehnyt niin lähes jokainen täällä kirjoitellut poika tuntuu olevan ujo, älykäs ja tunteellinen, eli mahdollisuutesi ovat hyvät! :D


    • Ow, ehkä toivoa ei sittenkään oo menetetty :D
      Nyt jos vielä tälläseen poikaan törmäisin niin ♥

    • ;)

      Juuri näin, jos törmäisin kaltaiseeni tyttöön niin ♥ ♥ ♥

      Voi miten ihanaa olisi antaa jollekin tytölle onnellinen elämä kanssani =D

    • :D effff..... kyl te tajuutte.

    • GG

      Kiitos vain ja sitä samaa sinne sitten :D Ehkä ne "oikeat" tupsahtaa ite kullaki eteen jos on tupsahtaakseen... :) Sitä odotellessa..

    • ;)

      Tämä palsta on kyllä antanut minulle niin paljon ettei paremmasta väliä :D Täällä olen todellakin saanut jakaa ajatuksiani kaltaiseni porukan kanssa ja saanut vieläpä itsetuntoani nousemaan huomattuani teidänlaisianne olevan olemassa :D Ennen luulin olevani yksin näiden ajatuksieni kanssa, että tunteellisia poikia pidetään jotenkin höpsöinä yms... Mut nyt olen rohkaistunut ja maailmani on avartunut, kiitos teidän! :D Ihania ihmisiä on tällä foorumilla!

    • LL

      Hienoa, että tästäkin maailmasta vielä löytyy samalla aaltopituudella olevia tässäkin asiassa. :) Harvemmin näille palstoille kirjoittelen, mutta nyt oli kyllä tultava jakamaan mielipiteeni.
      Aikalailla kaikkien tähän topikkiin vastanneiden kanssa ajatukset hipovat samoja linjoja. Olen sellainen haaveilija- ja romanttinen luonne, jolle olisi suhteessa tärkeää (tietysti myös muiden tekijöiden, kuten luottamuksen, lisäksi) juuri se, että em. keinoin osoitettaisiin toisille hellyyttä. Mikäs sen ihanampaa, kun vaikka istuskella kesäiltana rannalla vieretysten. :) Olen 16v. tyttö, eikä vielä tähän mennessä ole vielä löytynyt sitä oikeaa, mutta uskon, että ajan kanssa se sieltä jostain vielä löytyy. Mitään hätää ei kylläkään mihinkään ole. Hieman ujohko olen ja erittäin tärkeää olisi myös luottamus jne, enkä myöskään kaipaa pienen hetken juttuja. Toki väkisin ei mitään voi yrittää pitkittää, mutta mistään parin viikon säädöistä en perusta.
      Onnea kaikille jatkoon, toivottavasti eteenne tulee vielä joku päivä se teille sopiva! :)

    • just tollasta tyttöö mäki etin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe